Gå til innhold

Er det egentlig så ille å ligge med en opptatt mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 og han er 26. Nå kjenner jo ikke jeg henne så godt da, selv om jeg vet hvem hun er. Er ikke slik at jeg er venninne og smiler henne opp i ansiktet. Men nå er det slik at han har åpnet seg for meg og fortalt at de har mye problemer i forholdet og han har funnet trøst i meg. Så dere kan ikke si at jeg er brukt slik som henne.

Anonymkode: cfb57...9e8

Du har falt for elskerinnetalen kjære deg. Ikke vær så naiv.

Anonymkode: 7216b...315

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg mest synd på deg. Du blir brukt. Utnyttet.

Anonymkode: db1c4...374

Brukt??? Om jeg var ei dame som fant ut at en mann jeg drev på med hadde dame hadde jeg dumpet han øyeblikkelig. Jeg synes ingenting on utroskap og vil derfor ikke delta i det. Har såpass verdighet og respekt for meg selv og dama han er sammen med at jeg finner en mann som er singel til å pule med eller holde på med

Anonymkode: 3e1d9...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 og han er 26. Nå kjenner jo ikke jeg henne så godt da, selv om jeg vet hvem hun er. Er ikke slik at jeg er venninne og smiler henne opp i ansiktet. Men nå er det slik at han har åpnet seg for meg og fortalt at de har mye problemer i forholdet og han har funnet trøst i meg. Så dere kan ikke si at jeg er brukt slik som henne.

Anonymkode: cfb57...9e8

Så ung og så naiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, hvor gammel er du? Jeg tenkte som deg da jeg var 20 og uerfaren. Nå vet jeg at det er mer komplisert. Du HAR et ansvar for å ikke ødelegge andres forhold.

Anonymkode: db1c4...374

Er det ikke den som er utro som egt ødelegger forholdet mest da? Håper dama hans finner ut om dette fort og dumper den grisen

Anonymkode: 3e1d9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Brukt??? Om jeg var ei dame som fant ut at en mann jeg drev på med hadde dame hadde jeg dumpet han øyeblikkelig. Jeg synes ingenting on utroskap og vil derfor ikke delta i det. Har såpass verdighet og respekt for meg selv og dama han er sammen med at jeg finner en mann som er singel til å pule med eller holde på med

Anonymkode: 3e1d9...f18

Det du siterte der var vel ikke til deg.

Anonymkode: 0e5db...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i at du ikke er den som er utro. Men at du er ei drittkjerring uten innsikt, det er du uten tvil. Hvorfor er det så vanskelig å respektere at mannen er i et forhold og holde fingrene av fatet? Håper du selv blir bedratt en dag og at den andre kvinnen har samme tankegang som deg, så ser du kanskje. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

moral.. 

hva tror du hun hadde sagt hvis hun hadde funnet ut at han er utro mot henne, og at han klager til deg at hun ikke er nok for ham, og i tillegg ikke vil slå opp? Prøv å sette deg i hennes situasjon og ha litt empaty. Ikke stå bare på siden og tro at du ikke har noe med dette å gjøre. Han kan ikke holde på med to kvinner med mindre alle godkjenner det

Anonymkode: bc0e3...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du siterte der var vel ikke til deg.

Anonymkode: 0e5db...c73

Hææ?

Anonymkode: 3e1d9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke ditt ansvar. 

Men jeg var i samme situasjon som deg og etter myr om og men «fikk» jeg mannen. Det skulle jeg ønske jeg aldri gjorde.... I hele forholdet tenkte jeg på st denne mannen er i stand til å gå bak ryggen på den han skal elske- over mange mnd. Og gå hjem til henne og late som ingenting. Dette påvirket mitt syn og min respekt for han. Jeg kjenner at det ikke er en mann jeg kan stole på og respektere. 

Han hadde også endel utfordringer ifht personlighet og holdninger, stort bekreftelsesbrhov. Og han var ganske så sikkert utro under vårt forhold også.. Jeg fikk endel psykosomatiske plager som jeg ikke forsto hva kom av. Før etter det ble slutt...for da forsvant de. 

Tenk deg nøye om- om du vil re endel av et slikt råttent opplegg. Hvis dere er true love så finner dere ut av det når dere begge er single. 

