AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #161 Skrevet 13. februar 2019 Herreguuud fikk så vondt av Aune i dagens episode!! Hvordan er det mulig å være så slem med noen som er seg selv 100%? Anonymkode: f3542...9e1 14
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #162 Skrevet 13. februar 2019 Årh, good riddance Runar 🙄😒 Men jeg blir så fascinert over Aune, virker som om han ikke faktisk er i stand til å si noe negativt om noen, uansett hva. Han kalte Runar et fint menneske, tok ikke tilbake, snakket ikke ned om han eller noe. Sjeldent menneske. 😁 Anonymkode: b281e...0d5 20
Marriet Skrevet 14. februar 2019 #163 Skrevet 14. februar 2019 Men jeg synes vi skal være forsiktig med å undervurdere Aune. Han er ikke dum. For meg er det helt tydelig at han bruker farmen, skal vi danse og nå torpet bevisst og strategisk for å promotere seg selv, og det er ikke dumt. Men samtidig må han da ved disse deltagelsene selge merkevaren sin på best mulig måte. Jeg er ikke fjern for tanken på at han påtar seg en rolle. Jeg tror absolutt han er i stand til å både bli sint og rasende, men det passer ikke med imaget. Forøvrig er han jo svært real. Mye mer real og tålmodig enn noen andre så han kommer godt ut av det, både personlig, men også bevisst profesjonelt, mener jeg. Det er jo ingen dum eller ukjent strategi han bruker isåfall, men han er innmari god til det. Til tross for at det kan bli litt mye kvinne, sex og underlivspoesi. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. februar 2019 #164 Skrevet 14. februar 2019 Ser ikke Torpet, men har fått med meg dette med Aune og Runar, på nett. Runar virker jo ond, rett å slett.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #165 Skrevet 14. februar 2019 2 timer siden, Marriet skrev: Men jeg synes vi skal være forsiktig med å undervurdere Aune. Han er ikke dum. For meg er det helt tydelig at han bruker farmen, skal vi danse og nå torpet bevisst og strategisk for å promotere seg selv, og det er ikke dumt. Men samtidig må han da ved disse deltagelsene selge merkevaren sin på best mulig måte. Jeg er ikke fjern for tanken på at han påtar seg en rolle. Jeg tror absolutt han er i stand til å både bli sint og rasende, men det passer ikke med imaget. Forøvrig er han jo svært real. Mye mer real og tålmodig enn noen andre så han kommer godt ut av det, både personlig, men også bevisst profesjonelt, mener jeg. Det er jo ingen dum eller ukjent strategi han bruker isåfall, men han er innmari god til det. Til tross for at det kan bli litt mye kvinne, sex og underlivspoesi. Men det store spørsmålet er: Hva er denne merkevaren hans som han prøver å selge? Anonymkode: e67dc...92c 1
Gjest Winza Skrevet 14. februar 2019 #166 Skrevet 14. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det store spørsmålet er: Hva er denne merkevaren hans som han prøver å selge? Anonymkode: e67dc...92c Kanskje en ny bok? Gårdsmus?
SoWhat? Skrevet 15. februar 2019 #167 Skrevet 15. februar 2019 Runar spiller nok mye på TV, men iblant så ser jeg personer jeg bare misliker så mye. Han virker både teit, kald og glatt. Men. Jeg kan skjønne at han reagerte på Aune. Vi er vant til Aune, men det blir litt heavy å møte ham uforberedt tenker jeg. Jeg har likt ham i alle år jeg har visst om ham! Men jeg tror faktisk at han ville blitt litt mye for meg også. Greit å se ham på TV, men for lenge privat hadde nok gjort meg sliten. Uansett hvor god, optimistisk og morsom han er. Jeg kan ikke for det, men jeg måtte le av da Aune la ut om den vedhaugen, og Runar så kjempeusikker ut 😆 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #168 Skrevet 15. februar 2019 Aune sand er slettes ikke en uskyldig hippie som han liker å fremstille seg på Torpet. Han har både vært i kjendisslagsmål og blitt kastet ut av et spisested blant annet. Og snek seg inn på Aschehougs hagefest bare for å ende opp med å kjefte ned verten. Jeg kjøper ikke dette et sekund, jeg tror han bare spiller. Anonymkode: 690af...fb1 3
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2019 #169 Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aune sand er slettes ikke en uskyldig hippie som han liker å fremstille seg på Torpet. Han har både vært i kjendisslagsmål og blitt kastet ut av et spisested blant annet. Og snek seg inn på Aschehougs hagefest bare for å ende opp med å kjefte ned verten. Jeg kjøper ikke dette et sekund, jeg tror han bare spiller. Anonymkode: 690af...fb1 Skulle ønske han viste denne siden på farmen, jeg har aldri sett Aune være sur. Hadde vært interessant å se
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #170 Skrevet 15. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Aune sand er slettes ikke en uskyldig hippie som han liker å fremstille seg på Torpet. Han har både vært i kjendisslagsmål og blitt kastet ut av et spisested blant annet. Og snek seg inn på Aschehougs hagefest bare for å ende opp med å kjefte ned verten. Jeg kjøper ikke dette et sekund, jeg tror han bare spiller. Anonymkode: 690af...fb1 Riktig. Står litt om det her: https://www.tv2.no/a/2652809/ - Han oppførte seg som en hoven blei. Anonymkode: f1fb9...400
SoWhat? Skrevet 15. februar 2019 #171 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Riktig. Står litt om det her: https://www.tv2.no/a/2652809/ - Han oppførte seg som en hoven blei. Anonymkode: f1fb9...400 Var vel den tiden mens han var skikkelig upopulær i Norge? Har sett flere gamle intervjuer med ham, og han har vært både bitter og slengt med leppa. Forstår det godt fordi han ble jo omtrent mobbet av folk og pressen i noen år! Han er jo ikke feilfri heller, og folk har tydeligvis blitt mer tolerante ettersom vi har fått mer av den store verden i stua. Det er jo bra. 5
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2019 #172 Skrevet 15. februar 2019 16 minutter siden, SoWhat? skrev: Var vel den tiden mens han var skikkelig upopulær i Norge? Har sett flere gamle intervjuer med ham, og han har vært både bitter og slengt med leppa. Forstår det godt fordi han ble jo omtrent mobbet av folk og pressen i noen år! Han er jo ikke feilfri heller, og folk har tydeligvis blitt mer tolerante ettersom vi har fått mer av den store verden i stua. Det er jo bra. Var han ikke slik som han er nå når han er så positiv om alt?
