Gå til innhold

OM BLOGGERE.


Gjest Kvikkvas

Anbefalte innlegg

Gjest Kvikkvas
5 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg leser heller ikke dem store influencer bloggerne og dem får holde på for min del men jeg har mine faste blogger som jeg lesere hver dag og som jeg liker godt :) 

CB et eller annet, er ikke det en Influencer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas

Det er så flott at denne tråden kan mindre kjente bloggere nevnes. Og det liker jeg 

Man trenger ikke være med på alt som skjer på nett. Og tråden havner : OM BLOGGERE. 

Har dere lyst , lag dere en egen tråd om influensere 😄Så kan dere diskutere dem der. 😄

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Som sagt, jeg leser ikke de bloggene. aner ikke hva de blogger om. Så det vet dere best selv. :)

Skjønte ikke svaret ditt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 time siden, Kvikkvas skrev:

For meg kan de være ukjent. Ikke alle sitter og følger med Kvinneguiden,eller og leter etter blogger og diskutere her. Sånn er det :)

I alle dager? Hva er egentlig formålet med denne tråden? Du @Kvikkvas som startet den, gjør ett eller annet for å få fram hva du vil! Hvilke bloggere er det du vil ha fram i lyset her? Hva er poenget med tråden? Ser jo totalt meningsløst ut pr. nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Det er så flott at denne tråden kan mindre kjente bloggere nevnes. Og det liker jeg 

Man trenger ikke være med på alt som skjer på nett. Og tråden havner : OM BLOGGERE. 

Har dere lyst , lag dere en egen tråd om influensere 😄Så kan dere diskutere dem der. 😄

Kanskje jeg er litt dum men er ikke blogger og Influence egentlig det samme?  Arrester meg om jeg, er helt på jordet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Skjønte ikke svaret ditt

Dere leser tydeligvis disse infuence bloggene, og vet om de gjør noe rette eller galt. Jeg aner ikke, leser ingen komersiell blogg. Jeg leser bloggere , som har et innhold som fenger meg som person. Ikke for oppmerksomhet. Trodde det var derfor folk leste blogger?

Dette handler om bloggere generelt. Og tråden er lovlig, den ble ikke stengt. For flere synes det er en bra tråd, ser jeg. De som ikke liker tråden , kan jo bare gå videre til neste tråd- Jeg forstår ikke problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Kanskje jeg er litt dum men er ikke blogger og Influence egentlig det samme?  Arrester meg om jeg, er helt på jordet

Jeg har blogg, Men det er mer som dagbok. Tipper jeg er langt fra en influenser. Så jeg aner ikke hva mange tenker og tror om blogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Jeg har blogg, Men det er mer som dagbok. Tipper jeg er langt fra en influenser. Så jeg aner ikke hva mange tenker og tror om blogging.

Syntes du skrev at du ikke hadde blogg jeg for det har du skrevet og nå har du blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
13 minutter siden, terteskjell skrev:

Kanskje jeg er litt dum men er ikke blogger og Influence egentlig det samme?  Arrester meg om jeg, er helt på jordet

Blogger og influencer er det samme og du kan si påvirkere i stedete for influencer. Du er ikke på jordet for jeg måtte også spørre og da sa dem at bloggere influenere. En youtbuer er også en influencer. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
6 minutter siden, Carina Maria skrev:

Syntes du skrev at du ikke hadde blogg jeg for det har du skrevet og nå har du blogg. 

Jeg har blogg,ja. jeg har jo sagt det. Men jeg gir ikke bort adressen her. Mulig du blander meg med en annen? :)

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
22 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Det er så flott at denne tråden kan mindre kjente bloggere nevnes. Og det liker jeg 

Man trenger ikke være med på alt som skjer på nett. Og tråden havner : OM BLOGGERE. 

Har dere lyst , lag dere en egen tråd om influensere 😄Så kan dere diskutere dem der. 😄

Det er flott med mindre bloggere og mange av dem er mye mer seriøse enn dem store influencerne men jeg skjønner ikke at håndarbeid bloggen til Petra er av interesse på en tråd på rampe lyset og det samme med bloggen til Unni som er en blogger som tar mange fine bilder av naturen og dyrene sine for dem tror jeg blogger for seg selv og sine nærmeste og trives med det men mange av dem flinkere og mer seriøse enn dem bloggerne som diskuteres på rampe lyset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det er flott med mindre bloggere og mange av dem er mye mer seriøse enn dem store influencerne men jeg skjønner ikke at håndarbeid bloggen til Petra er av interesse på en tråd på rampe lyset og det samme med bloggen til Unni som er en blogger som tar mange fine bilder av naturen og dyrene sine for dem tror jeg blogger for seg selv og sine nærmeste og trives med det men mange av dem flinkere og mer seriøse enn dem bloggerne som diskuteres på rampe lyset. 

Det er vær sin smak, hva folk liker. Er vel derfor tråden ble stående også. dere ga jo tilbakemelding flere av dere, om tråden . Ja, vi får kose oss med at vi er ulike som mennesker. Har ulik smak. Ulike sans for hva man liker og følge med av bloggere.

Og fortsette ha en hyggelig tone. 

Hobbybloggere, kan ha mye flott og vise til. Det finnes jo så mange ulike hobbyer der ute. Ikke alt handler om håndarbeid og foto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas

Hvilke blogger liker dere?

Da tenker jeg på innholdet i bloggen. 

Ikke om de er kjent, eller mindre kjent.

Tenker på deres interesser , når dere ser etter Blogger og like ute i dette"vide store landet". 

Selv liker jeg og lese mangfoldet av hobbyblogger. Som er godt og bredt. Man kan få impulser til nye hobbyer. Og nye gleder i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kvikkvas skrev:

Hvilke blogger liker dere?

Da tenker jeg på innholdet i bloggen. 

Ikke om de er kjent, eller mindre kjent.

Tenker på deres interesser , når dere ser etter Blogger og like ute i dette"vide store landet". 

Selv liker jeg og lese mangfoldet av hobbyblogger. Som er godt og bredt. Man kan få impulser til nye hobbyer. Og nye gleder i livet.

Jeg liker å lese Trines matblogg dersom jeg skal prøve meg på noe nytt eller trenger litt inspirasjon. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
25 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg liker å lese Trines matblogg dersom jeg skal prøve meg på noe nytt eller trenger litt inspirasjon. 

 

Ja, det er mange flotte matblogger. Jeg kom over 1 blogg her om dagen på facebook. For de med senistiv mage. Husker ikke navnet i farten . Det er noe for enhver smak og finne ang matblogger. Mange tips i alle retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, Kvikkvas skrev:

Hvilke blogger liker dere?

Da tenker jeg på innholdet i bloggen. 

Ikke om de er kjent, eller mindre kjent.

Tenker på deres interesser , når dere ser etter Blogger og like ute i dette"vide store landet". 

Selv liker jeg og lese mangfoldet av hobbyblogger. Som er godt og bredt. Man kan få impulser til nye hobbyer. Og nye gleder i livet.

Jeg liker og lese gode hverdags blogger hvor bloggern har en positiv energi uten og utlevere for mye om familie medlemmer gjennom det dem skriver og bilder, gode samfunns engasjerte bloggere, interiørblogger, håndarbeids blogger, dyre blogger, bloggere som er åpne om sine psykiske problemer for det kan jeg og alle andre som lesere lære mye av og mat blogger, gode livstils bloggere som inspirerer til trening og sunn og god livs stil med mat oppskrifter og trenings tips. Viss bloggren blogger bilder skal vil jeg ha gode og varierte bilder. Det viktigste er at bloggern har god kommunikasjon med meg som leser bloggen og jeg merker fort viss en blogger ikke har god energi over bloggen sin. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Jeg liker og lese gode hverdags blogger hvor bloggern har en positiv energi uten og utlevere for mye om familie medlemmer gjennom det dem skriver og bilder, gode samfunns engasjerte bloggere, interiørblogger, håndarbeids blogger, dyre blogger og mat blogger, gode livstils bloggere som inspirerer til trening og sunn og god livs stil med mat oppskrifter og trenings tips. Viss bloggren blogger bilder skal vil jeg ha gode og varierte bilder. Det viktigste er at bloggern har god kommunikasjon med meg som leser bloggen og jeg merker fort viss en blogger ikke har god energi over bloggen sin. 

 

Det er jo fint og ha allsidige interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas

Forstår de som.unngår sponsing på sin blogg. ELLER betalt reklame.

Bloggpolitiet her inne på kvinne guiden,  går over lik. For og skade bloggere de ikke liker. 

Jeg støtter ikke alt. 

Skremmende lesing om enkelte blogger her inne.

Jeg har blogg. Men den er og forblir uten betalt reklame, eller sponsing. 😱

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Forstår de som.unngår sponsing på sin blogg. ELLER betalt reklame.

Bloggpolitiet her inne på kvinne guiden,  går over lik. For og skade bloggere de ikke liker. 

Jeg støtter ikke alt. 

Skremmende lesing om enkelte blogger her inne.

Jeg har blogg. Men den er og forblir uten betalt reklame, eller sponsing. 😱

Det handler om og vere kritisk til den bedriften dem driver og når dem bryter med markeds førings reglene og andre ting handler det om og engasjere seg og det at du kaller andre for blogg politi er langt fra sannheten. 

Det handler om at dem bloggerne som blir kritisert som Anne Brith, Sophie Elise og andre bloggere er store influencere som har mange følgere og dem sluker alt rått uten og tenke seg om. 

Jeg skal vere enig i tråder som Helene Drage går langt over streket og det står jeg fast med og der inne er det mye hets og hat mot stakkars Helene og hun får jeg vondt av ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
På 13.1.2019 den 17.48, formula skrev:

I alle dager? Hva er egentlig formålet med denne tråden? Du @Kvikkvas som startet den, gjør ett eller annet for å få fram hva du vil! Hvilke bloggere er det du vil ha fram i lyset her? Hva er poenget med tråden? Ser jo totalt meningsløst ut pr. nå.

 

Om bloggere. Er overskriften. Trodde det fortalte hva innholdet i tråden handlet om.

Det er ingen eksakt blogger.

Vil du ikke Forstå.

 Så la det vær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...