Gå til innhold

En sint mus’ dagbok


AngryMouse

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Irisiri skrev:

Lo godt og hardt av den slutten🙈😂 Bra du har litt humor oppi alt.

Haha, har jo skjønt at om noen er grinete eller sure så er det alltid magen😅 

Har vært borti noen bestemødre før for å sirre sånn. De er jo bare veldig glad i barnebarna, men de lever på en måte i en litt annen tid.

Tror svigermor går i fella selv, hun har klaget masse på hvordan hennes foreldre overstyrte da hun fikk barn, og det 'har jag varit veldigt bevisst på at inte göra själv'😂🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.1.2019 den 23.12, Takida skrev:

Sånn! Endelig hjemme og alle unger i seng, matpakker lagd og klesvask hengt opp.

Svigermor er verdens snilleste og beste, bare så det er sagt. Hun har fire barn, 19 barnebarn(inkludert de tre jeg har fra før) og snart 2 oldebarn, så som du sikkert skjønner er hun jo en ekspert😂 Men, som alle andre smågale damer i 70årene kan det bli litt mye.

Svigermor forstår ikke at lille O er et rutinemenneske, og blir fort trøtt. O er veldig søvnavhengig og hver gang vi er 'hjemme' i sverige ryker maten og søvnen og ungen virkelig KLIKKER. O blir VELDIG SINT når hun er overtrøtt. Og da kommer alltid svigers og maser om at O har vondt i magen. Og hun maser og maser og krever å få bære O. Og når O er overtrøtt vil hun helst være i fred........

Fredag kveld begynte alt å gå galt. Svigers tok opp O sekundet det kom et kny, og da vi hadde vært en kjapp tur på butikken lå O på 30 min søvn totalt fra kl 14-20.. når O er overtrøtt spiser hun ikke og blir mentalt forstyrra. Så mens o griner står svigermor hengende over oss 'jag tror hon har ont i magen. Ni matar henne for mycket(o spiser for lite...)'. Da hadde hun googlet et eller annet og mente o fikk foe mye mat på dagtid. Jeg forsøkte å si at O er ikke sånn hjemme og nå er hun overtrøtt. Nei, det hadde hun aldri hørt om før, at barn ble for trøtte til å spise og skrek. Var nok vondt i magen, få henne skal jeg bære henne. Fikk henne tilslutt ut av rommet da.. 

Samboeren min er veldig sindig men også veldig oppgitt over dett3, for han trodde ikke moren var sånn, og skjønte først nå hvor ille dette var.

Han gikk så for å snakke med henne.. og svigermor har aldri fått kritikk- for det tåler hun ikke - så dette var dømt.

Hun listet opp alt hun mente og nektet høre på han.. og da sa han 

'Men vi er ikke de eneste som har hatt problem med at du ikke hører etter'. Da klikket det helt for henne. Hun skulle ha navn på hvem som hadde sagt dette, og skulle ta opp dette under middagen lørdag, for om barna hennes var så falske så skulle de få høre det. Håhå. Så skulle hun kjøre avsted og aldri komme tilbake,  men 'glemte' bilnøklene.  Etterpå la hun seg på soverommet og gråt.

Jeg gikk og pratet med henne oh forsøkte forklare. Hun hørte litt mer på meg. Men skulle fortsatt ta dette opp, og hun skulle ringe vennene sine for å spørre om de også var blitt kalt respektløse bare fordi de brydde seg om barnebarnet sitt.og hun visste nok hvem som hadde sagr det med at hun ikke hørte ja(alle men men) Helt dratt ut av proporsjoner. Lørdagen ignorerte hun sønnen sin hele dagen, haha. Fy faen så kleint. Vi fryktet bursdagsmiddagen.

Kusinen til samboer var den første til å ankomme med sin sønn på 2 og termin i mars. Hun spurte hur är läget og jeg sa at idag var det litt stress med sovingen. Ja, blir fort lite jobbigt når man er her hos mormor. Haha. Så der kom nok en sånn kommentar. heldigvis hørte ikke svigers den.

Under middagen snakket kona til broren til samboeren min om hvor sykt overtrøtt sønnen hennes hadde vært som liten, da gikk svigers fort ut- aldri opplevd overtrøtte barn vettu. Ene søsteren hans hadde med sin 1prige fostersønn som var superovertrøtt og skrek. Svigermor stakk av hver gang noe sånt skjedde. 

Etterhvert hadde ca alle de 10 barnebarna under 10 vært overtrøtte og sinte, og da besøket dro var hun normal. Hun hørte etter, O fikk sove, og de fikk kvalitetstid sammen.. så det hjalp å si ifea.

Jeg pratet med kona til broren ute under middagen og fortalte om krangelen mellom svigermor og samboer, og da sa hun at håhå, den praten hadde hun forsøkt seg på for 20 år siden, så om sviger skulle ta opp dette idag visste hun at hun var i skuddlinjen😂

 

Men heldigvis endte alt veldig godt, selv om svigermor klikket helt fredag kveld. Kanskje hun hadde vondt i magen...?

