Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden


Ardwinna

Anbefalte innlegg

For min del må gjerne tråden flyttes inn i et annet underforum, moderatorene får avgjøre hvor den hører hjemme.
Men slutt nå å diskutere hvem som sa hva og hvem som har mest feil i avsporingene, og diskuter heller tema: KariMaritas blogg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

For min del må gjerne tråden flyttes inn i et annet underforum, moderatorene får avgjøre hvor den hører hjemme.
Men slutt nå å diskutere hvem som sa hva og hvem som har mest feil i avsporingene, og diskuter heller tema: KariMaritas blogg.

Ja enig. Men det er diskriminering av bloggere hvis denne flyttes fordi hun ikke er en stor nok blogger. Det står ingenting om hvor kjent en må være for å få lage en tråd om en blogger i rampelyset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 minutter siden, Tone238 skrev:

Ja enig. Men det er diskriminering av bloggere hvis denne flyttes fordi hun ikke er en stor nok blogger. Det står ingenting om hvor kjent en må være for å få lage en tråd om en blogger i rampelyset.

Nei, det er ukjente bloggere i data delen som sagt.. Der hun her hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det var @Spekulasjoner&hets som skrev dette i et svar til meg - Jeg sammenlikner henne og topobloggerne og mener at hun er et MYE bedre forbilde

Spekulasjoner&hets mener at bloggern er et godt forbilde noe flere med meg er uenig i på grunn av debatten om kosmetiske operasjoner som har foregått på kvinne guiden og rampe lyset under forskjellige tråder. 

 

Lær deg å lese nå! Jeg skrev at hun er et mye BEDRE forbilde enn visse toppbloggere. Du må lære deg at det finnes nyanser. Det er mye mellom supergode og elendige forbilder. Alt er ikke svart-hvitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Keikolina skrev:

Nei, det er ukjente bloggere i data delen som sagt.. Der hun her hører hjemme.

Men så flytt de i datadelen hit der bloggerne hører hjemme da. Det ser ut som dette plager deg veldig. Veldig nedlatende er du også, er du blogger selv eller?

Endret av Tone238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Keikolina skrev:

Nei, det er ukjente bloggere i data delen som sagt.. Der hun her hører hjemme.

Er det lov å diskutere ukjente bloggere i datadelen nå? Mye som har skjedd siden sist jeg var aktiv skjønner jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Tone238 skrev:

Men så flytt de i datadelen hit der bloggerne hører hjemme da. Det ser ut som dette plager deg veldig.

Ja. Plager meg at tråder ligger feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Er det lov å diskutere ukjente bloggere i datadelen nå? Mye som har skjedd siden sist jeg var aktiv skjønner jeg. 

Det er nok det at det er KariMaritas blogg som blir diskutert her, og det tåles ikke av enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon, brukerdebatt og svar til dette. 

Mynona, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg har ikke lest bloggen😊 Men ønsker henne alt godt. Håper hun blir frisk fra spiseforstyrrelsen. 🥰

Ja det gjør jeg også. Uansett om hun tar slankeoperasjon eller ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Kari Marita har lagt seg på en ganske så rosa linje med veskene og forntingen og forherligelsen av botox, Restylane, vipper og negler. Har ikke lest bloggen på en stund og har ikke behov for å sjekke heller, men er det en kategori som passer er det rosablogging 40+ edition.

Jeg leser ingen blogger som fremhever restylane, botox,silikon eller andre kirurgiske inngrep.  Kan ikke vi mennesker godta at vi er som vi er?  Hvorfor må vi fylle på diverse deler av kroppen med gift for å føle oss bedre eller godtatt i samfunnet? 🎉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, terteskjell skrev:

Jeg leser ingen blogger som fremhever restylane, botox,silikon eller andre kirurgiske inngrep.  Kan ikke vi mennesker godta at vi er som vi er?  Hvorfor må vi fylle på diverse deler av kroppen med gift for å føle oss bedre eller godtatt i samfunnet? 🎉

Det gjør ikke jeg heller og jeg boikotter dem bloggerne for dem skal ikke få klikk fra meg. Jeg mener det handler om usikkerhet til sitt eget utseende. Naturlig skjønnhet er det fineste. Dem som tar fiilers, botox og restilan går jo rundt og tror at det ser naturlig ut men samme hvor mye dem tror det så ser det ikke naturlig ut. Dem er blitt blinde for eget utseende hele gjengen som tar sprøyter gift og nerve stoffer i kroppene sine og dem er det noen av i blogg verden  desverre :( 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare på hovedinnlegget; bloggen er ikke en blogg jeg leser. Jeg var innom en gang iblant før, men siden det var kun vekt, slanking, vesker og et og annet innlegg om ferietur, så ble det for kjedelig. Samme temaet går igjen hele tiden. «Jeg har startet på *sett inn valgfri diett*» «Jeg har gått ned så og så mye». «Jeg har trent foran tv’n idag» «Jeg har sluttet på den dietten, starter nå på denne». Legg til de samme typene bilder, så har man hele greia på repeat. 

