Gå til innhold

Har jeg møtt veggen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fullstendig utmattet, har null energi, våkner aldri uthvilt og er konstant trøtt, småspiser hele tiden, blir sliten av å være sosial, mye hjertebank, og ligger helst på sofaen hele dagen om jeg hadde kunnet det. Nærmeste familie sier de ikke kjenner meg igjen. Er redd for at jeg har møtt veggen å tenker å fra til fastlegen imorgen for å be om en sykemelding men jeg liker ikke å syte å er redd for å ikke bli trodd.. noen som har møtt veggen å kan forklare hvordan det er?

Anonymkode: da831...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør gå til legen for å finne ut hvorfor du er så slapp og trøtt. Du trenger kanskje tilskudd av noe.

Anonymkode: f3e65...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vitaminer så det skal ikke ha noe å si. Har gått å hanglet i lang lang tid, men toppet seg etter at jeg mistet søsteren min i selvmord i sommer 

Anonymkode: da831...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vitaminmangel og depresjon.

Anonymkode: ac8e9...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar vitaminer så det skal ikke ha noe å si. Har gått å hanglet i lang lang tid, men toppet seg etter at jeg mistet søsteren min i selvmord i sommer 

Anonymkode: da831...877

❤️ Ufff, føler med deg. Ville tatt en tur til fastlegen. Kanskje du kan få en henvisning til psykolog? Det er mulig du har utviklet en reaktiv depresjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar vitaminer så det skal ikke ha noe å si. Har gått å hanglet i lang lang tid, men toppet seg etter at jeg mistet søsteren min i selvmord i sommer 

Anonymkode: da831...877

Høres ut som om det er blitt for mye for deg ja ❤️ Ta en tur til legen og forklar hvordan du har det! Klem ❤️

Anonymkode: 64f6c...cdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske utrolig at man vurderer å gå til legen for å få sykemelding, ikke for å finne ut hvorfor man eventuelt er syk... 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Det er ganske utrolig at man vurderer å gå til legen for å få sykemelding, ikke for å finne ut hvorfor man eventuelt er syk... 😒

Les hele tråden takk.....

Anonymkode: 64f6c...cdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FrodeF skrev:

Det er ganske utrolig at man vurderer å gå til legen for å få sykemelding, ikke for å finne ut hvorfor man eventuelt er syk... 😒

Ja høres ut som du har en overbelastning og møtt litt veggen Så høres absolutt ut som ts burde få en sykemelding, om man går for lenge med de symptomene hun/han forklarer så kan man faktisk bli veldig dårlig og slite med å bli bra igjen, jeg selv er ett godt levende eksempel på det. Så gå til legen du, ts -Få en sykemelding, legen vil helt også sikker ta de prøvene han/hun mener du skal ta ut fra dine symptomer så det trenger ikke andre som svarer her i tråden bekymre seg over😏

Anonymkode: 7a105...ba4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det høres ut som du har møtt veggen, men at du er millimeter fra den. 
Det vil også si at dersom du ikke stopper opp, gjør noen justeringer, og tar vare på deg selv, så risikerer du veldig snart å treffe veggen. Be om hjelp før du treffer den. Jeg traff veggen for snart to år siden, jeg er fortsatt sykemeldt, og veien for å få meg tilbake omså bare deltid i jobb er veldig veldig lang. Jeg unner ikke min verste fiende det å møte veggen... 

Anonymkode: 71d75...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja høres ut som du har en overbelastning og møtt litt veggen Så høres absolutt ut som ts burde få en sykemelding, om man går for lenge med de symptomene hun/han forklarer så kan man faktisk bli veldig dårlig og slite med å bli bra igjen, jeg selv er ett godt levende eksempel på det. Så gå til legen du, ts -Få en sykemelding, legen vil helt også sikker ta de prøvene han/hun mener du skal ta ut fra dine symptomer så det trenger ikke andre som svarer her i tråden bekymre seg over😏

Anonymkode: 7a105...ba4

Siterer meg selv, glemte å skrive at du burde sjekke ut stress-symptomer, det er mye sannsynlig at du har hatt usunt stress over tid, da begynner kroppen å si i fra..Da må du lytte på kroppen å ta en timeout.

Anonymkode: 7a105...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har mange ganger tidligere vært hos fastlegen og sagt at jeg føler meg utmattet og lite energi, men har da bare fått til svar at jeg må begynne å trene. Klarer jo såvidt å gjøre husarbeid samt leke med sønnen min på 5 år. Er helt utslitt etterpå. Verker i kroppen å jeg må legge meg på sofaen. Sønnen min har sagt at jeg er så mye sint, men det er jo ikke meningen, er bare så sliten. Å får så innmari dårlig samvittighet når jeg aldri orker å leke med han å bare ligger:(

Anonymkode: da831...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Har mange ganger tidligere vært hos fastlegen og sagt at jeg føler meg utmattet og lite energi, men har da bare fått til svar at jeg må begynne å trene. Klarer jo såvidt å gjøre husarbeid samt leke med sønnen min på 5 år. Er helt utslitt etterpå. Verker i kroppen å jeg må legge meg på sofaen. Sønnen min har sagt at jeg er så mye sint, men det er jo ikke meningen, er bare så sliten. Å får så innmari dårlig samvittighet når jeg aldri orker å leke med han å bare ligger:(

Anonymkode: da831...877

Da må du rett og slett be om en sykemelding og si at du trenger en timeout, det høres virkelig ut som du trenger det. Du skal faktisk orke å ta deg av barna som ett minimum. 

Anonymkode: 7a105...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til legen å si at du trenger en sykemelding! Du skal ikke måtte slite deg ut med jobb for så å ikke klare å være sammen med sønnen din. Det er ingen som takker deg etterpå

Anonymkode: da831...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos legen, knakk helt sammen, helt uventet reaksjon da jeg ikke har grått foran noen siden begravelsen 🙊 fikk meg to ukers sykemelding, med oppfølgingstime om to uker. Tusen takk for svar alle sammen ❤️

Anonymkode: da831...877

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vært hos legen, knakk helt sammen, helt uventet reaksjon da jeg ikke har grått foran noen siden begravelsen 🙊 fikk meg to ukers sykemelding, med oppfølgingstime om to uker. Tusen takk for svar alle sammen ❤️

Anonymkode: da831...877

Så bra du «åpnet deg» for legen. Ta godt vare på deg og bruk tiden. 

Anonymkode: 1d757...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...