Gå til innhold

Kan du spå meg? Hadde satt VELDIG pris på det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen spå meg? Hvordan ser året 2019 ut - generelt? Hvordan ser jobbsituasjonen min ut? 

 

Takk på forhånd! :)

Anonymkode: 31a93...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du arver et smykke og kommer til å få feil med bilen. Det blir også en del fester og samvær i godt lag dette året.
Det er alt jeg ser akkurat nå, rent intutivt.

Anonymkode: d0023...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du arver et smykke og kommer til å få feil med bilen. Det blir også en del fester og samvær i godt lag dette året.
Det er alt jeg ser akkurat nå, rent intutivt.

Anonymkode: d0023...4a2

Takk for svar! Men jeg eier dessverre ikke bil. Pluss at det er ingen arvesmykker i min familie. Men takk!

Anonymkode: 31a93...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Alt er mulig når Magikeren dukker opp: igangsetting av prosjekter, følelsen av å beherske ens skjebne og å sette kreative ideer ut i livet. Magikeren hjelper deg til å arbeide deg frem mot et mål. Når Magikeren dukker opp i livet ditt, kan han være en slags agent eller initiativtaker som fører en rekke ulike mennesker eller evner sammen med stort hell. Han kan stå for noen som er veltalende, verdensvant eller full av vidd. Fysisk er Magikeren knyttet til sentralnervesystemet, lungene og de fem sansene. Det er et ikke-følelsesladet kort som av og til kan vise til noen som ikke er i kontakt med følelsene sine, eller som over- analyserer alt mulig. Et androgynt kort som seksuelt kan tyde på en fullkommen likevekt mellom mannlige og kvinnelige krefter. Hvis du får dette kortet når du er interessert i å innlede et forhold, skal du ikke være redd for å ta det første skritt.

Anonymkode: 22413...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser jobbsituasjonen min ut? 

Hørt at hvis du søker jobb, så har du større sannsynlighet for å jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...