Gå til innhold

Finnes jo bare rask igjen av singel over 40

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinne 45 , singel. Ser yngre ut og er veldig attraktiv, men finnes så få single menn over 35 år som holder seg godt og ser bra ut. Ser de bra ut er de enten rusmisbrukere , psykisk syke eller i et forhold!

Nå har jeg vært singel i noen mnd og det mangler ikke på tilbud, men utvalget er jo bare yngre menn eller menn med issues om jeg skal gå etter utseendet. Alle menn som ser bra ut er enten opptatte, for unge, eller har problemer. Flere som har oppdaget dette?

Skal ikke klage da jeg får mange forespørsler om date, men de er liksom ikke i min kategori, da må jeg gå for de unge og det orker jeg ikke om jeg skal ha et fast forhold. Har mange yngre som vil, men vil at han minst skal være 35 og opp, men da er det de med stor mage, mangler hår osv.. Ja jeg er blitt kresen, men vil ha en som holder seg i form og ser bra ut, siden jeg også tar vare på kroppen min og gjør det beste av det jeg har :)

Noen flere som har oppdaget dette?

Anonymkode: 35f62...13e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvikkvas
Skrevet (endret)

Enten det. Eller " rasket"  orker ikke forhold med krevende kvinner?

Kan jo hende "rasket" har brent seg før. Og med fare for og bli beskyldt for #meetoo, så forstår jeg menn sine avgjørelser. 

Endret av Kvikkvas
Skrevet
2 minutter siden, Kvikkvas said:

Og med fare for og bli beskyldt for #meetoo, så forstår jeg menn sine avgjørelser. 

?

Anonymkode: 3eb5d...18e

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 45 , singel. Ser yngre ut og er veldig attraktiv, men finnes så få single menn over 35 år som holder seg godt og ser bra ut. Ser de bra ut er de enten rusmisbrukere , psykisk syke eller i et forhold!

Nå har jeg vært singel i noen mnd og det mangler ikke på tilbud, men utvalget er jo bare yngre menn eller menn med issues om jeg skal gå etter utseendet. Alle menn som ser bra ut er enten opptatte, for unge, eller har problemer. Flere som har oppdaget dette?

Skal ikke klage da jeg får mange forespørsler om date, men de er liksom ikke i min kategori, da må jeg gå for de unge og det orker jeg ikke om jeg skal ha et fast forhold. Har mange yngre som vil, men vil at han minst skal være 35 og opp, men da er det de med stor mage, mangler hår osv.. Ja jeg er blitt kresen, men vil ha en som holder seg i form og ser bra ut, siden jeg også tar vare på kroppen min og gjør det beste av det jeg har :)

Noen flere som har oppdaget dette?

er mangel på hår et tegn på at man ikke tar vare på kroppen sin ? 

Anonymkode: d6c63...8a5

• Liker 34
Skrevet

Jason Statham mangler også hår. Han er så ettertraktet at han kunne velge en 27 åring.

Anonymkode: 347fb...bc1

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann 40 her og singel. Synes datingmarkedet er veeeldig vanskelig i min aldersgruppe og derfor dater jeg som regel ca. 10 år nedover. Kvinner på 40+ virker veldig kravstore og gir deg nesten følelsen av at du må passere sjekklisten deres for i det hele tatt skulle bli vurdert. Grunnen til at jeg ikke dater den aldersgrupper er fordi jeg synes ikke de gjør seg fortjent til å være så kresne men det handler vel kanskje om at jeg ikke har truffet den rette enda. 

Anonymkode: 01558...30b

• Liker 8
Skrevet

Du sier noe, ts. Jeg har nesten gitt opp, men håper at mine veier krysses en vakker dag med en moden og bra mann. 

Anonymkode: cbde0...ed4

• Liker 2
Skrevet

De aller fleste mennesker, om ikke alle, har issues av ymse sorter.

Anonymkode: d9c4b...d5c

• Liker 8
Skrevet

Jeg opplever det samme med kvinnene i 30 årene 😅

Anonymkode: 32c66...07e

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner på 40+ virker veldig kravstore og gir deg nesten følelsen av at du må passere sjekklisten deres for i det hele tatt skulle bli vurdert.

