Gå til innhold

Er det egentlig så ille å ligge med en opptatt mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min eks fortalte sin elskerinne at forholdet skrantet, vi ikke hadde sex mer, og at han sov på sofaen. Jeg ante ingen ting hvilke "problemer" vi hadde, vi var svært seksuelt aktive og sov alltid sammen. Han forteller deg bare det du vil høre så du skal fortsette å skræve for han.

En utro mann er utro mot både kjæresten og elskerinna. Du får aldri hele sannheten.

Når jeg fant det ut tryglet og ba han om at jeg ble, jeg var den viktigste i hans liv og elskerinnen dumpet han brutalt over telefon mens jeg hørte på og blokkerte henne fra alle sosiale medier. 

Dette er mest sannsynlig slik det ender for deg også. Du kan jo da spørre deg selv; hvem ble brukt? 

Anonymkode: 38a9d...9b7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååh trådstarter

tenk at du har lyst på en mann som er utro. det er jo fantastisk. Hvilken ære. respektfullt. naaaw.

SÅ SØT DU ER TRÅDSTARTER. ❤️ 

Jeg kommer ikke over hvor ÆÆÆÆÆÆÆREEEEfullt dette er, det er jo helt motsatte av å krenke seg selv dette her. Dette er ære på høyt nivå. 

Jeg må lage en sang som ææææææææææreeeeeeeer slike som deg

Tralalala jeg har lyst på en gift mann jeg, tralalallaaa 
Spørre på Kvinneguiden, tralalalaaa 
Jeg liker å synge og å tralle og da synger jeg om en gift mann tralalala
En gift mann jeg vil haaaaaaa
NÅÅÅÅÅ
Åh kjæreste utroe mann. Få deg nå. I CANT WAIT: ur just 2 good 2 be true?! me cant take me eyes from ju. 
La oss ha litt seksy taim og bevege hofteeeeneeeee og koooordinere bevegelser traaa laa laaaa
magiske kooooooordinerte bevegelser tralalaaaa
VIPPS ER DET GJORT ;) 
Tenk våre magiske væsker er fullendte..... ditt spytt og mine avfallsvæsker... i en enhet. 

avslutningsmelodi: en lang promp som fader det hele inn i et komplett surresarium av vidunderlige og kosmopolotianske følelser som bringer meg i en eksesesstase for å gi det hele et ekstra nummer en bitteliten bløt promp som kun er for de svært svært sensitive for å bevise for en selv hvor ekstremt fiiiiiin en er på det. 

ÅHHHH FOR EN ÆRE ❤️ takk. nei ikke gi meg spellemannsprisen. Jeg gjorde dette for deg ONLI. The onli one. 

takk for meg 

*grine av glede*

Anonymkode: 9845f...00f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er han som gjør noe falt. Du har ikke lovet noen troskap og var det ikke deg, så ville det vært en annen. Men husk, gjør han det med deg, gjør han det mot deg. 

Anonymkode: 075d6...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ille. Du kunne like gjerne kjørt over dama med en bulldozer og dratt ut innvollene hennes mens hun fortsatt var i live, og ledd og tissa på henne etterpå. 

 

Anonymkode: d39be...354

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært den dama, som var elskerinne. Og etter 3 lange år for meg, gikk han fra denne dama han var sammen med. Det er ingenting jeg anbefaler noen, det er tunge tider. Og avtalen om at det dere har er «kun sex» blir til følelser, de følelsene kommer til å gjøre så vondt. Eneste jeg ville var å gå fra han, men samtidig var jeg så glad i han og trodde på alle ord han sa. Det viste seg i ettertid han min mann, var ærlig om alt da han sa de ikke hadde sex, og alt annet han utleverte om henne(stygt gjort å utlevere henne) Men til syvende og sist, han gikk fra denne dama og jeg er lykkelig i et forhold etter 10 år sammen med denne mannen🙂 så uansett, jeg ville aldri aldri gått inn i noe sånt igjen. Jeg var ung og uviten om hva slags skade jeg faktisk var med på å gjøre. Så, hvis du ikke har følelser. Kom deg ut av det. Vil han ha deg, så  kommer han etter. Det er kanskje spennende akkurat nå, men den spenningen blir utrolig slitsom og tung etterhvert! Jeg følte det samme som deg, at jeg ikke var den slemme parten. Men det var jeg, jeg holdt han for «opptatt» med meg til at han kunne fokusere på å redde det han hadde, hvis det hadde vært noe å redde i det forholdet. Jeg hadde satt pris på å kunne redde mitt forhold om jeg var den dama som var i det forholdet. Men som sagt, ingen unnskyldning men jeg var ung. Og så ikke på meg selv som slem. Så mitt råd, kom deg ut av det! La de få gå fra hverandre på en annen måte enn å slenge utroskap og en ny dame i tryne hennes. 

