Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

To kamper på en dag for Trude 😅

Anonymkode: f3542...9e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke den happy-go-lucky-fyren han har gitt inntrykk av. Det vil si han er det, men han også blir lei av å jobbe hele tiden mens damene er på ferieleir. Klart når man lever så tett på hverandre blir det gnissninger.. 

Anonymkode: 74225...02d

Men virker det ikke litt som om Aune finner på oppgaver for seg selv som strengt tatt ikke er nødvendig, fordi han er så glad i å jobbe på gård? Hvis alle daglige gjøremål og oppdrag blir gjennomført, er det jo strengt tatt ikke nødvendig å jobbe mer. Det må da være like mye greit at jentene velger å bruke tiden de har til overs på å slappe av, som at Aune lager seg nye oppgaver og prosjekter?

Anonymkode: 32920...d9a

• Liker 9
Skrevet

Forøvrig virket det egentlig som om Aune fant på det om Kristin for å sikre seg en plass i finalen. For det første blir det bare utrolig teit å "skylde" på at han måtte si det han sa for farmor og mormor. For det andre har han tydeligvis ikke tatt opp dette med Kristin tidligere, så han sank og ble veldig usympatisk i mine øyne etter dette. 

Anonymkode: 32920...d9a

• Liker 9
Skrevet

Der sank Aune sand i mine øyne.  For en nermest kvalm  fyr 

Han kom sikkert bare på noe  å kritisere,  kraftig for å slippe selv å gå i kamp. 

Håper hverfall at han ikke vinner hele greia.  

• Liker 5
Skrevet

Mens han jobber med denne brygga lager jentene maten han spiser++, og skryter av.

Nå husker jeg ikke helt, men hvem har vært i flest kamper av Kristin og Aune?

Anonymkode: f1fb9...400

Skrevet
58 minutter siden, Winza said:

Jeg trodde bare at han var en som ikke ble sint for noe, har alltid virket slik 😛

Han er ikke bare hyggelig. 

On 2/15/2019 at 1:22 AM, AnonymBruker said:

Riktig. Står litt om det her: https://www.tv2.no/a/2652809/

- Han oppførte seg som en hoven blei.

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg skvatt skikkelig da Aune sa det han gjorde. Forventa ikke det i det heeele tatt 😅  Jeg liker både Kristin og Aune, men nå vet jo ikke vi alt som har skjedd inne på torpet, og det kan jo tenkes at det ligger mer bak de setningene enn vi klarer å forstå. At det kan være flere små ting,  som gjennom hele oppholdet, innerst inne har gnagd hos Aune, og så var det nå han fikk nok? Jeg vet ikke. Var nesten litt deilig å se at han også KAN bli irritert 😅  De har jo bodd oppå hverandre nå, kun de 3, med små innslag av en ny deltaker nå og da, så klart at man kan gå lei av hverandre. 

• Liker 9
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk mener at Aune var  irritert og sint. Synes han bare sa rett ut hva han mente jeg, ikke på en ufin måte heller. Det var Kristin og Carina som ble sure når han sa i fra. Kan være mye der som ikke vi har sett.

Skrevet
1 minutt siden, Tutte skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk mener at Aune var  irritert og sint. Synes han bare sa rett ut hva han mente jeg, ikke på en ufin måte heller. Det var Kristin og Carina som ble sure når han sa i fra. Kan være mye der som ikke vi har sett.

Sikkert fordi vi ikke er vant til å se at han snakker på den måten til andre :P  Jeg er hvertfall vant til at når han åpner munnen, så er alt så fantastisk, vidunderlig, herlig osv osv 😅 Og når han har gått rundt i hver episode og sagt at dette er prinsessene, så kom det litt brått på. Men jeg er helt enig i at det nok er mye der som vi ikke har sett, ja!  Syns fremdeles at Aune virker som en sykt bra kar, da! 😅 Det hadde vært så sykt morsomt å se han og Svein sammen!

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Janzypants skrev:

Sikkert fordi vi ikke er vant til å se at han snakker på den måten til andre :P  Jeg er hvertfall vant til at når han åpner munnen, så er alt så fantastisk, vidunderlig, herlig osv osv 😅 Og når han har gått rundt i hver episode og sagt at dette er prinsessene, så kom det litt brått på. Men jeg er helt enig i at det nok er mye der som vi ikke har sett, ja!  Syns fremdeles at Aune virker som en sykt bra kar, da! 😅 Det hadde vært så sykt morsomt å se han og Svein sammen!

Ja, det var jo en ny side av han vi fikk se og kom litt brått og uventet ja 😊 Men synes ikke det var negativt eller at han sa noe på en ufin måte, det var noen som skrev her at der sank han i deres øyne og at han var nærmest kvalm. 

Aune og Svein hadde nok blitt en spennende kombinasjon ja 😄 Håper forresten Svein vinner hele Farmen. 

