Gå til innhold

Hvordan kan noen menn forherlige fake pupper etc ? Det er så trist.


AnonymBruker100

Anbefalte innlegg

Se på kommentarene til Instagram-profiler m kunstige pupper etc. 

veldig mange elsker tydeligvis en fake plastikk look- 

personlig ville jeg følt det var rart å være m en mann m fake muskler feks (implantat) 

hva er det m menn som tydeligvis elsker det falske ? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker100 skrev:

Se på kommentarene til Instagram-profiler m kunstige pupper etc. 

veldig mange elsker tydeligvis en fake plastikk look- 

personlig ville jeg følt det var rart å være m en mann m fake muskler feks (implantat) 

hva er det m menn som tydeligvis elsker det falske ? 

 

Fordi menn er falske.

Hvor ofte hører du ikke at de sier de vil ha en søt og snill jente. Ei som er glad i han og det er ikke måte på..

Men de går kun etter bitchy bimboer som behandler dem som en minibank og griner over det etterpå🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen menn som liker silikonpupper, faktisk vil jeg si at de jeg kjenner synes det er helt elendig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater alt som er falskt; pupper, rumpe, fillers, extensions etcetc. Det har kommet så mange jukseeffekter at det begynner å bli latterlig 😒

Endret av ytmnd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Fordi menn er falske.

 

Jeg vet ikke om du er klar over dette, men det er like mange falske kvinner som er er falske menn.

 

Men for all del lat som noe annet du.

 

De fleste menn liker naturlige bryster. Det er hovedsakelig damer som tror at menn flest liker falske bryster

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg vet ikke om du er klar over dette, men det er like mange falske kvinner som er er falske menn.

 

Men for all del lat som noe annet du.

 

De fleste menn liker naturlige bryster. Det er hovedsakelig damer som tror at menn flest liker falske bryster

Puff. 

Menn foretrekker stramme pupper. Eter 30 kreves det silikon eller annet på de aller fleste damer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moderate silikonpupper er helt OK, men ikke noe som er særlig spennende i seg selv. 

Folk får gjøre som de selv vil med sin egen kropp, men jeg holder meg unna de som ser ut som oppblåsbare dukker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrodeF skrev:

Puff. 

Menn foretrekker stramme pupper. Eter 30 kreves det silikon eller annet på de aller fleste damer. 

Snakk for deg selv lille venn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken og vi finner forskjellige ting attraktivt. Det betyr ikke at noen menn (og kvinner) er bedre enn andre av den grunn. Synes ts virker veldig dømmende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 21.51, SunnivaOslo skrev:

Fordi menn er falske.

Hvor ofte hører du ikke at de sier de vil ha en søt og snill jente. Ei som er glad i han og det er ikke måte på..

Men de går kun etter bitchy bimboer som behandler dem som en minibank og griner over det etterpå🙄

Du har nok vært veldig, veldig uheldig med menn, og det er trist, men det fine er at menn flest nok er langt fra så ille som du tror, selv om det sikkert ser ganske mørkt og håpløst ut akkurat nå.

De færreste menn vil ha "bitchy bimboer som behandler dem som en minibank", på samme måte som de aller færreste kvinner er slike utrivelige figurer. De aller fleste kvinner og menn er faktisk ikke så verst, og for de som føler motsatt er det nok bedre å jobbe med seg selv enn å hate kvinner eller menn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke menn bryr seg om du har silikon så lenge du selv er fornøyd.  Hvis en mann hadde valt meg bort BARE fordi han visste jeg hadde tatt en brystforstørrelse ville han ikke vært noe å samle på uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Har silikon (moderat størrelse vel og merke) og de mennene jeg har vært med har vist stor interesse for de hvertfall. Men det er vel gjerne hele pakka man liker. Tror egentlig pupper er pupper for menn. Det er visuelt tennende å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...