Anonymkode: a2410...50e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

ååh trådstarter

tenk at du har lyst på en mann som er utro. det er jo fantastisk. Hvilken ære. respektfullt. naaaw.

SÅ SØT DU ER TRÅDSTARTER. ❤️ 

Jeg kommer ikke over hvor ÆÆÆÆÆÆÆREEEEfullt dette er, det er jo helt motsatte av å krenke seg selv dette her. Dette er ære på høyt nivå. 

Jeg må lage en sang som ææææææææææreeeeeeeer slike som deg

Tralalala jeg har lyst på en gift mann jeg, tralalallaaa 
Spørre på Kvinneguiden, tralalalaaa 
Jeg liker å synge og å tralle og da synger jeg om en gift mann tralalala
En gift mann jeg vil haaaaaaa
NÅÅÅÅÅ
Åh kjæreste utroe mann. Få deg nå. I CANT WAIT: ur just 2 good 2 be true?! me cant take me eyes from ju. 
La oss ha litt seksy taim og bevege hofteeeeneeeee og koooordinere bevegelser traaa laa laaaa
magiske kooooooordinerte bevegelser tralalaaaa
VIPPS ER DET GJORT ;) 
Tenk våre magiske væsker er fullendte..... ditt spytt og mine avfallsvæsker... i en enhet. 

avslutningsmelodi: en lang promp som fader det hele inn i et komplett surresarium av vidunderlige og kosmopolotianske følelser som bringer meg i en eksesesstase for å gi det hele et ekstra nummer en bitteliten bløt promp som kun er for de svært svært sensitive for å bevise for en selv hvor ekstremt fiiiiiin en er på det. 

ÅHHHH FOR EN ÆRE ❤️ takk. nei ikke gi meg spellemannsprisen. Jeg gjorde dette for deg ONLI. The onli one. 

takk for meg 

*grine av glede*

Anonymkode: 9845f...00f

Ikke vondt ment, men du fremstår som gal.

Anonymkode: 78556...ee2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville det vært ille om du var dama i forholdet, og ble bedratt?

Der har du svaret ditt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 12.52, Tibbie skrev:

Jeg var "den andre kvinnen" en periode. Jeg tenkte som deg. "Det er ikke mitt ansvar", "han bestemmer", "ah, hva er problemet?", "de har neppe et bra forhold uansett" og lignende.

Men det var helt til jeg fikk min første kjæreste et års tid etterpå. Først da skjønte jeg hvor vondt det er. Jeg har aldri blitt bedratt (så vidt jeg vet), men jeg forstår hvor enormt vondt det er. Og nei, det er ikke bare kjæresten sin skyld. Du som elskerinne forårsaker det også.

Du bør gi han et ultimatum. Dere kan ikke holde på mer før han gjør det slutt med kjæresten. Hvis han ikke gjør det slutt, vet du at du ikke betyr så mye. Han er kanskje bare betatt av deg, men han elsker kanskje henne (selv om at han er en drittsekk).

 

Feil og feil. Det er kun den som er utro sin skyld og han elsker ikke henne. Hvor mye har du i IQ egt? Stakkars deg 😂 du høres også bitter ut. 

Han er utro fordi han synes hun er diggere og bedre enn dama. Hvorfor er det ingen i denne tråden som skjønner det? Jeg har ALDRI hatt utro kjærester, fordi jeg er bra nok og ikke henne. Var selv på en gift mann, det forholdet dems var overhodet ikke bra og han synes bare stygt om henne 😂

disse mennene eller kvinnene som er utro kan gå å kaste seg selv i søpla. De verste menneskene som finnes og burde havne i fengsel! Er STOR forskjell på å VÆRE utro og ha seg med en som er i et forhold. Det er jo ikke sånn at elskeren presser noen til sex osv, det er voksne mennesker som selv har ANSVAR for sine egne handlinger.

så hvorfor gang på gang kg?? Dere legger bare skylden og dritten på elskerne. Den som har ansvaret, sårer både partner og elsker. Får all beskyttelse og ansvarsfraskrivelse?! Hva slags mennesker er dere egt? Sadistiske og samvittighetsløse? Noen elsker å ødelegge andre og blir glad av å se andre lide. Huff. 

Skjønner heller meg ikke på de som tilgir partner som er utro gang på gang, også med bestevennen 😂

Anonymkode: 45181...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil og feil. Det er kun den som er utro sin skyld og han elsker ikke henne. Hvor mye har du i IQ egt? Stakkars deg 😂 du høres også bitter ut. 

