Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden

Ardwinna

Anbefalte innlegg

Som jeg har skrevet til moderatorer om disse trådene: hvorfor er den på rampelys når bloggeren er en husmor med tre  følgere? Og hun har da aldri vært i rampelyset (tv, film, radio, kjent utenfor bloggen)? Det er bloggere som omtales i underforumet om data. Opprett ny tråd der. Takk. 

Endret av Vipser
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Vipser skrev:

Som jeg har skrevet til moderatorer om disse trådene: hvorfor er den på rampelys når bloggeren er en husmor med tre  følgere? Og hun har da aldri vært i rampelyset (tv, film, radio, kjent utenfor bloggen)? Det er bloggere som omtales i underforumet om data. Opprett ny tråd der. Takk. 

For det første er det flere bloggere som er husmødre, selv om det er et gammeldags ord. For det andre har hun mange følgere og er på 2 plass på nouw toppbloggliste. En blogger trenger ikke være kjent utenfor bloggen.

Endret av Tone238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
18 minutter siden, Tone238 skrev:

For det første er det flere bloggere som er husmødre, selv om det er et gammeldags ord. For det andre har hun mange følgere og er på 2 plass på nouw toppbloggliste. En blogger trenger ikke være kjent utenfor bloggen.

2. plass på en liten blogg platt form som nesten ingen har hørt om er ikke det samme som at hun et en topp blogger. Hun er ingen topp blogger og kommer aldri til og bli en topp blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Tone238 skrev:

Ja, men eksempelvis husmor Villa Paprika er kjent fra Unge mødre, Rannveig Heitmann likeså, Anne Brith var på Hele Norge Baker. De har vært i "rampelyset", hvor patetisk det enn er. Andre har fått oppmerksomhet fordi de ytrer seg om tema i riksdekkende presse.

Personer som kun er kjent for noen ytterst få, kan diskuteres i underforumet data, sammen med de andre ubetydelige bloggene. 

Endret av Vipser
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
15 minutter siden, Vipser skrev:

Ja, men eksempelvis husmor Villa Paprika er kjent fra Unge mødre, Rannveig Heitmann likeså, Anne Brith var på Hele Norge Baker. De har vært i "rampelyset", gvor patetisk det enn er. Andre har fått oppmerksomhet fordi de ytrer seg om tema i riksdekkende presse.

Personer som kun er kjent for noen ytterst få, kan diskuteres i underforumet data, sammen med de andre ubetydelige bloggene. 

Ja og dem har skapt seg et merke navn gjennom mange år gjennom media og tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Carina Maria skrev:

2. plass på en liten blogg platt form som nesten ingen har hørt om er ikke det samme som at hun et en topp blogger. Hun er ingen topp blogger og kommer aldri til og bli en topp blogger. 

Nouw er en veldig kjent plattform med mange mange bloggere, og den er internasjonal! Toppblogger er hun kanskje ikke på linje med sophie Elise, men er større enn mange andre bloggere. Og en må ikke være toppblogger for å diskuteres på dette forumet heller.

Endret av Tone238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Carina Maria skrev:

Du virker nesten panisk opptatt av at hun ikke skal være toppblogger,  hva har det å si om hun er høyt oppe på blogglisten på sin bloggplattform? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tone238 skrev:

Nouw er en veldig kjent plattform med mange mange bloggere, og den er internasjonal! Toppblogger er hun kanskje ikke på linje med sophie Elise, men er større enn mange andre bloggere. Og en må ikke være toppblogger for å diskuteres på dette forumet heller.

Jeg regner med at du har skjønt at det tallet på blogglisten ikke betyr pr dag? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, terteskjell skrev:

Jeg regner med at du har skjønt at det tallet på blogglisten ikke betyr pr dag? 

Ja det har jeg skjønt. Det er på 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Forrest skrev:

Du virker nesten panisk opptatt av at hun ikke skal være toppblogger,  hva har det å si om hun er høyt oppe på blogglisten på sin bloggplattform? 

