Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #201 Del Skrevet 8. januar 2019 4 timer siden, terteskjell skrev: Litt pussig at det "plutselig" Kom ett innlegg på bloggen til KM om at hun skal vente med og ta Botox fordi hun er fin nok som hun er. Får håpe det varer. Merkelig? Tror ikke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. januar 2019 #202 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Tone238 skrev: Dette er vel spekulasjoner så det holder, så tråden blir nok snart ryddet igjen. Og avsporing. Var det ikke derfor forrige tråd ble stengt? Fordi moddene mente det var egenreklame av egen blogg? Hvordan kom de frem til den konklusjonen? Fri fantasi? Endret 8. januar 2019 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #203 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Lambigirl skrev: Merkelig? Tror ikke det nei Hva er så rart med det. Hun blogger jo om det emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #204 Del Skrevet 8. januar 2019 5 timer siden, Tone238 skrev: Ja mange her inne på rampelyset virker som å være haters. Unntak av ca 4% som kommenterer her da. Merkelig syns jeg. Men nå er det jo mange haters i visse andre blogge tråder også da. De fleste har mest negativt å si generelt om bloggere har jeg lagt merke til. Hallo! Skriv norsk er du snill. Og ikke bruk ord som "haters". Du kan ikke for alvor mene at vi som er krtiske til bloggen til KM er "haters"? TS spør etter vår mening om bloggen til KM. Og hvis du ikke tåler at noen er kritiske til bloggen til KM og mener det er å hate har du misforstått hva en saklig diskusjon er. Jeg har lest ALLE svar på tråden. Og alle. Da mener jeg ALLE svar som er skrevet er saklige skrevet. Det er fordi vi ønsker at TS skal få holde tråden åpen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #205 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Keikolina skrev: Var det ikke derfor forrige tråd ble stengt? Fordi moddene mente det var egenreklame av egen blogg? Hvordan kom de frem til den konklusjonen? Fri fantasi? Nei fordi de mente jeg hadde tilknytning til bloggeren, noe jeg ikke har. Og var ts. Nå er det ikke jeg som har opprettet tråden. Men forrige tråd ble ikke slettet av avsporing og spekulasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #206 Del Skrevet 8. januar 2019 3 minutter siden, Tone238 skrev: Hva er så rart med det. Hun blogger jo om det emnet. Må du ha siste ordet i alt? Merkelig likt noe annet jeg tenker på 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #207 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 2 minutter siden, Lambigirl skrev: Hallo! Skriv norsk er du snill. Og ikke bruk ord som "haters". Du kan ikke for alvor mene at vi som er krtiske til bloggen til KM er "haters"? TS spør etter vår mening om bloggen til KM. Og hvis du ikke tåler at noen er kritiske til bloggen til KM og mener det er å hate har du misforstått hva en saklig diskusjon er. Jeg har lest ALLE svar på tråden. Og alle. Da mener jeg ALLE svar som er skrevet er saklige skrevet. Det er fordi vi ønsker at TS skal få holde tråden åpen. Det er langt ifra alt som er saklig her ja. Jeg skriver engelsk om jeg ønsker. Ingen regler om det. Jeg tåler det veldig godt jeg. Det er nok motsatt, dere som ikke tåler jeg er positiv til den. Endret 8. januar 2019 av Tone238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #208 Del Skrevet 8. januar 2019 10 timer siden, Emmy_H skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24455455/naa-faar-bloggere-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress Fin link du har lagt ut Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #209 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 6 minutter siden, Lambigirl skrev: Må du ha siste ordet i alt? Merkelig likt noe annet jeg tenker på 😄 Jeg svarer på det jeg vil! Og må ikke ha siste ordet. Men det ser ut som du må det. Så kan det være en ide å ikke rette ting mot meg, så blir det kanskje ikke så mye svar fra meg. Hold dere til tema. Endret 8. januar 2019 av Tone238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #210 Del Skrevet 