Skrevet

Kristin har vært frekk og hatt dårlig holdning mot Aune lenge, og der mellom de to har det nok merkes enda mer enn via TV skjermen her (allerede for tre -fire episoder siden når Kristin omtalte Audun negativt og syntes han tok alt for mye plass, var frekk og hoven når hun omtalte han, til han, og unngikk han)  så det kom nok ikke fra ingensteder det at Aune snakka noe annet enn pusespråk i dag! 

Anonymkode: 764b6...266

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mens han jobber med denne brygga lager jentene maten han spiser++, og skryter av.

Nå husker jeg ikke helt, men hvem har vært i flest kamper av Kristin og Aune?

De har hatt en hver til nå, alle tre. Aune mot Donna, Runar trakk seg, så ingen kamp. Kristin mot Alex og Carina mot Christer. Så det blir da Kristin som må ta to kamper siden hun møter Trude. Siden Carina var fredet fordi hun vant forrige kamp, burde Aune og Kristin trukket om hvem av dem som måtte møte Trude og dermed være den eneste som får to kamper før en finale. 

• Liker 1
Skrevet

Akkurat sett siste episode av Torpet, og jeg må vel bare si at jeg synes hele greia er og blir en vits. 

• Liker 5
Skrevet

Syntes det var befriende og se Aune, og av det vi har sett på TV har de to damene ligget mye og solt seg, Kristin har også uttalt seg negativt om Aune opptil flere ganger i tidligere episoder, at hun ønsket han ut, så alt i alt syntes jeg ikke han kom dårlig ut i dagens episode

• Liker 5
Skrevet

Sett siste episode og er bare, ????????

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, Apis skrev:

Sett siste episode og er bare, ????????

Da er vi to ;) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Apis skrev:

Syntes det var befriende og se Aune, og av det vi har sett på TV har de to damene ligget mye og solt seg, Kristin har også uttalt seg negativt om Aune opptil flere ganger i tidligere episoder, at hun ønsket han ut, så alt i alt syntes jeg ikke han kom dårlig ut i dagens episode

De har stelt med dyrene og gitt han mat hver eneste dag. De har jobbet på alle prosjektene de har fått tildelt og stått på med godt humør hver dag. Mye av det Aune har gjort, har han jo gjort av fri vilje fordi han liker sysle med diverse på egenhånd, men det har absolutt ikke vært noe som har vært nødvendig. Han har hatt flere uker på å ta opp noe om han hadde noe på hjertet, men velger altså å komme med alt dette i denne situasjonen rett før finalen. Man ser på reaksjonen til jentene at dette kom helt uventet og fra ingen steder. Synes det er en veldig slu og ekkel metode å gjøre det på. Spesielt etter at han liksom skulle være så snill og «ofre seg» og gå i kamp for jentene i starten. Begynner å lure på om det bare var et taktisk spill fra hans side. Kristin bare godtok meningene hans og gikk motvillig i kamp uten å si imot, så han lyktes med å «presse» henne ut i kamp. Enn urettferdig måte å gjøre det på.

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, Hagefrue skrev:

De har stelt med dyrene og gitt han mat hver eneste dag. De har jobbet på alle prosjektene de har fått tildelt og stått på med godt humør hver dag. Mye av det Aune har gjort, har han jo gjort av fri vilje fordi han liker sysle med diverse på egenhånd, men det har absolutt ikke vært noe som har vært nødvendig. Han har hatt flere uker på å ta opp noe om han hadde noe på hjertet, men velger altså å komme med alt dette i denne situasjonen rett før finalen. Man ser på reaksjonen til jentene at dette kom helt uventet og fra ingen steder. Synes det er en veldig slu og ekkel metode å gjøre det på. Spesielt etter at han liksom skulle være så snill og «ofre seg» og gå i kamp for jentene i starten. Begynner å lure på om det bare var et taktisk spill fra hans side. Kristin bare godtok meningene hans og gikk motvillig i kamp uten å si imot, så han lyktes med å «presse» henne ut i kamp. Enn urettferdig måte å gjøre det på.

Hvis du ser dagens episode så ble det vel enda mer idiotisk det han gjorde der. 

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, Janzypants skrev:

Haha, jeg skvatt skikkelig da Aune sa det han gjorde. Forventa ikke det i det heeele tatt 😅  Jeg liker både Kristin og Aune, men nå vet jo ikke vi alt som har skjedd inne på torpet, og det kan jo tenkes at det ligger mer bak de setningene enn vi klarer å forstå. At det kan være flere små ting,  som gjennom hele oppholdet, innerst inne har gnagd hos Aune, og så var det nå han fikk nok? Jeg vet ikke. Var nesten litt deilig å se at han også KAN bli irritert 😅  De har jo bodd oppå hverandre nå, kun de 3, med små innslag av en ny deltaker nå og da, så klart at man kan gå lei av hverandre. 

Hva var det han sa?? 

Skrevet
4 timer siden, Memena skrev:

Akkurat sett siste episode av Torpet, og jeg må vel bare si at jeg synes hele greia er og blir en vits. 

Enig, blir bare for dumt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...