Gå til innhold

Har du identifisert noen her på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjente igjen en kjent og kranglevoren langtidsbruker her inne fra i kommentarfelt til en nettavis. Like krass og kort der som her inne 😂

(Og ja, pga bilde postet ut i tråder om sminke/hvordan ser dere ut). 

Anonymkode: 09435...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjent igjen 2 stk på bakgrunn av en del ting de har fortalt her inne. De er ikke aktive på forumet lenger nå. Jeg fortalte aldri at jeg visste hvem de var heller. 

Anonymkode: f6515...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg vet hvem en av brukerne her inne er, men jeg tror ikke vedkommende tar det så tungt å bli avslørt. Det er ikke en person jeg kjenner veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ja! To stk.

Hun ene, for noen år siden, skrev under AB - men det var så lett å skjønne at det var hun, med tanke på at hun tok opp så mye som hun har snakket om også privat. Jeg ville nesten ta det opp med henne, at det sikkert var lurt at hun spurte om råd, (detaljene og alt var så spot on, det måtte være hun).

Den andre er faktisk en person som poster ganske ofte her inne. Jeg vet hvem hun er IRL. Det er mange småting som gjør at jeg skjønner det er hun, (aner ikke hvor nicket hennes kommer fra men jeg kjenner ikke henne så godt). Igjen er det konkrete ting hun skriver om seg selv som gjør at jeg skjønner hvem hun er. Hun virker mye mer sosial dog, enn det jeg vet, men jeg tror hun er langtidssykemeldt akkurat nå, og sikkert derfor hun er litt mer aktiv her inne enn til vanlig.

Anonymkode: 164af...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...