Gå til innhold

Finnes jo bare rask igjen av singel over 40


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stardust75 skrev:

poenget mitt er at kvinner har mye høyere krav til partner enn menn, det er ganske obvious fra et biologisk perspektiv, kvinner leiter etter den beste mannen hun kan få barn med 

Dette er en klisjé! Oppegående menn er like opptatt av å finne en kvinne som de kan fungere sammen med, og som de kan ta vare på barn med hele livet ut! Det går ikke alltid, men den litt eldre generasjon fikk det til i stort omfang! Kjenner nesten ikke en person i min foreldre generasjon som skilte seg, de holdt ut samme i gode og onde dager. Så det  hele handler om innstilling, som jeg har sagt tidligere! Kvinner og menn er blitt ekstremt mer egoistiske og skal realisere seg selv fremfor alt, da må ting ryke over tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn liker heller ikke at kvinner tjener mer. Og sosial status har også noe å si. Man finner vanligvis sin make hos noen med samme status, selv om kvinner lettere kan gifte seg litt oppover. 

Dette er generalisering! Jeg driter i status, jeg har sikkert dette i noen sine øyne, men selv driter jeg i det. Brydde meg litt i yngre dager, men etter 30 år gav jeg blaffen. Hva andre mener om meg er helt knekkende likegyldig. Venner som gjør dette, er ikke verdt å ha som venner. Det er heller ikke venner i realiteten. Det er et hav av bekjentskaper. Venner er som små øyer i det uendelige havet, og det er ikke mange av de. Ekte gode venner. Det ser jeg hele tiden, hos veldig mange. Går ikke alt på skinner forsvinner de som dugg for solen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"""Jeg er en kvinne på 45, får mange tilbud fra menn og er veldig attraktiv. Jeg synes menn på 35+ bare er rask og de som ser bra ut er rusmisbrukere og de som er yngre har issues for en moden attraktiv kvinne som meg"" . Takk du reddet lørdagsunderholdningen. prøv å bruk den i en kontaktannonse 😂

Anonymkode: d6c63...8a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts problemet er at de fleste av kjekke mannfolka på din alder er ute etter kvinner som er 10-15 år yngre enn dem selv. Så da blir ikke du tatt i vurderingen. Da må du enten date 55+ eller de som er yngre, men de er ofte bare interessert i cougar sex. 

Anonymkode: 9c763...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superjnne skrev:

Forstår ikke problemet, har venniner som også er på slike finnEnVenn +++ grupper på fb etc, uten å finne noen. Hva gjør dere feil da? jeg avblåser til daglig menn! høres sikkert kvalmt ut men sier bare som det er. Men jeg er veldig aktiv ogen smule ærlig & utfordrende på nett. Kanskje derfor.

Men er det deg på profilbildet ditt? Er du gravid eller har født siden du tok bildet?

Og om du fortsatt er gravid så er det jo godt gjort å finne menn som er interessert! 

Anonymkode: 4c426...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"""Jeg er en kvinne på 45, får mange tilbud fra menn og er veldig attraktiv. Jeg synes menn på 35+ bare er rask og de som ser bra ut er rusmisbrukere og de som er yngre har issues for en moden attraktiv kvinne som meg"" . Takk du reddet lørdagsunderholdningen. prøv å bruk den i en kontaktannonse 😂

Hun skal hente inne en mann som er 10 år yngre en henne! Om 10 år eller kanskje mye tidligere vil dette "barnet" søke kvinner nedeover i generasjonene igjen. Når pensjonsalder og livets høst kommer, da man virkelig trenger en å dele livet med for mange. Da har man tid og ressurser til å kunne reise litt, og oppleve ting, og ha noen hos seg man kan gjøre det sammen med.

Og en skilsmisse når man bikker 50 blir brutal! Om man ikke sikrer seg økonomisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var på datingmarkedet for noen år siden møtte jeg mange menn rundt 40 år. Med få unntak var de alle sporty, ordentlige menn med bra fysikk, utseende og gode jobber. Endte opp med en av de og har aldri sett meg tilbake. Synes markedet var strålende jeg! Selv er jeg gjennomsnittlig pen og litt over gjennomsnittet sjarmerende. 

Anonymkode: 47557...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at mange kvinner som er over 40, som blir skilt og søker inn i et nytt forhold automatisk setter opp en "liste" med ting de ikke likte i det forrige forholdet? Og tviholder på den så lenge det går? Virker nesten litt slik. Problemet er at den listen uansett kvinne og mann vil inneholde mange punkter alle nye partnere vil stryke på i utgangspunktet. Det de ikke tar med i betraktningen er at mange fremtidige partnere kan tilpasse seg mye! Og treffer de en "perfekt" en så vet de ikke noe om hvordan dette ser ut etter noen år i forhold, og enda mindre hva liste den de har valgt har ovenfor kvinnen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 45 , singel. Ser yngre ut og er veldig attraktiv, men finnes så få single menn over 35 år som holder seg godt og ser bra ut. Ser de bra ut er de enten rusmisbrukere , psykisk syke eller i et forhold!