Han er utro fordi han synes hun er diggere og bedre enn dama. Hvorfor er det ingen i denne tråden som skjønner det? Jeg har ALDRI hatt utro kjærester, fordi jeg er bra nok og ikke henne. Var selv på en gift mann, det forholdet dems var overhodet ikke bra og han synes bare stygt om henne 😂

disse mennene eller kvinnene som er utro kan gå å kaste seg selv i søpla. De verste menneskene som finnes og burde havne i fengsel! Er STOR forskjell på å VÆRE utro og ha seg med en som er i et forhold. Det er jo ikke sånn at elskeren presser noen til sex osv, det er voksne mennesker som selv har ANSVAR for sine egne handlinger.

så hvorfor gang på gang kg?? Dere legger bare skylden og dritten på elskerne. Den som har ansvaret, sårer både partner og elsker. Får all beskyttelse og ansvarsfraskrivelse?! Hva slags mennesker er dere egt? Sadistiske og samvittighetsløse? Noen elsker å ødelegge andre og blir glad av å se andre lide. Huff. 

Skjønner heller meg ikke på de som tilgir partner som er utro gang på gang, også med bestevennen 😂

Anonymkode: 45181...870

Er du skada i hodet? Det er mange flotte kvinner og menn som blir bedratt av en partner som ikke er så pen ,og som er utro med damer /menn som ikke er noe særlig pene/kjekke.  At du har vært heldig med partnerene dine, betyr ikke at du er så jævlig mye bedre enn de som blir utsatt for det. Har du mindreverdskomplekser eller noe? Å hevde seg på andres bekostning kan tyde på der nemlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 14.10, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 og han er 26. Nå kjenner jo ikke jeg henne så godt da, selv om jeg vet hvem hun er. Er ikke slik at jeg er venninne og smiler henne opp i ansiktet. Men nå er det slik at han har åpnet seg for meg og fortalt at de har mye problemer i forholdet og han har funnet trøst i meg. Så dere kan ikke si at jeg er brukt slik som henne.

Anonymkode: cfb57...9e8

Dere er kanskje ikke brukt på samme måte. Kanskje du brukes mer oralt og hun mer vaginalt. Ikke vet jeg. Det er tydelig at gutten liker å ha mer og annerledes sex enn han får hjemme. Hvis han sier at han ikke liker hjemmesexen så avslører han seg totalt. Det er nemlig en grunn til at menn bor med damer (i stedet for alene eller med kamerater) og den grunnen sitter mellom beina.

Det kan tenkes at han på sikt ønsker å oppgradere deg til førstekjæreste.

Mange menn snakker ned dama si for å få elskerinnene til å føle seg mer viktige. Nedsnakking av de man knuller er dårlig stil, og det kan også ramme deg. Ikke koselig å tenke på, men gutten er som han er, og har sexgleder med minst to damer.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en tilrettelegger. Rett og slett. Han søker til deg for å få seg litt, du tillater det, og han fortsetter å benytte seg av muligheten. Hadde du hatt noe som helst respekt for andre, og sunn fornuft, så hadde du klemt igjen og ikke tilrettelagt for å ødelegge et annet forhold. Slike som deg fortjener null respekt, ei heller forståelse. Herregud, det er helt tragisk at du ikke klarer å se hvor ille det du holder på med er. Greit nok at han sier forholdet til den andre ikke er optimalt, men det gjør ikke at det er greit for deg/dere å holde på bak ryggen til KJÆRESTEN hans. Tragiske menneske! Hadde du hatt litt selvrespekt, så ville du ikke tatt den rollen du har nå. 

Anonymkode: 7998d...a48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke engang at folk klarer å gjennomføre pulings med noen som bedrar andre. Er etter min mening det mest usexy som finnes og sier noe om at man rett og slett dårlig smak.

Anonymkode: 62c91...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.1.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Jeg blir jo ikke brukt da. Vi er klare på at det bare er sex, men at han mangler intimitet i forholdet sitt. Det er jo ikke jeg som ikke forstår hvordan det henger sammen av meg og den andre kvinnen.

Anonymkode: cfb57...9e8

Og det tror du han på? Latterlig naiv du er. Du virker som du ikke bryr deg om andre. Det kan komme for dagen, så da skal du bare trekke på skuldrene, å si at dette er ikke mitt bord? Kynisk, sier jeg om dette. Lite empati. 

Anonymkode: d2bdf...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil og feil. Det er kun den som er utro sin skyld og han elsker ikke henne. Hvor mye har du i IQ egt? Stakkars deg 😂 du høres også bitter ut. 