Anonymkode: 72f2d...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

 

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir jo ikke brukt da. Vi er klare på at det bare er sex, men at han mangler intimitet i forholdet sitt. Det er jo ikke jeg som ikke forstår hvordan det henger sammen av meg og den andre kvinnen.

Anonymkode: cfb57...9e8

Han mangler ikke intimitet, han puler dere begge, dette er jo tatt rett ut av klisjé boka på utroskap 😉

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hææ?

Anonymkode: 3e1d9...f18

Kommentaren du svarte på var et svar til ts.

Anonymkode: 0e5db...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare om jeg ikke eide samvittighet. Jeg ville ikke selv vært sammen med en som var utro, så hvorfor skulle jeg være utro med en?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommentaren du svarte på var et svar til ts.

Anonymkode: 0e5db...c73

Ja det jeg skrev var til ts? Skjønner ikke helt hva du mener?

Anonymkode: 3e1d9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri til å skjønne tankegangen til de som velger å være den ''tredje parten''. Hva tror du skjer dersom han går fra dama si, blir sammen med deg, og så blir du plutselig ''kjedelig'' i hans øyne?

Anonymkode: c233c...8af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jevnlig sex med en mann i et forhold. Vi har truffet hverandre litt oftere den siste måneden, men han har ikke klart å gjøre det slutt med henne han er sammen med. Det er jo ikke jeg som er utro. Han må finne ut hva han vil med forholdet, og hvilke mangler det har. Det er jo en grunn til at han holder på med meg. Jeg kan gi ham noe som den andre kvinnen ikke kan, men det er jo hans ansvar hva han vil gjøre og hvordan han vil gjøre det. Slik jeg ser det er han litt tafatt, det må jo si litt om hvor dårlig forhold de to har. Jeg synes ikke at jeg gjør noe galt, jeg bare gir han det han tydeligvis ikke får hos hun han er sammen med.

Anonymkode: cfb57...9e8

Spørsmålet er hva du egentlig ønsker å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det slik at han har åpnet seg for meg og fortalt at de har mye problemer i forholdet og han har funnet trøst i meg. Så dere kan ikke si at jeg er brukt slik som henne.

Anonymkode: cfb57...9e8

Les setningene høyt for deg 10 selv ganger og prøv å tenk over det ulogiske i dem. Stikkord: problemer i forholdet, finner trøst i meg, blir ikke brukt som henne.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du gir han det han ikke får i forholdet? Hvis det var slik hadde han jo blitt sammen med deg. Noen vil bare ha pose og sekk. 

Anonymkode: 6510f...28f

Hva skulle være til hinder for å få i pose og sett, reelt sett?

Anonymkode: 78556...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Du har rett i at det ikke er du som er utro. Men de fleste av oss tenker jeg er såpass anstendige at vi ikke "tar" det som ikke tilhører oss. 

Ingen tar noe som helst. Det blir gitt frivillig av begge parter. Eller ville vi snakket om voldtekt.

Anonymkode: 78556...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo åpenbart at forholdet mellom han og dama halter. Kanskje har hun ikke så mange følelser igjen for ham heller og syns ikke han er tiltrekkende nok til at hun orker å være intim. Muligens er han redd for at hun skal gjøre det slutt og trenger en rebound. Kanskje er han redd for å forlate henne før han er helt sikker på at han ikke blir alene og trenger en rebound av den grunn. Forhåpentligvis bidrar ikke forholdet med deg til at det haltende forholdet med henne varer lengre enn det burde.

Det er ikke noe som er romantisk ved utroskap, selv om mange som er utro klager på situasjonen de har hjemme, og nærmest skylder på den bedratte for at utroskap skjer. Du gjør jo også det; skylder på henne for at hun ikke er intim nok og ikke gir ham det samme som du kan gi. Det forteller at han får deg til å føle deg kjempespesiell og ekstra attraktiv, i og med at han ikke klarer å la være å ha sex med deg til tross for forholdet han er i. Jeg er enig med deg i at forholdet er hans ansvar og at det er han som burde holde seg for god til å lure henne, men du er jo på en måte med på å lure henne. Utroskap gjør forferdelig vondt og er traumatisk for den som rammes av det, så jeg syns du skal være sterk og stoppe før hun oppdager hva dere driver med.

Anonymkode: d3c5f...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...