8. januar 2019 8 timer siden, terteskjell skrev: Spiller ingen rolle for meg om hun har blogget og fremmet restylane 1 gang eller 10. Å at hun i tillegg mener det ikke er galt å gjøre det Bloggere bør virkelig ikke skrive blogginnlegg om den giften de sprøyter inn i kroppen. Det mener jeg også. Og KM har skrevet masse om temaet tidligere på bloggen sin. Det skremmer meg voldsomt at KM som voksen har slike holdninger at hun mener det ikke er galt å ta kosmetisk behandling. Linken som @Emmy_H la ut håper jeg går i orden. For det må også KM rette seg etter. Hvis ikke blir nok bloggen hennes rapportert for å bryte loven. Det vil hun ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #211 Del Skrevet 8. januar 2019 3 minutter siden, Lambigirl skrev: Fin link du har lagt ut Takk Men hvorfor linke dette på denne tråden, og ikke der den hører hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #212 Del Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, Tone238 skrev: Jeg svarer på det jeg vil! Og må ikke ha siste ordet. Men det ser ut som du må det. Så kan det være en ide å ikke rette ting mot meg, så blir det kanskje ikke så mye svar fra meg. Hold dere til tema. Hva? Ber du meg å holde meg til tema. Nok et likhetstrekk med en viss annen person..... Trenger ikke si noe mer 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #213 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Lambigirl skrev: Det mener jeg også. Og KM har skrevet masse om temaet tidligere på bloggen sin. Det skremmer meg voldsomt at KM som voksen har slike holdninger at hun mener det ikke er galt å ta kosmetisk behandling. Linken som @Emmy_H la ut håper jeg går i orden. For det må også KM rette seg etter. Hvis ikke blir nok bloggen hennes rapportert for å bryte loven. Det vil hun ikke. Da er det vel bra hun tenker å slutte med kosmetiske behandlinger da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #214 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Tone238 skrev: Men hvorfor linke dette på denne tråden, og ikke der den hører hjemme? Bestemmer du hva som hører hjemme i tråden her? Nei det gjør du ikke. Og det HAR med KM å gjøre fordi hun som voksen blogger HAR blogget om det MANGE ganger. . Skjerp deg. Gå å legg deg nå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #215 Del Skrevet 8. januar 2019 6 timer siden, Zoey skrev: Mja. Om man kritiserer en bok for å være langtekkelig og unødvendig komplisert, så går det på forfatteren som har skrevet boka, men betyr ikke at forfatteren er langtekkelig. Man kan kritisere en bakeblogg for å gi rotete instruks og eller mange måleenheter på hvetemel og si at bloggen har alvorlige mangler - uten at man dermed mener at bakeren bak bloggen personlig har alvorlige mangler. På samme måte går det an å si at denne bloggen er kjedelig, repeterende og har dårlige bilder. Uten at det betyr at bloggeren personlig er slik. Så det går veldig fint an å diskutere en blogg og dets innhold uten å gå på person. Selv om det kan oppleves svært personlig for bloggeren selv. Nettopp. Bra poeng du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #216 Del Skrevet 8. januar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #217 Del Skrevet 8. januar 2019 3 minutter siden, Tone238 skrev: Da er det vel bra hun tenker å slutte med kosmetiske behandlinger da. Hva hun foretar seg UTENOM bloggen er revnende likegyldig. For det har ikke noe med blogg å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. januar 2019 #218 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Vil ha jeg også. Du kan få rødvin til meg 🍷 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #219 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Lambigirl skrev: Vil ha jeg også. Du kan få rødvin til meg 🍷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #220 Del Skrevet 8. januar 2019 7 minutter siden, Lambigirl skrev: Hva hun foretar seg UTENOM bloggen er revnende likegyldig. For det har ikke noe med blogg å gjøre. Jeg mente hun da ikke kommer til å skrive mer om kosmetiske behandlinger på bloggen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg