Gå til innhold

Har du identifisert noen her på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, èn gang.

Hun postet et bilde av seg selv for å høre hva folk her inne syntes om utséendet hennes, fordi hun sliter sosialt og med eget selvbilde.

Ellers vet jeg ikke om noen har "avslørt" meg, men jeg prøver å passe på hva jeg deler. Hvis jeg deler noe som jeg vet kan bli gjenkjent, gjør jeg det som anonym bruker, sånn at den som vet identiteten min ikke kan lese alt jeg skriver som Tibbie :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke brukere var dette? Hva het de?

Anonymkode: 8e1bd...064

Det har jeg ingen interesse av å legge ut om. Men dersom rette vedkommende etterspør konkret om hen har blitt kjent igjen med sitt nick, så hadde jeg svart med en PM.

Anonymkode: 3c612...b56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vanlig fyr skrev:

Spiller det egentlig noen rolle? Vi er alle like dysfunksjonelle så hvis noen sier at de har sett deg på KG så kan du spørre hva de gjorde der selv :fnise: '

 

Nettopp. Jeg tenker det blir en slags "mutual destruction" greie 😂 Ikke at jeg er spesielt redd for å bli gjenkjent. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste er hvis man er aktiv på rampelysforumet. Da kan man risikere personangrep vi SoMe eller anmeldelse for hets og stalking. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: a544e...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Og likevel klager folk over Anonym Bruker-funksjonen! :angry:       

Anonymkode: 0eedc...6b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 2.57, Katten.2.0 skrev:

Har møtt på noen tilfeldig irl og matchet med en del på tinder. Tells det?

Og pult en god del!

Anonymkode: 61a5d...50a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest om meg selv i tråden om din verste date. Heldigvis kom ingen av oss dårlig ut av det, så kunne sende screenshot til den det gjaldt uten sure miner. Ble en morsom greie 😁

Verre var det da en krangel i vennegjengen ble brettet ut her dagen etter, med et så skjev fremstilling at kranglen eskalerte etterhvert som alle ble gjort oppmerksom på tråden.

Anonymkode: 609fa...9a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og pult en god del!

Anonymkode: 61a5d...50a

Jeg leker jo ikke på tinder!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger pga navn de vurderte på barna, personlig info om hvilke nasjonaliteter barna ville få, storesøsken navn, osv som gjorde at jeg kjente de igjen. 

Anonymkode: a51ed...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Katten.2.0 said:

Jeg leker jo ikke på tinder!

Har ikke du kjæreste?

Anonymkode: e4121...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg veldig usikker på om jeg tør å skrive noe mer i dette forumet 😂🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, kittkatt skrev:

Nå blir jeg veldig usikker på om jeg tør å skrive noe mer i dette forumet 😂🤷🏼‍♀️

Samme 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke du kjæreste?

Anonymkode: e4121...235

Åpent forhold, så er ikke fryktelig aktiv på damefronten. Holder meg til kjæresten og noen faste partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ganske sikker på én bruker. Det er fullt at hn pluss et par andre har en sterk mistanke om hvem jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit hvem en bruker er. 

En annen skrev på pm: Hei (navn), blah blah bullshit! Det var ikke mitt navn, men personen trodde h*n hadde "avslørt" meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.1.2019 den 12.50, padawan skrev:

Det finnes de som har et ganske bevisst forhold til hva de skriver om på nettet og som ikke er redde for å å vise ansiktene sine.

Handler kanskje ikke om akkurat det. Men hvem en viser det til? En vil kanskje ha litt kontroll på hvem som vet hvem en er... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg legger sjeldent så mye merke til brukernavn at jeg klarer å koble de til andre tråder. Jeg følger med på hva en bruker har skrevet i den tråden jeg leser det og da men når jeg klikker videre har jeg glemt hvem som sa hva. 

Leste tidligere her om kg-brukere som lager mapper etc på andre brukere her inne og samlet all informasjon om enkelte brukere, det er sykt i mitt hode! 

Jeg bryr meg om hva som står, veldig lite om hvem som skrev det (såfremt det ikke er en som skiller seg veldig ut og man ikke kan unngå å kjenne igjen brukeren pga skrivestil etc, nå om dagen er det kun en bruker her jeg kjenner igjen slik.) 

Jeg blander og bytter så mye på detaljer etc når jeg snakker om meg selv her inne, så dersom noen "følger" meg så fremstår jeg nok som ganske så forstyrret 🤣

Men, dersom noen kjenner meg igjen så ta gjerne kontakt, jeg har etter min viten ingen kjente her inne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elektra skrev:

Nei, jeg legger sjeldent så mye merke til brukernavn at jeg klarer å koble de til andre tråder. Jeg følger med på hva en bruker har skrevet i den tråden jeg leser det og da men når jeg klikker videre har jeg glemt hvem som sa hva. 

Leste tidligere her om kg-brukere som lager mapper etc på andre brukere her inne og samlet all informasjon om enkelte brukere, det er sykt i mitt hode! 

Jeg bryr meg om hva som står, veldig lite om hvem som skrev det (såfremt det ikke er en som skiller seg veldig ut og man ikke kan unngå å kjenne igjen brukeren pga skrivestil etc, nå om dagen er det kun en bruker her jeg kjenner igjen slik.) 

Jeg blander og bytter så mye på detaljer etc når jeg snakker om meg selv her inne, så dersom noen "følger" meg så fremstår jeg nok som ganske så forstyrret 🤣

Men, dersom noen kjenner meg igjen så ta gjerne kontakt, jeg har etter min viten ingen kjente her inne. 

Var det andre brukere? Trodde det var modsa som gjorde det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Var det andre brukere? Trodde det var modsa som gjorde det?

Neida, sitter visstnok brukere som bruker sin fritid på å leke detektiv her inne, samler info om andre og organiserer i mapper på egen data. Ganske forstyrret oppførsel 😬

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...