Gjest Winza Skrevet 30. januar 2019 #61 Skrevet 30. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg sett episoden og kan bekrefte at det er Kristin Gjelsvik. Jeg hadde visst riktig i mine spekuleringer 😉 Den tredje personen som sjekker inn (blond jente) neste gang vet jeg ikke hvem er. Anonymkode: f3542...9e1 Det var skuffende, jeg håpte på gamle deltakere. Istedenfor så blir det bare utforderne 2:0
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2019 #63 Skrevet 30. januar 2019 Håper ikke at neste deltaker er enda en blogger/eks reality deltaker
PoorTwistedMee Skrevet 30. januar 2019 #64 Skrevet 30. januar 2019 Neste deltaker er garantert carina Dahl. Så på instaen hennes fra juni at hun holdt på med et hemmelig prosjekt og kom til å være vekke litt. Men altså Aune sand 🙌🏼🙌🏼🙌🏼 Eg lo så eg grein 🤣😍 når han klatrer opp i det treet 🤩 4
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2019 #65 Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, PoorTwistedMee skrev: Neste deltaker er garantert carina Dahl. Så på instaen hennes fra juni at hun holdt på med et hemmelig prosjekt og kom til å være vekke litt. Men altså Aune sand 🙌🏼🙌🏼🙌🏼 Eg lo så eg grein 🤣😍 når han klatrer opp i det treet 🤩 Enda en blogger/eks reality deltaker? De kan jo likegreit døpe om dette til Farmen Paradise 🤪 Jeg synes det lignet litt på Vibekke Skofterud, dette ble jo spilt inn før hun døde så er mulig
Chablis Skrevet 30. januar 2019 #66 Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, Winza skrev: Enda en blogger/eks reality deltaker? De kan jo likegreit døpe om dette til Farmen Paradise 🤪 Jeg synes det lignet litt på Vibekke Skofterud, dette ble jo spilt inn før hun døde så er mulig Dersom det hadde vært Vibeke så hadde det ikke blitt sendt. 6
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2019 #67 Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, Chablis skrev: Dersom det hadde vært Vibeke så hadde det ikke blitt sendt. Hvorfor sier du det? De kunne ha fått tillatelse fra familien
PoorTwistedMee Skrevet 30. januar 2019 #68 Skrevet 30. januar 2019 Håret så altfor langt ut og stritt til å være Vibeke. Hun hadde litt mer fall i håret og ikke så hvitt. 2
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2019 #69 Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, PoorTwistedMee skrev: Håret så altfor langt ut og stritt til å være Vibeke. Hun hadde litt mer fall i håret og ikke så hvitt. Kanskje marna?
Gjest Carina Maria Skrevet 30. januar 2019 #70 Skrevet 30. januar 2019 Aune Sand har en nydelig personlighet og dem er heldige som er hans venner og moro at Kristin ble med i år Jeg er spent på hvem nummer 3 er Det blir spennende og se hvem som blir første kjempe. Hvem tror dere?
Chablis Skrevet 30. januar 2019 #71 Skrevet 30. januar 2019 3 timer siden, Winza skrev: Kanskje marna? Marna har lengre hår.
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2019 #72 Skrevet 30. januar 2019 2 timer siden, Chablis skrev: Marna har lengre hår. Hun kan ha klippet det
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #73 Skrevet 30. januar 2019 Stakkars Aune, lagde pannekaker også var hun veganer. Men altså... Jeg mener virkelig ikke å tråkke folk på tærne her, men nå er jo de eggene og melka fra dyr som tilsynelatende virker utrolig fornøyde på gården, og hun går jo rundt og plukker egg og snakker med hønene, så er ikke det et mulig unntak? Eller er det sånn at er man veganer, så spiser man ikke noen dyreprodukter samme hva? (Jeg leser ikke blogger og kjenner ingen veganere, så dette er utelukkende nysgjerrighet.) Anonymkode: 580a8...0cf 9
Gjest chiki Skrevet 31. januar 2019 #74 Skrevet 31. januar 2019 Tror dere Aune går i de klærne til vanlig også, eller er det bare «reklame» når han er på tv? for en herlig fyr! Smilte bra når han satt opp i det treet, og når han ropte godt levert til hønene som hadde lagt egg
Sizz- Skrevet 31. januar 2019 #75 Skrevet 31. januar 2019 18 timer siden, Winza skrev: Enda en blogger/eks reality deltaker? De kan jo likegreit døpe om dette til Farmen Paradise 🤪 Jeg synes det lignet litt på Vibekke Skofterud, dette ble jo spilt inn før hun døde så er mulig Synes det lignet på hun Karianne som var med i farmen for noen år siden. Men det må sikkert være en deltager som et kjent for noe annet enn farmen for å få være med. Men Carina Dahl har da ikke vært med på farmen før, kan hun være med på torpet da?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #76 Skrevet 31. januar 2019 10 minutter siden, Sizz- skrev: Synes det lignet på hun Karianne som var med i farmen for noen år siden. Men det må sikkert være en deltager som et kjent for noe annet enn farmen for å få være med. Men Carina Dahl har da ikke vært med på farmen før, kan hun være med på torpet da? Kristin har heller ikke vært med før. Anonymkode: e67dc...92c 1
Sizz- Skrevet 31. januar 2019 #77 Skrevet 31. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kristin har heller ikke vært med før. Anonymkode: e67dc...92c Ja det har du rett i, det tenkte jeg ikke på 🤭
Sizz- Skrevet 31. januar 2019 #78 Skrevet 31. januar 2019 4 timer siden, chiki skrev: Tror dere Aune går i de klærne til vanlig også, eller er det bare «reklame» når han er på tv? for en herlig fyr! Smilte bra når han satt opp i det treet, og når han ropte godt levert til hønene som hadde lagt egg Har sett han i vanlige klær også:) men tror han bruker konas varemerke ofte når TV er til stede da, men ikke noe galt i det:) Enig, jeg elsker Aune😁 Heiet på han ifjor, skulle så ønske han ble lenger på farmen enn han ble 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #79 Skrevet 31. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars Aune, lagde pannekaker også var hun veganer. Men altså... Jeg mener virkelig ikke å tråkke folk på tærne her, men nå er jo de eggene og melka fra dyr som tilsynelatende virker utrolig fornøyde på gården, og hun går jo rundt og plukker egg og snakker med hønene, så er ikke det et mulig unntak? Eller er det sånn at er man veganer, så spiser man ikke noen dyreprodukter samme hva? (Jeg leser ikke blogger og kjenner ingen veganere, så dette er utelukkende nysgjerrighet.) Anonymkode: 580a8...0cf Er man veganer spiser man ikke dyreprodukter nei. Anonymkode: 23e19...9d5 1
Chablis Skrevet 31. januar 2019 #80 Skrevet 31. januar 2019 13 timer siden, Winza skrev: Hun kan ha klippet det Hun har ikke det. Alle som følger bloggen hennes kan se det. Dessuten har Marna gulere og tjukkere hår enn hun på tv, og Marna er kraftigere i hode og nakke. Vet ikke hvem det er, men det er ikke Marna og ikke Vibeke. Carina Dahl er forresten ikke en realitykjendis eller influencer, hun er en norsk sanger. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå