Gå til innhold

Drømmejobben din, som "aldri" kommer til å skje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at pleieteamet jobber slik som på pit-stoppen i Formel 1. 

Anonymkode: 6665c...b6e

🤣🤣 

Tidtaking på kateterskift før alle spretter unna og sengen slenges i gulvet, ser det for meg!

Anonymkode: cc961...5eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmejobben er rakettforsker. 

Anonymkode: a8855...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være en autorisert regnskapsfører med mye kunnskap i Norsk loven. 

Skal begynne på universitet for å ta den emner jeg mangler, men samtidig må heve  språket mitt på et akademisk nivå. Akkurat nå det er mye usikerhet og det høres mer som en drøm enn realitet. Har ingen peiling om jeg skal lykkes. 

Anonymkode: b179f...195

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hadde likt å jobbe med design, men mest for å få ressursene til å designe ting jeg selv vil ha.

En annen drømmejobb hadde vært å være med å produsere Disney-filmer.

Anonymkode: 0851c...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjonssjef, fordi jeg er god på å vinkle og formulere budskap.

Helt i la-la-fantasy-land: backing singer for Leonard Cohen. Litt seint for det, da.

Endret av Puffedama
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villet designet ridesentere og jobbet som en rik og berømt skuespiller ved siden av.Drømmen er jo og bo i en stilig ranch i Amerika og være oppdretter av hester. Også reise verden rundt og besøke det største landene i verden i tillegg til og ha mitt eget klessmerke.

Endret av Hemliganonym
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.1.2019 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Sovende nattevakt. 

Anonymkode: 807ff...6e0

Det har jeg jobbet som 😅 Dritdårlig betalt da.

Anonymkode: 2719e...c33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2019 den 23.04, Sliten&kjørt52 skrev:

Må være spennende å jobbe som lege, eventuelt sykepleier på luftambulanse.  Litt usikker på om det er helikopter som er det mest spennende her. 😁

Du vet seff att ¨Amatør¨ Pilot teori, m.m.m. er minimum for vurdering opptak, redningsmann...

HÅPER Alle i Norge vet VI Har VÆRDENS beste luftambulanse... 

Folk er glad i å syte...

empty.gif
Norwegian Trailblazers
empty.gif
© NLA AS
Cliquez pour agrandir

In September, 2006, the Norwegian operator Norsk Luftambulanse (NOLAS) was the first to have a GPS approach procedure certified by its national authorities (Norwegian CAA) for use at the Stavanger hospital, which also makes use of the IFR/VFR PinS concept. “Since then, three other procedures have been approved for other hospitals and are used regularly,” said Erik Normann, Chief Pilot at NOLAS. “A total of around forty procedures are to be approved throughout the country. ...
 

http://www.airbushelicopters.com/w1/jrotor/81/pageLibre0001009a.html

👍

Digger NLA jeg :Nikke: -OG Alle som vil kvalifisere seg.

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Facts
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regissere filmer av drømmer jeg har hatt🙊 har hatt så mange rare kule drømmer som kunne vært film

Anonymkode: 09672...108

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen min var å bli jordmor eller helsesøster, jeg ble helsesøster. 

Drømmen nå er å bli forfatter eller politi - dette kommer aldri til å skje.

Anonymkode: cb4e4...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om å bli lege og være populær blant damene. Dessvrre svimer jeg av når jeg ser blod, så jeg blir nok aldri lege og damemagnet.

Anonymkode: 439cb...fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært kult å gründe noe som selger bra og få litt oppmerksomhet rundt det. Men jeg har hverken driv eller ork 😂

Min forhåpentligvis oppnålige drøm nå er å få relevant jobb etter utdanningen min..

Anonymkode: 7257d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid tenkt at det må være spennende å være etterforsker i politiet, helst å lage psykologiske profiler til kriminelle. Kommer selvsagt aldri til å skje, men jeg liker å tro at jeg hadde vært veldig god til det 😄

 

Anonymkode: 093bd...aaa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Å være en autorisert regnskapsfører med mye kunnskap i Norsk loven. 

Skal begynne på universitet for å ta den emner jeg mangler, men samtidig må heve  språket mitt på et akademisk nivå. Akkurat nå det er mye usikerhet og det høres mer som en drøm enn realitet. Har ingen peiling om jeg skal lykkes. 

Anonymkode: b179f...195

Dette tror jeg du kan klare. 

Anonymkode: 093bd...aaa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Familytree
På 11.1.2019 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Dersom hele familien min døde i en tragisk ulykke eller sykdom så hadde jeg prøvd å følge drømmen og flyttet på meg. 

Wow det er en ganske mørk ide.
 
Sommelier av senger på hotell.
Solseng tamer som min guvernør.
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drive et lite pensjonat eller hotell blant fjord og fjell eller kystnorge. Lage frokost til gjestene og bare kose meg.  

Anonymkode: 30f52...62b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at flere her skriver at de skulle ønske at de hadde så mange penger at de ikke måtte jobbe i det hele tatt.

Der tenker jeg annerledes. Hvis jeg hadde hatt så mange penger at jeg ikke hadde måttet jobbe resten av mitt liv, ville jeg fortsatt ha jobbet. Det er godt å ha en arbeidsplass å komme til og bidra til samfunnet. Tenk hvor kjedelig det hadde vært å ikke jobbe. På jobb treffer man forskjellige mennesker og lærer så mye om sitt fagfelt, om andre mennesker og ikke minst om seg selv! 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...