Nå har jeg vært singel i noen mnd og det mangler ikke på tilbud, men utvalget er jo bare yngre menn eller menn med issues om jeg skal gå etter utseendet. Alle menn som ser bra ut er enten opptatte, for unge, eller har problemer. Flere som har oppdaget dette?

Skal ikke klage da jeg får mange forespørsler om date, men de er liksom ikke i min kategori, da må jeg gå for de unge og det orker jeg ikke om jeg skal ha et fast forhold. Har mange yngre som vil, men vil at han minst skal være 35 og opp, men da er det de med stor mage, mangler hår osv.. Ja jeg er blitt kresen, men vil ha en som holder seg i form og ser bra ut, siden jeg også tar vare på kroppen min og gjør det beste av det jeg har :)

 

Noen flere som har oppdaget dette?

Anonymkode: 35f62...13e

Alderen komme nok til å sette sine spor hos deg også. Kanskje den allerede har gjort det, men du har kanskje ikke sett det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, stardust75 skrev:

er nok like mange umodne kvinner, jeg dater en 45 åring som er utro mot mannen sin. Hun gav meg skylden for at hun var utro, hun mente jeg " lokket " henne til det, ergo min feil😂

Hæ? Du dater en 45 åring.... de er jo bare noen inntørkede svisker med masse rynker ifølge deg🤔

Anonymkode: 93d7b...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ? Du dater en 45 åring.... de er jo bare noen inntørkede svisker med masse rynker ifølge deg🤔

Anonymkode: 93d7b...8cb

jeg er gammel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Alderen komme nok til å sette sine spor hos deg også. Kanskje den allerede har gjort det, men du har kanskje ikke sett det selv.

jeg bruker testosteron, holder meg evig ung

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant mange flåtte menn sa jeg ble singel som 43 åring, men de var alle skilte med barn. De beste mennene resirkuleres. Er man over 40 bør man være åpen for gjenbruk. De som ble selektert bort i 20 årene er ikke bedre når de er over 40. 

Anonymkode: d11f3...bdf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, stardust75 skrev:

a for du har peiling sant ? jeg holder meg yngre utseendemessing pga jeg bruker testosteron. Fra 25 års alderen synker testosteron hos menn med 1 prosent, de får dermed et eldre utseende, mindre energi, dårligere hukommelse og mindre sexlyst bla annet.

Ja jeg har peiling! Les deg opp gutt! Sexlyst er da ikke noe problem :) Heller stikk motsatt selv om jeg er eldre en deg!

Videre er dette du beskriver helt naturlig! Og når du skal motvirke dette med testosteron  sier kliniske tester dette!

muskelen i hjertets venstre forkammer forstørres, 
- hjertemuskelen blir stivere og kamrene lar seg ikke så lett fylle med blod, 
- pumpeeffekten reduseres,
- blodplatene kleber seg lettere til hverandre,
- den fibrolytiske effekten reduseres,
- karveggene blir stivere og utvider seg ikke like lett,
- det gode kolesterolet (HDL) reduseres, 
- det dårlige kolesterolet øker, 
- Livstruende arytmier øker, og
- blodtrykket øker noe.

Men alt for skjønnheten :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, stardust75 said:

menn skal varte dere opp og menn skal så og si gjøre alle sammenstøtene,

Sammenstøtene? :biggrin: Det hørtes voldsomt ut.

Mente du kanskje framstøtene?

Anonymkode: 3eb5d...18e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn på 40+ som er kjekke, holder seg bra og har god økonomi finnes, men de er ikke single lenge. 

Kjæresten min er 45 og veldig kjekk, men han var ikke skilt veldig lenge før jeg traff ham. Også er jeg 15 år yngre da, så aldersspennet han kan date i er jo ganske bredt...

Jeg må si jeg stusser litt over kvinner som er 10 år eldre enn meg eller mer som er mye mer kresne på utseendet enn jeg er. Det er jo noe litt rart ved at kravene skjerpes samtidig som utvalget snevres inn? Det burde jo være motsatt.

Anonymkode: 0077c...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stardust75 skrev:

jeg er gammel

Ja men du mener jo at 45 årige menn kan date og få seg damer 10-15 år yngre, rart du tar til takke med en innskrumpet rosin da. 

Anonymkode: 93d7b...8cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...