Elghund Skrevet 12. januar 2019 #21 Skrevet 12. januar 2019 20 minutter siden, Kvelertak skrev: Det finnes sexy menn i alle aldre. Synes til og med jeg som ikke har blitt 30 enda. Mange over 35 som ser mye bedre ut enn noen under. Hvis du synes det bare er de under 35 som er sexy er det bevis på at du tenner på yngre menn. Så da får du finne deg en under 35 og drit i alderen. Følg med da. Hun sier det finnes sexy menn over 35, men de opptatt/narkomane osv.
Gent82 Skrevet 12. januar 2019 #22 Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: men finnes så få single menn over 35 år som holder seg godt og ser bra ut. Ser de bra ut er de enten rusmisbrukere , psykisk syke eller i et forhold! Den siste kategorien faller inn i en av de to første når forholdet er over. En følge av å være sammen med maset en stund. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #23 Skrevet 12. januar 2019 Jeg opplever det ikke som så ille og har ikke møtt noen rusmisbrukere hittil. Jeg er litt yngre enn deg, men synes det er endel kjekke menn i 35+ alderen. Det kommer nok an på hvor man bor og hvilke krav man har. Anonymkode: 02b61...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #24 Skrevet 12. januar 2019 En mannlig kollega har gitt opp å date damer 45+. Er som å være på jobbintervju der kravene er tjukk som en telefonkatalog mens damene på ingen måte er istand til å mache sine egne krav. Anonymkode: ea210...b68 12
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #25 Skrevet 12. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Finnes jo bare rask igjen av singel over 40 En ekte KG-tråd, endelig! Bra strategi, stemple alle single menn over 40 år som "rask", og forvent en fruktbar debatt. Anonymkode: 7c5c0...7eb 6
Gjest secretidentity Skrevet 12. januar 2019 #26 Skrevet 12. januar 2019 Mennesker er ikke "rask". Det er vanskelig å være singel i trettiårene også for jeg blir stadig ghostet. Orker ikke å stole på noen lenger.
Prinsesse788 Skrevet 12. januar 2019 #27 Skrevet 12. januar 2019 Heldigvis er attraktivitet helt subjektivt Hva mener du forresten med narkomane? 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #28 Skrevet 12. januar 2019 Hva er det du vil ha ut av denne tråden TS? få bekreftet at du er attraktiv og alle menn på din alder er rask?Anonymkode: d6c63...8a5 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #29 Skrevet 12. januar 2019 Hvor i landet bor du Ts? Anonymkode: a5cde...6bb
Gjest Warrior Skrevet 12. januar 2019 #30 Skrevet 12. januar 2019 (endret) . Endret 12. august 2020 av Warrior
Gjest Warrior Skrevet 12. januar 2019 #31 Skrevet 12. januar 2019 (endret) . Endret 12. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #32 Skrevet 12. januar 2019 Jeg er på samme alder som deg - er dog ikke så perfekt som du høres ut - og opplever også at det er få kjekke menn i 40-årsalderen. Jeg tror det er rett og slett at mange menn, uansett alder, ikke er kjekke + at en del av de som var kjekke tidligere har tapt seg i 40-årene. Men jeg tror det må finnes noen likevel, men at vi ikke får så lett øye på dem. Anonymkode: dcb9c...495 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #33 Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, Elghund skrev: Følg med da. Hun sier det finnes sexy menn over 35, men de opptatt/narkomane osv. Jeg lurer på hvor hun finner sexy narkomane. Anonymkode: f32df...d03 14
Apis Skrevet 12. januar 2019 #34 Skrevet 12. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 45 , singel. Ser yngre ut og er veldig attraktiv, men finnes så få single menn over 35 år som holder seg godt og ser bra ut. Ser de bra ut er de enten rusmisbrukere , psykisk syke eller i et forhold! Nå har jeg vært singel i noen mnd og det mangler ikke på tilbud, men utvalget er jo bare yngre menn eller menn med issues om jeg skal gå etter utseendet. Alle menn som ser bra ut er enten opptatte, for unge, eller har problemer. Flere som har oppdaget dette? Skal ikke klage da jeg får mange forespørsler om date, men de er liksom ikke i min kategori, da må jeg gå for de unge og det orker jeg ikke om jeg skal ha et fast forhold. Har mange yngre som vil, men vil at han minst skal være 35 og opp, men da er det de med stor mage, mangler hår osv.. Ja jeg er blitt kresen, men vil ha en som holder seg i form og ser bra ut, siden jeg også tar vare på kroppen min og gjør det beste av det jeg har Noen flere som har oppdaget dette? Anonymkode: 35f62...13e Velkommen til oss på knokkelloftet, her finner du løshår, løstenner, og alle produkter som løfter og strammer 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #35 Skrevet 12. januar 2019 2 minutter siden, Superjnne skrev: Jeg har aldri hatt problem å finne noen, huff det hørtes kvalmt ut men jeg er vel en MILF LOL! men nå har jeg endelig funnet drømmen da, og han er eldre enn meg Jeg har en venninne som sier det er fullt av kjekke menn på Tinder i 40-50-årene. Jeg ser det helt motsatt. Det er få menn jeg synes er kjekke der. Anonymkode: dcb9c...495
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #36 Skrevet 12. januar 2019 Jeg synes det er flust av flotte menn i alderen 35 +. Lastet ned tinder i fjor vår, og etter det har jeg vært på mange møter med kjekke menn i den aldersgruppen! Den eldste var 43. Felles for de alle har vært veltrente kropper, gode jobber og stabile sinn, i hvert fall som jeg har fått med meg. Jeg har virkelig koset meg i året som gikk, men var ikke ute etter et forhold. Nå treffer jeg en høy, slank mann på 38 år. Trent, sporty, intellektuell og med god jobb. Han har mistet håret på hodet, men det gjør ikke noe for meg. Betyr ikke at mannen har latt seg forfalle. Synes det er rart du møter på narkomane, selv har jeg ikke truffet en eneste enn. Hvor finner du disse? Kan anbefale deg å besøke en klatrehall, der florerer det av veltrente menn. Selv klatrer jeg 3-4 ganger i uka, og tro meg, har enda ikke sett en mann som har latt seg forfalle på en sånn arena. Jeg er forresten 30 år. Anonymkode: 91b20...13e 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #37 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har en venninne som sier det er fullt av kjekke menn på Tinder i 40-50-årene. Jeg ser det helt motsatt. Det er få menn jeg synes er kjekke der. Er det bare utseende som teller? Anonymkode: 7c5c0...7eb 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #38 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, Superjnne said: Hva gjør dere feil da? Om de visste hva de gjorde feil så tenker jeg at man kanskje hadde gjort noe med det. Jeg har forsøkt nettdating, FB-grupper, Tinder osv, men jeg får allikevel ikke noen matcher. Ingen som vil bli med på date. Jeg forstår ikke hvorfor ingen klarer å elske meg, og jeg har ingen anelse om hva jeg gjør feil. Mennesker er da forskjellige. Anonymkode: 7c5c0...7eb 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #39 Skrevet 12. januar 2019 4 minutter siden, Superjnne said: Du kan få X´n min Jeg er riktignok desperat, og ensom, med et enormt savn etter nærhet, intimitet og kjærlighet, men som hetrofil mann så må jeg nesten takke nei. Anonymkode: 7c5c0...7eb 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #40 Skrevet 12. januar 2019 TS, søk til utlandet. Norske menn er håpløse, og det er ikke bare utseendet det skorter på for å si det sånn. Noe svarene i denne tråden illustrerer godt. Anonymkode: f4cf6...c42 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå