Gå til innhold

Hvis du fikk være en av verdens beste i en idrett. Hvilken idrett ville du valgt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle foreslå curling siden det virker som de har en ganske slapp jobb (utenom når de koster på da), men så skulle jeg søke om curling og røykepauser, og så fikk jeg bare masse rare treff og sånn, blant annet kom det opp treff på en mr blåbærkratt, og så begynte jeg å lese litt innpå der, og mistet helt tråden. Så men, curling er ikke dumt (tror jeg, fikk ikke sjekket ordentlig), var vel når Truslen & co drev på at det var litt slapt og bedagelig i curlingbransjen. Tror det ble mer fart i sakene når Ulsrud tok over.

Men men.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatring! Er allerede ganske god, men å klatre led på de vanskeligste rutene kommer jeg nok aldri til å klare. Er dame. 

Anonymkode: f1763...cfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det kan være en lagidrett -så håndball! Ikke for at det er mye penger i det, men fordi det er utrolig morro å være god i det selv, det er adrenalinfylt å spille, samt det er en kunst å være en god lagspiller😊

Anonymkode: b5b79...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Ski. Ikke forde jeg er så glad i ski, men ser ut som en ubeskrivelig følelse å gå helt utslitt over målstreken med et flagg i hånda, og vite at hele nasjonen heier etter å ha gitt alt i flere km-mil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen som har nevnt nasjonalidretten vår. Jeg hadde helt klart valgt langrenn.

Ingen husker Kjetil Rekdal, alle husker Oddvar Brå.

Anonymkode: 24495...bca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mtp økonomi ville jeg valgt fotball/tennis/basket i USA, etc.

Men sånn fysisk så tror jeg turnere og tikjempere kommer godt ut av det. Det er allsidig idrett som trener hele kroppen. Orientering er nok også bra.

Anonymkode: 6cccc...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bitteliten idrett som det ikke er penger i. Da er det størst sjanse for at jeg ikke var et bol-vrak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Ville valgt golf. Virker veldig bedagelig. Kjører rudnt i golfbil, slipper å bli skitten på hendene og spiller ikke i drittvær. Og så er man griserik.

Anonymkode: 30989...108

Det at golf ikke er så fysisk tungt betyr også at kroppen takler mye trening. Golfere er derfor blant atletene som trener flest timer.  De som har fysisk tung trening får mange timer til restitusjon hvor de kan sove, se på TV, osv.

Anonymkode: 02014...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boksing. Ser ut som Mayweather har et ganske behagelig liv med mye penger og damer😉

Anonymkode: 137a6...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...