Gå til innhold

Kondom melding av ukjent kvinne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår satt jeg med typen og han får en melding av en kvinne som spør hvordan det går.. jeg spør pent hvem er hun lol.. så viser han meg meldingene og han blar litt tilbake i tid, så ser jeg at hun skrev hun savnet han og at kondomene har kommet med et hjerte ❤️ Jeg spør hva det skal bety han klikker på meg. Jeg blir veldig urolig og ba han vise meg meldingene.. men han ble så sint og dro herfra og jeg begynte å gråtevfor jeg var redd for at han hadde vært utro . Senere på kvelden sender han screenshot av samtalen, og det var datert før vi ble sammen. Han nekter å forklare kondomene liksom. Og jeg sa vi måtte prate om dette, men han kalte meg idiot og at jeg hadde null respekt for han.. har ikke hørt fra han idag selv jeg sendte melding..... :( 

Anonymkode: 722d0...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men han ble så sint og dro herfra og jeg begynte å gråtevfor jeg var redd for at han hadde vært utro . Senere på kvelden sender han screenshot av samtalen, og det var datert før vi ble sammen. Han nekter å forklare kondomene liksom. Og jeg sa vi måtte prate om dette, men han kalte meg idiot og at jeg hadde null respekt for han.

Var alt fra tiden før dere ble sammen, så synes jeg du bør slå deg til ro med dette. Kondomer blir ofte brukt når man har sex, til info, er vel ikke så mye mer å forklare da.

Men, han bør heller ikke ha kontakt med henne nå, mens han er sammen med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomene har kommet med et hjerte? 😖

Hvorfor trenger du prate med han om en han snakket med før dere var sammen? Hvorfor trenger han forklare kondomene? 

Han bør fortelle denne damen at han er i et forhold nå og ikke er interessert i kontakt som innebærer kondombruk. Om han ikke vil det så er han jo ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 70b9a...d9e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, han høres ut som en hissigpropp. Er da normalt å spørre om sånn? Hvorfor har han kontakt med henne fortsatt?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du høres ut som en kontrollerende hissigpropp. La han være i fred. Dette har du ikke noe med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om meldingene er fra før dere ble sammen så er jo innholdet greit, men reaksjonen hans er ikke akseptabel.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, du må tåle at han har hatt et sexliv før han traff deg. Ønsker du deg en jomfru, så får du lete blant incels'ene

Anonymkode: ce94c...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du må tåle at han har hatt et sexliv før han traff deg. Ønsker du deg en jomfru, så får du lete blant incels'ene

Anonymkode: ce94c...42f

Det hjelper ikke det, det har vi jo lært på KG at en slik mann er veldig lykkelig inntil han får så mye selvtillit at han får lyst til å være utro så han endelig skal få leve livet.... 

Anonymkode: f6ff6...f1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår satt jeg med typen og han får en melding av en kvinne som spør hvordan det går.. jeg spør pent hvem er hun lol.. så viser han meg meldingene og han blar litt tilbake i tid, så ser jeg at hun skrev hun savnet han og at kondomene har kommet med et hjerte ❤️ Jeg spør hva det skal bety han klikker på meg. Jeg blir veldig urolig og ba han vise meg meldingene.. men han ble så sint og dro herfra og jeg begynte å gråtevfor jeg var redd for at han hadde vært utro . Senere på kvelden sender han screenshot av samtalen, og det var datert før vi ble sammen. Han nekter å forklare kondomene liksom. Og jeg sa vi måtte prate om dette, men han kalte meg idiot og at jeg hadde null respekt for han.. har ikke hørt fra han idag selv jeg sendte melding..... :( 

Anonymkode: 722d0...ed0

Gratulerer, du har skjelt ham ut fordi han hadde en kjæreste før deg. 

Anonymkode: f6ff6...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor han blir så sint hvis det er snakk om meldinger fra før dere blir sammen

Anonymkode: 2935e...07a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Reaksjonen hans er ikke OK.