Jeg er nysgjerrig på hvilken måte de er kravstore?

• Liker 4
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av Warrior
Skrevet

Når man er så usjarmerende kravstor, så får vi håpe de skikkelige mannebeina holder seg langt unna. 

Anonymkode: 58407...0d6

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er nysgjerrig på hvilken måte de er kravstore?

Det er naturligvis subjektivt, men du kan se de samme tendensene i tråder på KG hvor en trådstarter snakker om at det ikke finnes menn for deretter bli fortalt av andre kvinner på forumet at de er kravstore. 

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er mangel på hår et tegn på at man ikke tar vare på kroppen sin ? 

Anonymkode: d6c63...8a5

Neimen det er ikke tennende, med mindre de ser jævla bra ut ellers

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever det samme med kvinnene i 30 årene 😅

Anonymkode: 32c66...07e

Ja se der, da er jeg ikke alene. Sikkert slik andre veien og

47 minutter siden, Kvelertak skrev:

Du får holde deg singel da. Hjelper ikke å klage. De sexy mannfolka står ikke i kø for deg fordi om du klager på kvinneguiden. 

De sexy mannfolkene står i kø de, de er bare under 35 .De mindre sexy er eldre og de som er i aldersgruppen jeg foretrekker er opptatte eller har issues om de ser bra ut. Overraskende få som tar vare på seg selv etter 35

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er så usjarmerende kravstor, så får vi håpe de skikkelige mannebeina holder seg langt unna. 

Anonymkode: 58407...0d6

Ja der kom den jeg ventet på

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturligvis subjektivt, men du kan se de samme tendensene i tråder på KG hvor en trådstarter snakker om at det ikke finnes menn for deretter bli fortalt av andre kvinner på forumet at de er kravstore. 

Ja gikk ikke lenge før jeg fikk høre det da 

• Liker 5
Skrevet

De fleste flotte menn klarer å være i et forhold, også etter fylte 40. De er diamantene i mannsverden. Glad jeg ikke er singel, finnes ingen der ute som jeg kunne tenkt meg utseendemessig som hadde sett på meg 2 ganger. Eller kanskje 1, men han er også gift 😂

Anonymkode: 377d9...067

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av Warrior
Skrevet

Nei ikke enig. Ser mange kjekke menn over 35 år jeg, men nå synes jeg mangel på hår kan være ganske digg, liten mage bryr jeg meg heller ikke om. Vet at mange kvinner på min alder har mange rare krav, en mangel fra sjekklista så er det ut. Husk vi er ikke perfekte og vi blir ikke yngre vi heller. Jeg også har mange unge menn etter meg, men i motsetning til deg ts forstår jeg at de er ute etter kun sex og ikke forhold. 

Anonymkode: 93d7b...8cb

• Liker 8
Skrevet

Jeg er enig i at mange menn over 40 glemmer å ta vare på seg selv, men det gjelder sannsynligvis kvinner også. Det er jo ganske naturlig at bra, kjekke menn i 40-årene er i et forhold. Men noen skilles eller har hatt en periode med alenetid, så de finnes jo. De er vanskeligere å få kontakt med på Tinder, sannsynligvis fordi de har så mange tilbud og ikke vil chatte med flere om gangen, eller fordi de går for yngre. Vi får smøre oss med tålmodighet og ha det litt hyggelig med de unge mennene så lenge. ;) Dette skriver jeg på en god dag, jeg kan være rimelig frustrert over å bare date 30-åringer jeg også, for all del! 

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha vært i forhold med en 10 år eldre enn meg, har jeg tatt sjansen med en yngre mann. Gått endel runder med meg selv, men tenker at man lever en gang og vi begge elsker hverandre, så hvorfor ikke. Man må ta noen sjanser. :) Når det er sagt, det er da bra menn på 40+, men så klart litt lenger mellom de bra er det nok. Håper du finner lykken. 

Anonymkode: d2ee5...808

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...