Han er utro fordi han synes hun er diggere og bedre enn dama. Hvorfor er det ingen i denne tråden som skjønner det? Jeg har ALDRI hatt utro kjærester, fordi jeg er bra nok og ikke henne. Var selv på en gift mann, det forholdet dems var overhodet ikke bra og han synes bare stygt om henne 😂

disse mennene eller kvinnene som er utro kan gå å kaste seg selv i søpla. De verste menneskene som finnes og burde havne i fengsel! Er STOR forskjell på å VÆRE utro og ha seg med en som er i et forhold. Det er jo ikke sånn at elskeren presser noen til sex osv, det er voksne mennesker som selv har ANSVAR for sine egne handlinger.

så hvorfor gang på gang kg?? Dere legger bare skylden og dritten på elskerne. Den som har ansvaret, sårer både partner og elsker. Får all beskyttelse og ansvarsfraskrivelse?! Hva slags mennesker er dere egt? Sadistiske og samvittighetsløse? Noen elsker å ødelegge andre og blir glad av å se andre lide. Huff. 

Skjønner heller meg ikke på de som tilgir partner som er utro gang på gang, også med bestevennen 😂

Anonymkode: 45181...870

At du bruker hersketeknikker og fornærmelser sier vel mer om deg enn om meg 😒

Jeg var penere enn hun som han var i et forhold i, men absolutt ikke bedre. Hun er altfor bra for han. Hun er også mye penere enn han. Han er kanskje en 3-er, men hun en 7-er. Hun er hannes eneste, så mistenker at han var med meg fordi ei søt jente med "noe nytt" viste interesse. Så jeg er veldig uenig i teorien din om at den som blir forrådt ikke er bra nok.

Av oss to er kanskje han slemmest, men jeg var ganske dritt jeg også. Visste jo at det er dårlig gjort mot en annen person å stjele kjæresten. Det er ikke sånn at hvis jeg gjør noe stygt mot deg, så betyr det ikke noe siden vi ikke har en relasjon.

Forstår ikke helt hva du mener at jeg skal være bitter over, forresten? :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Ikke vondt ment, men du fremstår som gal.

Anonymkode: 78556...ee2

😅😅😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke i mine øyne. Jeg er bare ute etter sex, så det er ønskelig at han blir med den han er sammen med. 

Anonymkode: 7af31...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være ille? Jeg tror det er ganske digg nettopp fordi han er gift. Da vet han tydeligvis hva en kvinne trenger i senga.

Anonymkode: c58e5...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt og respektløst. 

Du har faktisk et etisk ansvar du også Ts. 

Anonymkode: 7749f...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 16.11, AnonymBruker skrev:

ååh trådstarter

tenk at du har lyst på en mann som er utro. det er jo fantastisk. Hvilken ære. respektfullt. naaaw.

SÅ SØT DU ER TRÅDSTARTER. ❤️ 

Jeg kommer ikke over hvor ÆÆÆÆÆÆÆREEEEfullt dette er, det er jo helt motsatte av å krenke seg selv dette her. Dette er ære på høyt nivå. 

Jeg må lage en sang som ææææææææææreeeeeeeer slike som deg

Tralalala jeg har lyst på en gift mann jeg, tralalallaaa 
Spørre på Kvinneguiden, tralalalaaa 
Jeg liker å synge og å tralle og da synger jeg om en gift mann tralalala
En gift mann jeg vil haaaaaaa
NÅÅÅÅÅ
Åh kjæreste utroe mann. Få deg nå. I CANT WAIT: ur just 2 good 2 be true?! me cant take me eyes from ju. 
La oss ha litt seksy taim og bevege hofteeeeneeeee og koooordinere bevegelser traaa laa laaaa
magiske kooooooordinerte bevegelser tralalaaaa
VIPPS ER DET GJORT ;) 
Tenk våre magiske væsker er fullendte..... ditt spytt og mine avfallsvæsker... i en enhet. 

avslutningsmelodi: en lang promp som fader det hele inn i et komplett surresarium av vidunderlige og kosmopolotianske følelser som bringer meg i en eksesesstase for å gi det hele et ekstra nummer en bitteliten bløt promp som kun er for de svært svært sensitive for å bevise for en selv hvor ekstremt fiiiiiin en er på det. 

ÅHHHH FOR EN ÆRE ❤️ takk. nei ikke gi meg spellemannsprisen. Jeg gjorde dette for deg ONLI. The onli one. 

takk for meg 

*grine av glede*

Anonymkode: 9845f...00f

Klarte du å snike til deg en pc inne på psykiatrien nå?

Anonymkode: 9e444...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...