Gå til innhold

Youtuberen Hilde Christina holder hun på enda?


Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria

For noen år siden var det en youtuber som het for Hilde Christina som lagde youtube filmer. Husker hun bodde i USA da hun lagde videoene og videoene hennes handlet om hva hun irriterte seg over. Hun hadde to blogger en hverdags blogg og en om skjønnhets pleie og sminke. Jeg mener jeg husker at hun var utdannet innenfor skjønnhets pleie.

Det siste jeg husker fra hun var at hun ble syk og så ble det stille fra henne. Noen som vet om hun fortsatt blogger eller holder på med youtube? Jeg håper det går bra med henne i dag ❤️ 

Flere av dere vet at det Hilde Christina sitter inne med opplysninger om en youtuber og jeg ber at om denne youtuberen ikke diskuteres på denne tråden og respekter dette. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vel ikke startet på nytt helt enda. Men hun la ut en liten video-rant for noen timer siden på YouTube kanalen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forbereder vel oppstart igjen (ranten som ble åpnet opp i går har ligget på YT ganske lenge, den har bare ikke vært lenket til brukeren hennes eller noe sånt. YT kan jeg svært lite om...) Men som hun selv har vært åpen om, så er hun svært syk, og da blir det nok begrenset hvor ofte hun legger ut videoer, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt hun har sagt, er at det er en autoimmun sykdom. 

Helt enig i at det står respekt av å ikke fortelle alt, og å holde privatlivet privat. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sagt navnet fler ganger på MyStory nå, og på et av bildene hun la ut, sto også navnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
På 10.1.2019 den 23.57, Rosalie skrev:

Hun forbereder vel oppstart igjen (ranten som ble åpnet opp i går har ligget på YT ganske lenge, den har bare ikke vært lenket til brukeren hennes eller noe sånt. YT kan jeg svært lite om...) Men som hun selv har vært åpen om, så er hun svært syk, og da blir det nok begrenset hvor ofte hun legger ut videoer, tenker jeg.

Det hadde vert koselig for jeg likte videoene hennes godt og jeg likte måten hun satte ting på spissen for og komme til poenget i temaene hun tok opp. 

Trist at hun er syk da men håper hun får den hjelpen hun trenger ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og svar til dette

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...