Gå til innhold

Hvorfor er alltid folk så spydige i svarene til Trådstarter alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi dette er et drittforum.

Anonymkode: cec0c...b7b

Enig :))

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du som selv sier at du er spydig trenger ikke å komme her med tips til meg ;-)))))

God bedring til deg og akode   ba3b5...69d :) 

Anonymkode: 53dc3...d66

Jeg sier jeg er spydig mot troll osv, noe du glatt hoppet over i kommentaren til meg. Kanskje du tråkket i salaten? Forskjellen på deg og meg er dog at jeg har baller nok til å innrømme at jeg driter meg ut, at det hender jeg tråkker i grøtbolla, og at jeg tar selvkritikk på det. Men du fremstår nå mer og mer som et troll, så well played 😊

Endret av HalldirV2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg sier jeg er spydig mot troll osv, noe du glatt hoppet over i kommentaren til meg. Kanskje du tråkket i salaten? Forskjellen på deg og meg er dog at jeg har baller nok til å innrømme at jeg driter meg ut, at det hender jeg tråkker i grøtbolla, og at jeg tar selvkritikk på det. Men du fremstår nå mer og mer som et troll, så well played 😊

Jeg har ikke gjort noe galt jeg :) 

Som sagt, ha en fin dag til deg Hallgeir og god bedring!

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gjort noe galt jeg :) 

Som sagt, ha en fin dag til deg Hallgeir og god bedring!

Anonymkode: 53dc3...d66

😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig. Det er svært provoserende.

Bitches will be bitching.

Veldig mange her inne mangler sosiale evner. Tipper at mange på forumet ikke har så mange venner IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tibbie skrev:

Veldig enig. Det er svært provoserende.

Bitches will be bitching.

Veldig mange her inne mangler sosiale evner. Tipper at mange på forumet ikke har så mange venner IRL.

Les tråden er du snill, om ikke annet for underholdningens skyld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Les tråden er du snill, om ikke annet for underholdningens skyld. 

Å herre er du her enda? Hun svarte bare hva hun synes! Skal hun ikke synes det er irriterende med slike folk her, eller trenger du enda enn på ditt lag? :))))

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du det da??... Sitter du med en bedre følelse med deg selv etterpå?

Anonymkode: 53dc3...d66

Du virker nå ganske så aggressiv selv da, og så må du huske på at dette er en diskusjonsforum. Ikke en "stakkars meg"-side. Tåler du ikke at folk er uenig med deg, får du la vær å poste noe.

Anonymkode: 6f45f...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Les tråden er du snill, om ikke annet for underholdningens skyld. 

?

Leste tittel, hovedinnlegget og første side. Ganske sikker på at jeg ikke har misforstått trådens tema. Eller misforstår jeg hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å herre er du her enda? Hun svarte bare hva hun synes! Skal hun ikke synes det er irriterende med slike folk her, eller trenger du enda enn på ditt lag? :))))

Anonymkode: 53dc3...d66

Du klarte deg bra lenge, men nå melker du kua for mye 😊 Et godt troll vet når de skal stoppe. Kudos for god underholdning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Du klarte deg bra lenge, men nå melker du kua for mye 😊 Et godt troll vet når de skal stoppe. Kudos for god underholdning. 

Så du er en ku? Ok, ku😊

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du er en ku? Ok, ku😊

Anonymkode: 53dc3...d66

Eller en strikk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må si TS dreit godt på leggen her😂.

Anonymkode: ba3b5...69d

Det gjorde du, kjære :-))

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En lurer på hva folk egentlig holder på med. Tenker de ikke at selv om dette er internett, at det sitter virkelige mennesker bak skjermen som må ta i mot all dritten? Det kan være et menneske med selvmordstanker, depresjon, kjærlighetssorg som du skjeller ut eller er spydig mot. En kommer langt med litt empati. 

Anonymkode: 5846a...427

Det verste er mennesker som har det vondt og når de åpner seg her om noe de skammer seg veldig over (gjerne tabu) og så kommer det brukere som nermest ser det som sin oppgave å dytte de stakkars menneskene ut over stupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde du, kjære :-))

Anonymkode: 53dc3...d66

Sorry, men kommentarer som "få deg et liv" vil alltid oppfattes som spydig. Denne stod du selv for og det rimelig raskt etter HI.

Om du ikke ser latterligheten og det patetiske i å starte en tråd om noe og så gå så rett i baret som du gjorde her, er du beyond salvation.

Synd du ikke skriver under nick, så skulle du fått hørt dette en stund fremover. Men jeg regner selvfølgelig med at det var hele poenget. Enhver som mente alvor med å starte et slik tema, hadde gjort det:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Glad for å høre det❤️ Du virker å være sterk og en som står på og ikke gir opp! Beundrer deg for det. Leit å høre om den fysiske sykdommen, men godt å høre at det går bedre. Håper du har fått god oppfølgning hos lege/sykehus:klem:

Takk 😁💛 Er minimalt med oppfølging for ME-syke dessverre. Men jeg har hatt veldig bedring og nå er jeg på et stabilt veldig, veldig bra nivå for første gang 💖 Har hatt mange år verkende og utmattet i senga... nå danser jeg rundt 💃💃 En fantastisk følelse 🏃🏽‍♀️

 

 

Anonymkode: c100e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...