Gå til innhold

Sær katt - snart nyfødt baby i hus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Diamant20 skrev:

Pappesker pleier å være populært hos katter, men har dere prøvd feliway?

Pappesker har jeg prøvd. Men ikke feliway, så skal prøve det 😊👍

Anonymkode: 33338...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg tror jeg må slutte å lese på kvinneguiden, er redd det ender opp med å gjøre meg deprimert - eller enda verre, mannevond... For makan til moraliserende, frekke og ufyselige brukere skal man lete lenge etter. Hva med å backe hverandre opp, og prøve å sette seg inn i andres situasjoner før man roper fra sin høye hest hvor forferdelige personer alle andre er??

Jeg gir meg ende over. Gang på gang blir jeg sjokkert over hvor spydige folk kan være, selv om jeg ikke forstår hvordan det kan sjokkere meg lenger...

 

Er nok et hundemenneske selv og har ikke dessverre peiling på katt, TS, så ingen gode råd å gi. Ville bare si at jeg er sikker på at dere til slutt klarer å finne en løsning som gjør både dere, pus og baby lykkelige, enten det blir slik eller sånn, og fint at du begynner jobben med det så tidlig også 😊 Og at jeg er like sikker på at du blir en god mor (i motsetning til hva andre her klarer å spy ut av seg 🤢) selv om dere har tatt med pus på flyttelasset. 

Masse lykke til med både katten og resten av svangerskapet! 

Anonymkode: e179d...743

Jeg er helt enig med deg. Utrolig hva folk lirer av seg bak en skjerm. 

Takk for det 😊

Anonymkode: 33338...683

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja jeg ber om tips, og synes da det er ganske frekt å rope omplassering. Om du leser det jeg skriver så skjønner du at jeg vil gjøre flere grep for at katten skal bli fornøyd 😊

Ts

Anonymkode: 33338...683

Avliving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg. Utrolig hva folk lirer av seg bak en skjerm. 

Takk for det 😊

Anonymkode: 33338...683

Du får bare ignorere alle som ikke eier folkeskikk her og bruke det som inspirasjon for hvordan du IKKE skal oppdra din egen unge 😊

Anonymkode: e179d...743

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små julekuler er også veldig populært hos oss, men da må de kastes sånn at de spretter, har dere prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Diamant20 skrev:

Små julekuler er også veldig populært hos oss, men da må de kastes sånn at de spretter, har dere prøvd det?

Det er sikkert og visst her lot ikke katten julekulene være i fred på treet, han gikk under det og dyttet kulene ned på gulvet. Det gjorde han helt til nedersiden var fjernet av kuler så han begynte å klatre 😂

Men ts anbefaler deg å være leke med katten de få minuttene den er interrester og heller gjøre det oftere 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...