Gå til innhold

Kommunestyrerepresentant fra Ap tiltalt for vold


Drizzt

Anbefalte innlegg

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/politiet-mener-han-tok-kvelertak-pa-bedriftseier/3423577349.html

Oi da. Tok kvelertak på bedrifteier, prøvde å kjøre på samme bedrifteier med minibuss og kjørte på en parkert pickup ved å forårsake materielle skader på pickupen.

Ved å lese kommentarene her når en Frp politiker gjør noe straffbart, vil jeg tro at denne Ap-politikeren er representativ for kulturen og holdningene i hele Ap. Eller hva?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig det er en del grums over hele linja i politikken. 

Tror nok det er nye grums som trekkes mot makt og innflytelse, så tror nok det er mer saken. Litt stort ego, mele egen kake, opptatt av egen anseelse og økonomiske vinning hele gjengen er hva jeg tenker om lokal oolitikere sånn gjevnt over. 

Lite sjarmerende folk sånn stortsett i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
46 minutter siden, Drizzt skrev:

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/politiet-mener-han-tok-kvelertak-pa-bedriftseier/3423577349.html

Oi da. Tok kvelertak på bedrifteier, prøvde å kjøre på samme bedrifteier med minibuss og kjørte på en parkert pickup ved å forårsake materielle skader på pickupen.

Ved å lese kommentarene her når en Frp politiker gjør noe straffbart, vil jeg tro at denne Ap-politikeren er representativ for kulturen og holdningene i hele Ap. Eller hva?

 

Jihaa! Endelig finner man noe dritt om politikere fra andre partier. Frp = klovner i kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jihaa! Endelig finner man noe dritt om politikere fra andre partier. Frp = klovner i kamp.

Det skal man ikke akkurat lete lenge for å finne. De fleste mennesketyper finnes i politikken, som ellers i samfunnet. Uansett er det nok jevnt over greie folk som bare vil påvirke samfunnet litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, 007_008_007 skrev:

Jihaa! Endelig finner man noe dritt om politikere fra andre partier. Frp = klovner i kamp.

Det har vært mye dritt fra politikere fra andre partier, så jeg forstår ikke jubelen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...