Gå til innhold

Har røde arr etter kviser i hele fjeset !!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har arr i hele ansiktet, ikke et eneste område er uberørt av kvisene og selv etter 6mnd så er det fortsatt synlige. Jeg ser bare ikke ut uten foundation. Innimellom må jeg pusse tenna og vaske ansiktet i mørket fordi jeg føler meg så stygg ☹

Hvor lang tid tok det for deg å bli kvitt sånne røde arr?

Anonymkode: 00e0d...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Airol krem på resept skal ha effekt på arr

Anonymkode: 2bef5...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde blekner etterhvert. Vil være helt borte etter et års tid, kanskje før. Vær forsiktig med sol på nye arr. Hakkene og søkkene du eventuelt har oppi det røde vil du derimot ha for livet. Men de vil også jevne seg litt ut med årene. Arr er best å ungå! Får du behandling for kvisene?

Anonymkode: 94bed...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blekner heldigvis, men tar lang tid. Men finnes kremer for sånt. På meg så blir området skikkelig rødt rett etter kvise. Men er heldigvis ikke plaget med det lenger. 

Anonymkode: 837d0...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine arr er røde i flere år selv om de er overfladiske arr, altså uten søkk. Etter «hundre» runder med kjemiske peelinger og glycolpeelinger har jeg bare gitt opp og godtatt dem.. men går ikke til butikken uten sminke, for å si det slik. Airol hadde heller ingen effekt. 

Anonymkode: 07e8e...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine blir borte etter ca 2 år. Da har ikke jeg små-kviser, men de som det blir spor av. Bruker dekkkrem om jeg føler jeg må innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...