Ja det virker sånn. Noen er veldig redde for at hun blir toppblogger. Men jeg tror ikke hun er ute etter å bli det heller. Har hun vært det har hun vel ikke orket å blogge så lenge som hun har gjort, og jeg har lest at hun blogger for at hun liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
18 minutter siden, Forrest skrev:

Det har ikke noe og si for meg men saken er at hun er en helt vanlig kjedelig blogger som ikke er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det har ikke noe og si for meg men saken er at hun er en helt vanlig kjedelig blogger som ikke er bra. 

Det er din mening. Jeg syns hun har en bra blogg. Og ikke kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Tone238 skrev:

Ja det virker sånn. Noen er veldig redde for at hun blir toppblogger. Men jeg tror ikke hun er ute etter å bli det heller. Har hun vært det har hun vel ikke orket å blogge så lenge som hun har gjort, og jeg har lest at hun blogger for at hun liker det.

Hun kommer aldri til og bli en topp blogger på lands basis. På nouw som er mindre enn andre blogg plattformer ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun kommer aldri til og bli en topp blogger på lands basis. På nouw som er mindre enn andre blogg plattformer ja. 

Hva så? Må hun bli toppblogger da? Og det er jo bloggere som blogger uten å være på blogg plattform også, så hva har det med saken å gjøre?

Endret av Tone238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
23 minutter siden, Tone238 skrev:

Hva så? Må hun bli toppblogger da? Og det er jo bloggere som blogger uten å være på blogg plattform også, så hva har det med saken å gjøre?

Men er hun stor blant KG’s brukere? Nei. Er hun stor i Norge? Nei. Er det veldig mange som er interessert i å diskutere hennes blogg her? Nei. 

Hvorfor gjør vi dette? Fordi vi synes det er slitsomt når ting som ikke er riktig, blir gjort. Og er lett provosert. Det er vel egentlig ferdig snakka. Tone og den som starta denne tråden mener hun har en blogg som de vil diskutere (selvom det er uinteressant og dårlige bilder ?). Omtrent alle andre synes det er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder dere på enda? 🙄 Nå begynner det å bli for dumt... Alle skjønner jo greia her... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, kittkatt skrev:

Men er hun stor blant KG’s brukere? Nei. Er hun stor i Norge? Nei. Er det veldig mange som er interessert i å diskutere hennes blogg her? Nei. 

Hvorfor gjør vi dette? Fordi vi synes det er slitsomt når ting som ikke er riktig, blir gjort. Og er lett provosert. Det er vel egentlig ferdig snakka. Tone og den som starta denne tråden mener hun har en blogg som de vil diskutere (selvom det er uinteressant og dårlige bilder ?). Omtrent alle andre synes det er unødvendig.

Vi som ikke ønsker å diskutere bloggen får bare prøve å ikke la oss provosere og heller la være å kommentere. Mulig det er eneste fungerende strategi 😜

Endret av Leselusa
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kittkatt skrev:

Ja det virker som hun er veldig stor på KG ☺️

Hva er det som ikke er riktig? Det er ikke mer unødvendig å diskutere denne bloggeren enn en hvilken som helst annen blogger. Blir provosert? Da er det vel best å holde seg unna tråden da.

Endret av Tone238
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Tone238 skrev:

Det er din mening. Jeg syns hun har en bra blogg. Og ikke kjedelig.

Meningen om den bloggen er ulik.  Noen liker den og andre ikke.  Å det må alle godta.  Men må da være kjedelig og vite at av de 25 tusen lesere hun hadde i løpet av 7 dager så er 20 tusen av de kun folk som er innom fordi bloggen blir diskutert her. Jeg ville jo vært mere fornøyd om alle de var der fordi bloggen har topp kvalitet

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, terteskjell skrev:

Meningen om den bloggen er ulik.  Noen liker den og andre ikke.  Å det må alle godta.  Men må da være kjedelig og vite at av de 25 tusen lesere hun hadde i løpet av 7 dager så er 20 tusen av de kun folk som er innom fordi bloggen blir diskutert her. Jeg ville jo vært mere fornøyd om alle de var der fordi bloggen har topp kvalitet

Det stemmer nok ikke for hun hadde mange tusen lesere pr uke i jula før det var noen tråder om henne her. Ja nettopp meningen er forskjellig, for smaken er som baken 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...