Det er selvfølgelig trist at hun sliter med vekten, og jeg ønsker henne lykke til med å oppnå sine mål! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste bloggen før. Men som @Silja McQueen skriver går det i det samme om og om igjen slanking, vesker, skryter av at hun er for kosmetiske behandlinger og snapchatfilterbilder som hører tenåringsfasen til.

Jeg er motstander mot bloggere som er dårlige forbilder at de fronter kosmetiske operasjoner. Og hun er en voksen blogger som skulle vite bedre enn å fronte slike behandlinger når hun vet hvor stort press ungdommer sliter med i samfunnet i dag.

Og hennes egen unnskyldning som hun har skrevet om i tråder på KG om temaet om at hun ikke påvirker ungdommene og at ungdommene er voksne nok til å bestemme selv er tull og tøys. Putselig kan det være en usikker jente som leser hennes blogg om kosmetiske behandlinger og blir trigget til å gjøre det samme.

Hvis noen av mine barn hadde kommet hjem og sagt at de hadde tatt fillers i leppene fordi de  ble inspirert av en godt voksen blogger hadde jeg søkt opp den bloggerens navn og adresse. Og jeg hadde gitt henne en skjennepreken over hvor dårlig forbilde hun var for min datter.

Jeg lurer meg på hva hun gjør den dagen hvis politikerne setter forbud mot å blogge om kosmetiske behandlinger? Et slikt lovverk er heldigivs på vei.

Min personlige menig er at bloggen er en dårlig blogg.

Jeg håper hun når målet med slankingen sin.

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

I perioder har det vært mer av rosabloggingen enn trening. Er kanskje litt farget av å ha sett YouTubefilmene hennes også, men anser de som at de henger sammen.

Jeg så på disse YouTubefilmene og de var for å si det rett ut kjedelig. 20 - 40 minutter med bla, bla, bla. Og jeg synes ikke at slik blogging for en voksen blogger godt opp i 40 årene hører hjemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Macimba skrev:

Jeg lurer på, hva er det med denne bloggeren som appelere så veldig til deg? Så mye at du hele tiden forsvarer alt, og ikke ser det tildels negative som andre ser?

Jeg har lest meg opp på tråden i dag. Og jeg har mistanker med Tone238 som forsvarer bloggeren som hun gjør. Jeg skal ikke si mer om saken. Men jeg regner med at du forstår hva jeg mener.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Carina Maria skrev:

Hva???? :bond: Nei bloggeren er langt fra et bedre forbilde Jeg er i 30 årene og hun er ikke et forbilde for min alders gruppe. Vi snakker ikke om samme blogger en gang. Legg deg selv du. 

Jeg er enig. Bloggeren er ikke og kommer aldri til å bli et forbilde for noen med sin måte og blogge på. Og jeg tror ikke yngre bloggere har en blogger i midten av 40 årene som har en dårlig rosabloggstil som forbilde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Honey Dew skrev:

Nope. Naturlig utseende er på vei inn igjen

Heldigivs er det på vei inn. Og jeg har barn i 20 års alderen som har venner. Jeg hører når de unge diskuterer kosmetiske behandlinger. De sier rett ut at de hater det falske utseendet. Og de forteller at natrulig utseend er på vei inn som en protest mot det falske kosmetiske behandlingene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, gjestgitt skrev:

Bloggen engasjerer meg svært lite, Snapchat bilder med filter av dårlig kvalitet blir man fort lei av og tekstene fenger ikke. Dog stund siden sist jeg har vært innom så tok meg en tur innom nå og deto jeg reagerer på er enkelte folk som kommenterer på bloggen hennes, da spesielt under innlegget "Jeg blir helt satt ut av sånne kommentarer". Jeg har fått med meg at KM har gjennom årene terget på seg litt "haters", men det kommentarfeltet tyder på at enkelte folk er ekle bare for moro skyld. Ingen fortjener slike kommentarer og synes det står respekt i at KM deler så åpent om sin spiseforstyrrelse. Hun burde heller fått ros for sin åpenhet fremfor å bli anklaget for å spise seg opp til 40BMI for å kvalifiseres til offentlig overvektskirurgi. Føles faktisk feil å gjengi ordene som en av de har skrevet for det er såpass uspiselig.

Heier på deg Kari Marita 

 

Jeg er 100% enig med alt du skriver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...