Oioioi! For et drama. Kjente jeg klikka litt nå jeg og, for sånne eldre babyeksperter er virkelig en utfordring. Min svigermor (som også er veldig snill og som vi er veldig glad i) sa alltid: «uff, hva er det mammaen din har spist som gjør at du har så vondt i magen?». Det handlet som regel om søvn her og, men han hadde jo nettopp sovet mente hun alltid. 

Kanske det var godt for hele storfamilien at denne krangelen kom? Selv om det ble drama utav det, så kanskje det blir bedre i lengden? Og du som egentlig hadde ønska du ble hjemme, tipper du følte litt ekstra på akkurat det når det stod på som verst 🙈 er nok godt å være hjemme i vandte omgivelser for både store og små. 

Får håpe magevondten gir seg hos svigermor 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog, en liten gravidoppdatering. 6+0 idag 👏 nå har jeg kommet lengre (uten småblødning som for meg= miste) enn de to gangene jeg mistet. Ingen tegn til blødninger eller magevondt nå. Kvalmen er veldig svingende, må spise for å holde unna det verste. Men, kan også komme helt utav det blå. Har egentlig begynt å få troa på at dette går bra, noe som er litt skummelt. Går nok på en liten smell visst jeg skulle miste sent eller oppdage en MA. 

Nå skal jeg starte på en nattevaktsuke, altså 7 netter i strekk. Spent på hvordan det går, har vært veldig travel avdeling den siste tiden. Er også store forskjeller i forhold til hvem jeg er på vakt med. 

Endret av AngryMouse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AngryMouse skrev:

Oioioi! For et drama. Kjente jeg klikka litt nå jeg og, for sånne eldre babyeksperter er virkelig en utfordring. Min svigermor (som også er veldig snill og som vi er veldig glad i) sa alltid: «uff, hva er det mammaen din har spist som gjør at du har så vondt i magen?». Det handlet som regel om søvn her og, men han hadde jo nettopp sovet mente hun alltid. 

Kanske det var godt for hele storfamilien at denne krangelen kom? Selv om det ble drama utav det, så kanskje det blir bedre i lengden? Og du som egentlig hadde ønska du ble hjemme, tipper du følte litt ekstra på akkurat det når det stod på som verst 🙈 er nok godt å være hjemme i vandte omgivelser for både store og små. 

Får håpe magevondten gir seg hos svigermor 😂😂

Ja, tror det var bra at kjæresten satte henne på plass. Men liksom helt seriøst, hvorfor skulle vi nekte for det HVIS hun hadde vondt i magen?? Dette er jo helt sykt! Hvorfor skal vi istedet si hun er trøtt? Koko-alarm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AngryMouse skrev:

Ooog, en liten gravidoppdatering. 6+0 idag 👏 nå har jeg kommet lengre (uten småblødning som for meg= miste) enn de to gangene jeg mistet. Ingen tegn til blødninger eller magevondt nå. Kvalmen er veldig svingende, må spise for å holde unna det verste. Men, kan også komme helt utav det blå. Har egentlig begynt å få troa på at dette går bra, noe som er litt skummelt. Går nok på en liten smell visst jeg skulle miste sent eller oppdage en MA. 

Nå skal jeg starte på en nattevaktsuke, altså 7 netter i strekk. Spent på hvordan det går, har vært veldig travel avdeling den siste tiden. Er også store forskjeller i forhold til hvem jeg er på vakt med. 

Skal du på tidlig ultralyd? 

Jeg tror denne graviditeten går bra jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 idag 🌟 elsker å bikke ny uke uten blødninger! 

Har vært utrolig dårlig til å oppdatere her, har hatt en travel uke med syv nattevakter på rad. Går av i morgentidlig. Merker at arbeidskapasiteten er utrolig mye lavere enn normalt sett. Jeg er såååå trøtt. Blir også fort kvalm, men spyr bare 1-2 ganger daglig. Redd det skal ta seg opp... 

@takida Har bestilt tidlig ultralyd 5 februar, men tror egentlig jeg skal klare å utsette den til uke 11-12. Bestilte den for å ha noe å se frem til, men er igrunnen ganske rolig. Blir isåfall 1200,- spart, eller som jeg kan bruke på noe annet. 

Kommende storebror har reagert litt på kvalmen, men han har enda ikke blitt fortalt hva som skjer. Er så redd for at han skal bli skuffa... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.1.2019 den 1.13, AngryMouse skrev:

7+0 idag 🌟 elsker å bikke ny uke uten blødninger! 

Har vært utrolig dårlig til å oppdatere her, har hatt en travel uke med syv nattevakter på rad. Går av i morgentidlig. Merker at arbeidskapasiteten er utrolig mye lavere enn normalt sett. Jeg er såååå trøtt. Blir også fort kvalm, men spyr bare 1-2 ganger daglig. Redd det skal ta seg opp... 