Hvorfor klikka han sånn? Herregud. Selvfølgelig spør du, du visste vel ikke at det var fra før dere ble sammen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en rass som reagerer sånn. Melding NÅ fra ex, vel, da forteller man og reagerer avslappet. For en vanvittig barnslig reaksjon på helt naturlige spm fra deg

Anonymkode: 0ef7e...63a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er utro og dama hadde bestilt kondomer hun var glad for å kommet og sendte han melding for å gi klarsignal om at nå kunne de ha sex. En utro manns beste og mest automatiske forsvar er å bli sur og skjelle ut den som blir bedratt. Han har sletta relevante meldinger før han sendte deg screenshot, hvis det ikke hadde vært noe farlig og avslørende der så hadde han jo bare vist deg alle meldingene med en gang og ikke reist seg opp å dratt når du ba om å få se! 

Jeg vet at du prøver å unnskylde alt dette med noe å annet og tenker "tenk om jeg misforstår" men nei det gjør du ikke! Det er helt åpenbart at han er utro! Ring dama å spør, kanskje hun ikke engang vet at han har kjæreste! Men husk at selv om hun nekter så betyr ikke det at hun snakker sant for noen damer ligger med menn de vet har kjæreste og liker å være den hemmelige elskerinna.... Det beste du kan gjøre er å dumpe han, det vil spare deg for mye smerte og svik i fremtiden!!!!!!!

Anonymkode: 5657f...9c3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Han er utro og dama hadde bestilt kondomer hun var glad for å kommet og sendte han melding for å gi klarsignal om at nå kunne de ha sex. En utro manns beste og mest automatiske forsvar er å bli sur og skjelle ut den som blir bedratt. Han har sletta relevante meldinger før han sendte deg screenshot, hvis det ikke hadde vært noe farlig og avslørende der så hadde han jo bare vist deg alle meldingene med en gang og ikke reist seg opp å dratt når du ba om å få se! 

Jeg vet at du prøver å unnskylde alt dette med noe å annet og tenker "tenk om jeg misforstår" men nei det gjør du ikke! Det er helt åpenbart at han er utro! Ring dama å spør, kanskje hun ikke engang vet at han har kjæreste! Men husk at selv om hun nekter så betyr ikke det at hun snakker sant for noen damer ligger med menn de vet har kjæreste og liker å være den hemmelige elskerinna.... Det beste du kan gjøre er å dumpe han, det vil spare deg for mye smerte og svik i fremtiden!!!!!!!

Anonymkode: 5657f...9c3

Takk, han sier jeg har null respekt for han osv, oppfører seg utrolig barnslig og sier han skulle aldri vært utro.. nå prøver han ikke å løse ting engang.. 

 

er så ufattelig lei meg..

Anonymkode: 722d0...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig lett å lage et falsk skjermbilde som får det til å se ut som meldingen var fra tidligere (ved å klippe sammen to bilder) så jeg ville ikke stolt på at dét var tilfellet uten å få se den faktiske samtalen. Han høres ut til å være manipulativ og sleip dessverre. 

Anonymkode: 6e805...2f7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne godtatt at en ny partner ønsket se meldinger fra gammelt av, men jeg hadde også blitt forbanna om partner krevde full forklaring på meldinger jeg har mottatt før jeg møtte partner. 
Så lenge meldingene er fra før deres tid, så har du på ingen måte rett til noe som helst for for forklaring på dem. 
 

Anonymkode: 50ad1...189

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne godtatt at en ny partner ønsket se meldinger fra gammelt av, men jeg hadde også blitt forbanna om partner krevde full forklaring på meldinger jeg har mottatt før jeg møtte partner. 
Så lenge meldingene er fra før deres tid, så har du på ingen måte rett til noe som helst for for forklaring på dem. 
 

Anonymkode: 50ad1...189

Hvorfor sletter man ikke sexmeldinger fra ekser? Hva skal man med dem?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får han meldinger av henne enda?

Og hvis det var før din tid, hvorfor sa han ikke bare det? Hvorfor hadde han raserianfall? Og påfølgene silent treatment?

Rødt flagg her altså.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med slike meldigner fra før dere ble sammen. Helt normalt at man har en fortid. Det er og helt greit at du spør om meldingene. Er jo ikke så lett å vite tid de er fra, og det er helt normalt å kjenne på sjalusi. Det er IKKE normalt å klikke i vinkel som han gjorde! 

Anonymkode: d22d4...4c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...