Gå til innhold

Har du identifisert noen her på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem og hvordan?

Anonymkode: 8e1bd...064

Den første, aktiv bruker, hadde kommentert noe i en tråd i Rampelysforumet som jeg gjenkjente i kommentarfeltet til trådens hovedperson. Instagramkontoen ledet til fullt navn og annen sensitiv info. Med bakgrunn i hva brukeren selv hadde delt stykkevis i tråder oppigjennom var det lett å bekrefte at det stemte. Viste seg vi har felles kjente, men vet ellers ikke hvem vedkommende er. Har ikke fortalt denne personen det. 

Den andre, en mindre aktiv bruker. Beskrev livssituasjonen sin såpass detaljert at det var lett gjenkjennelig. Vet ikke hvem vedkommende er personlig, men personen har jeg fra en offentlig snappekonto. Har fortalt personen det. 

Anonymkode: 3c612...b56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den første, aktiv bruker, hadde kommentert noe i en tråd i Rampelysforumet som jeg gjenkjente i kommentarfeltet til trådens hovedperson. Instagramkontoen ledet til fullt navn og annen sensitiv info. Med bakgrunn i hva brukeren selv hadde delt stykkevis i tråder oppigjennom var det lett å bekrefte at det stemte. Viste seg vi har felles kjente, men vet ellers ikke hvem vedkommende er. Har ikke fortalt denne personen det. 

Den andre, en mindre aktiv bruker. Beskrev livssituasjonen sin såpass detaljert at det var lett gjenkjennelig. Vet ikke hvem vedkommende er personlig, men personen har jeg fra en offentlig snappekonto. Har fortalt personen det. 

Anonymkode: 3c612...b56

Hvilke brukere var dette? Hva het de?

Anonymkode: 8e1bd...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Det finnes de som har et ganske bevisst forhold til hva de skriver om på nettet og som ikke er redde for å å vise ansiktene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bilde av meg selv på min gamle bruker. Det var da jeg var helt ny på KG. 

Anonymkode: 88098...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en.

Anonymkode: 780d0...0c0

Hvem?

Anonymkode: 8e1bd...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har gjenkjent noen, men det er lenge siden sist :)

Enten har det vært fordi de har vært veldig aktive slik at jeg har fått mange puslespillbiter til å stemme. 

Eller så har de skrevet om en særdeles spesifikk situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem?

Anonymkode: 8e1bd...064

Det sier jeg ikke. Men personen har skrevet ting her som personen har sagt til meg.

Anonymkode: 780d0...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Ikke basert på bilder, men på noen få biter med informasjon. 

Anonymkode: 0c29f...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt skremmende å lese.man må være forsiktig med hva man poster. 

Anonymkode: 8e1bd...064

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem?

Anonymkode: 8e1bd...064

Prøver du å få folk til å oute hvem brukere er?

Jeg har kjent igjen flere, og blitt igjenkjent selv. Ikke så vanskelig når så mange legger igjen så mye informasjon som de gjør. Noen er ikke så nøye på om de blir gjenkjent heller, mange her kjenner jo hverandre IRL og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duckie skrev:

Prøver du å få folk til å oute hvem brukere er?

Jeg har kjent igjen flere, og blitt igjenkjent selv. Ikke så vanskelig når så mange legger igjen så mye informasjon som de gjør. Noen er ikke så nøye på om de blir gjenkjent heller, mange her kjenner jo hverandre IRL og.

Nei, jeg prøver å se hvem som kan ha kjent igjen meg, om det er noen 

Anonymkode: 8e1bd...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg prøver å se hvem som kan ha kjent igjen meg, om det er noen 

Anonymkode: 8e1bd...064

Hvilke forumrom frekventerer du mest? 

Anonymkode: 31734...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komt over en bruker her i flere facebookgrupper. Kjenner henne igjen fordi hun har postet bilder her inne av seg selv. 

Jeg har selv blitt gjenkjent en gang. 

Anonymkode: 54e33...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv blitt gjenkjent en gang. 

Anonymkode: 54e33...2b1

Jeg har også blitt gjenkjent på gaten en gang i tillegg til at jeg kanskje har møtt 15-20 stykker herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

Når folk poster bilder av ansiktene sine, er det ekte bilder av dem? Har alltid tenkt at det var bilder de fant på Google.

Anonymkode: 8e1bd...064

Var en, for ikke så altfor lenge siden, som postet et bilde "av seg selv" hentet fra google. Hun slettet det så raskt at ingen nådde å avsløre det. Men flere hadde likevel fått det med seg.

Jeg kjente igjen en som fortalte meg om en episode hun også hadde fortalt om her. Hun har forlengst slettet seg, da.

Anonymkode: e4121...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi🤪

Er det virkelig noen som legger ved ekte bilder? Har alltid tenkt at disse ansiktene har vært funnet på Google. 

Anonymkode: 8e1bd...064

Sikkert noen som gjør det, men jeg ser ikke helt hensikten i at alle sitter og søker opp folk på google og legger ut bilder av dem flere ganger i en bildetråd.

Men for å svare på spørsmålet så har jeg aldri gjenkjent noen herfra. Jeg er usikker på om jeg ville fortalt det, men det kommer nok an på hva det var personen delte og hvordan jeg kjente personen.

Anonymkode: 1423e...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Spiller det egentlig noen rolle? Vi er alle like dysfunksjonelle så hvis noen sier at de har sett deg på KG så kan du spørre hva de gjorde der selv :fnise: '

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt paranoid av dette. 

Anonymkode: b8ba6...fc4

Det gjelder bare å passe på å hva man skriver. Vil man ikke at ting kommer ut holder man kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...