SoWhat? Skrevet 15. februar 2019 #173 Skrevet 15. februar 2019 4 minutter siden, Winza skrev: Var han ikke slik som han er nå når han er så positiv om alt? Ikke i alle intervjuene nei. Han var bitter.
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2019 #174 Skrevet 15. februar 2019 (endret) 9 minutter siden, SoWhat? skrev: Ikke i alle intervjuene nei. Han var bitter. Jeg klarer ikke å se for meg han slik Han endret seg vel etter han ble sammen med Marianne og startet en familie? Jeg tror de var sammen på starten av 90 tallet med men slo opp og det skulle ta nesten 20 år før de fant sammen igjen Det første jeg husker av han er når han og Marianne var med på 4 stjerners reise i 2010 Endret 15. februar 2019 av Winza
SoWhat? Skrevet 15. februar 2019 #175 Skrevet 15. februar 2019 3 minutter siden, Winza skrev: Jeg klarer ikke å se for meg han slik Han endret seg vel etter han ble sammen med Marianne og startet en familie? Jeg tror de var sammen på starten av 90 tallet med men slo opp og det skulle ta nesten 20 år før de fant sammen igjen Det første jeg husker av han er når han og Marianne var med på 4 stjerners reise i 2010 Han var jo hippie da også, men ikke så positiv alltid nei. Og så var han ganske meetoo i intervju med hun Flatland-dama for noen år siden. Ikke sånn alvorlig, men han startet intervjuet med å si at han ble kår på henne, og nevnte puppene hennes osv 😮 det hadde nok blitt rabalder i dag, men han kommer seg jo unna med mye fordi han "Bare er sånn". Det intervjuet er på You Tube btw 1
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2019 #176 Skrevet 15. februar 2019 39 minutter siden, SoWhat? skrev: Han var jo hippie da også, men ikke så positiv alltid nei. Og så var han ganske meetoo i intervju med hun Flatland-dama for noen år siden. Ikke sånn alvorlig, men han startet intervjuet med å si at han ble kår på henne, og nevnte puppene hennes osv 😮 det hadde nok blitt rabalder i dag, men han kommer seg jo unna med mye fordi han "Bare er sånn". Det intervjuet er på You Tube btw Har hørt om det intervjuet, hun fikk revans her
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #177 Skrevet 15. februar 2019 5 timer siden, Catalina Culès skrev: Ser ikke Torpet, men har fått med meg dette med Aune og Runar, på nett. Runar virker jo ond, rett å slett. narssisistisk på det beste.. en mann som skjøt katta til kona si (carola) fordi han ikke likte katten. Har flere saker med bedrageri og offentlig uthengning av b.la en journalist bak seg. Og nå heldigvis skal sone for underslag. så langt fra genuint kristen man kan komme! Anonymkode: 6030b...88d 6
Memena Skrevet 15. februar 2019 #178 Skrevet 15. februar 2019 Ble kjempeglad av å se dagens episode 1
Marriet Skrevet 15. februar 2019 #179 Skrevet 15. februar 2019 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det store spørsmålet er: Hva er denne merkevaren hans som han prøver å selge? Anonymkode: e67dc...92c Det er vel gjerne snakk om han og familiens merkevare. Han går jo rundt som en levende plakat for de klovnebildene til Marianne. Han bærer samme etternavn som sin bror som også er kunstner og han er selv også poet og snakker poetisk hele tiden. Livet i New York betaler seg ikke selv, og alle må vel bidra litt Endret 15. februar 2019 av Marriet Særskrivingsbom 1
Apis Skrevet 15. februar 2019 #180 Skrevet 15. februar 2019 4 timer siden, Memena skrev: Ble kjempeglad av å se dagens episode To som klikket noe bedre en Runar og Aune gjorde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå