Gå til innhold
Carina Maria

Youtuberen Hilde Christina holder hun på enda?

Anbefalte innlegg

Carina Maria
Skrevet (endret)

For noen år siden var det en youtuber som het for Hilde Christina som lagde youtube filmer. Husker hun bodde i USA da hun lagde videoene og videoene hennes handlet om hva hun irriterte seg over. Hun hadde to blogger en hverdags blogg og en om skjønnhets pleie og sminke. Jeg mener jeg husker at hun var utdannet innenfor skjønnhets pleie.

Det siste jeg husker fra hun var at hun ble syk og så ble det stille fra henne. Noen som vet om hun fortsatt blogger eller holder på med youtube? Jeg håper det går bra med henne i dag ❤️ 

Flere av dere vet at det Hilde Christina sitter inne med opplysninger om en youtuber og jeg ber at om denne youtuberen ikke diskuteres på denne tråden og respekter dette. 

Endret av Carina Maria

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Twinkle~
Skrevet (endret)

~

Endret av Twinkle~

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yvonne

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (teamleder)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wisket

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blondibella

Hun har vel ikke startet på nytt helt enda. Men hun la ut en liten video-rant for noen timer siden på YouTube kanalen sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rosalie

Hun forbereder vel oppstart igjen (ranten som ble åpnet opp i går har ligget på YT ganske lenge, den har bare ikke vært lenket til brukeren hennes eller noe sånt. YT kan jeg svært lite om...) Men som hun selv har vært åpen om, så er hun svært syk, og da blir det nok begrenset hvor ofte hun legger ut videoer, tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Radiohuspendel

Alt hun har sagt, er at det er en autoimmun sykdom. 

Helt enig i at det står respekt av å ikke fortelle alt, og å holde privatlivet privat. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Radiohuspendel

Hun har sagt navnet fler ganger på MyStory nå, og på et av bildene hun la ut, sto også navnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yvonne

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (teamleder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
På 11.1.2019 den 8.50, Radiohuspendel skrev:

Hun har sagt navnet fler ganger på MyStory nå, og på et av bildene hun la ut, sto også navnet.

Vær så snill og ikke legg ut navnet her på forumet og jeg håper alle kan respektere det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
nicecar

Er det ikke litt dobbeltmoralsk at hun utleverer private valg en youtuber har gjort i henhold til livsstil når hun selv holder tyst om sitt eget privatliv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
2 minutter siden, nicecar skrev:

Er det ikke litt dobbeltmoralsk at hun utleverer private valg en youtuber har gjort i henhold til livsstil når hun selv holder tyst om sitt eget privatliv?

Det syns jeg ikke for influencere har ansvar når dem har mange unge unge følgere og det kan i verste fall føre til alvorlige spise forstyrrelser. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
minister-mio
4 timer siden, Carina Maria skrev:

Det syns jeg ikke for influencere har ansvar når dem har mange unge unge følgere og det kan i verste fall føre til alvorlige spise forstyrrelser. 

Hvordan forhindrer det spiseforstyrrelsen hos unge å utlevere en annen YouTuber?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Rosalie
8 timer siden, minister-mio skrev:

Hvordan forhindrer det spiseforstyrrelsen hos unge å utlevere en annen YouTuber?

Omtalte Youtuber påstår at hun gikk ned enormt mye i vekt avært raskt bare ved kosthokdsomlegging og noen gåturer. Hun legger også ut hva hun spiser (svært lite), og hun snakker til en stadighet om at hun bruker svært små klesstørrelser Hun har mange veldig unge følgere, og slikt som dette er triggende. Sannheten er at vektnedgangen først og fremst kommer av slankeoperasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
På 10.1.2019 den 23.57, Rosalie skrev:

Hun forbereder vel oppstart igjen (ranten som ble åpnet opp i går har ligget på YT ganske lenge, den har bare ikke vært lenket til brukeren hennes eller noe sånt. YT kan jeg svært lite om...) Men som hun selv har vært åpen om, så er hun svært syk, og da blir det nok begrenset hvor ofte hun legger ut videoer, tenker jeg.

Det hadde vert koselig for jeg likte videoene hennes godt og jeg likte måten hun satte ting på spissen for og komme til poenget i temaene hun tok opp. 

Trist at hun er syk da men håper hun får den hjelpen hun trenger ❤️ 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
moncabang

Så nysgjerrig på hvem denne Youtuberen er🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
16 minutter siden, moncabang skrev:

Så nysgjerrig på hvem denne Youtuberen er🤔

Dette hører ikkke hjemme på denne tråden og ver snill og respekter det. Tråden handler om Hilde Christina. 

Endret av Carina Maria

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
moncabang
8 minutter siden, Carina Maria skrev:

Dette hører ikkke hjemme på denne tråden og ver snill og respekter det. Tråden handler om Hilde Christina. 

Det er greit, er bare nysgjerrig jeg😄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
8 minutter siden, moncabang skrev:

Det er greit, er bare nysgjerrig jeg😄

Takk :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her