@takida Har bestilt tidlig ultralyd 5 februar, men tror egentlig jeg skal klare å utsette den til uke 11-12. Bestilte den for å ha noe å se frem til, men er igrunnen ganske rolig. Blir isåfall 1200,- spart, eller som jeg kan bruke på noe annet. 

Kommende storebror har reagert litt på kvalmen, men han har enda ikke blitt fortalt hva som skjer. Er så redd for at han skal bli skuffa... 

Haha, spyr 'bare' 1-2 ganger daglig?? Det er ganske mye da! Stakkars. Ikke slit deg ut for jobben, de takker deg ikke den dagen du dør. Man skal ikke være helt utkjørt. syns du er beintøff som greier 7 dager natt, jeg var sykemeldt nesten hele graviditeten jeg. Så kudos til deg, bare ikke slit deg ut. 

Jeg ville nok ventet jeg og. Samtidig v3t jeg at jeg ljuger nå for jeg var på to tul, så jeg skal ikke si noe. Haha! Var jo overbevist om MA..

Igår hadde samboeren min en morbid spøk. han hadde lest at emma var det mest brukte navnet i norge, og at ifølge meg burde o kanskje hett emma?

Meg: hvorfor det?

Han: nei liksom MA, hehe

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ hyggelig å bli mobba sånn haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Takida skrev:

Haha, spyr 'bare' 1-2 ganger daglig?? Det er ganske mye da! Stakkars. Ikke slit deg ut for jobben, de takker deg ikke den dagen du dør. Man skal ikke være helt utkjørt. syns du er beintøff som greier 7 dager natt, jeg var sykemeldt nesten hele graviditeten jeg. Så kudos til deg, bare ikke slit deg ut. 

Jeg ville nok ventet jeg og. Samtidig v3t jeg at jeg ljuger nå for jeg var på to tul, så jeg skal ikke si noe. Haha! Var jo overbevist om MA..

Igår hadde samboeren min en morbid spøk. han hadde lest at emma var det mest brukte navnet i norge, og at ifølge meg burde o kanskje hett emma?

Meg: hvorfor det?

Han: nei liksom MA, hehe

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ hyggelig å bli mobba sånn haha 

Ja, men er liksom ikke kvalm HELE tiden- husker det som verre sist. Dvs. idag har kvalmen vært på topp, har klart å spise en kjeks til nå. Brekker meg av alt mulig. Håper det bare er etterdønninger fra travel jobbuke- og ikke den nye hverdagen. Jeg er allergisk mot sykemelding, vet ikke hvorfor jeg skal være så «tøff». Er egentlig helt enig med deg, men så drar jeg meg avgårde uansett. Unntaket er spysyken, av hensyn til pasientene! Hadde egentlig tenkt at denne graviditeten skal jeg ikke presse meg som sist.. Gikk natt til uke 35, da var kroppen rimelig ferdig! 

Tja, er veldig usikker. Har enda ikke avbestilt! Samtidig som jeg faktisk føler det som litt stress å skulle reise inn, så mulig jeg avbestiller i løpet av dagen. Har en ganske god følelse 👌🏼 Har bestilt første svangerskapskontroll, da. Lang ventetid på mitt legekontor, så like greit å gjøre det idag. 

HAHAHA!!! Dere virker utrolig festlige begge to 😂🌟 synes forøvrig Emma ER et fint navn, da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 13.57, AngryMouse skrev:

Ja, men er liksom ikke kvalm HELE tiden- husker det som verre sist. Dvs. idag har kvalmen vært på topp, har klart å spise en kjeks til nå. Brekker meg av alt mulig. Håper det bare er etterdønninger fra travel jobbuke- og ikke den nye hverdagen. Jeg er allergisk mot sykemelding, vet ikke hvorfor jeg skal være så «tøff». Er egentlig helt enig med deg, men så drar jeg meg avgårde uansett. Unntaket er spysyken, av hensyn til pasientene! Hadde egentlig tenkt at denne graviditeten skal jeg ikke presse meg som sist.. Gikk natt til uke 35, da var kroppen rimelig ferdig! 

Tja, er veldig usikker. Har enda ikke avbestilt! Samtidig som jeg faktisk føler det som litt stress å skulle reise inn, så mulig jeg avbestiller i løpet av dagen. Har en ganske god følelse 👌🏼 Har bestilt første svangerskapskontroll, da. Lang ventetid på mitt legekontor, så like greit å gjøre det idag. 

HAHAHA!!! Dere virker utrolig festlige begge to 😂🌟 synes forøvrig Emma ER et fint navn, da! 

Fy faen det er ganske beintøft at du orka nattevakter til uke 35! Jeg orket også en del mer første gang.. nr4 orket jeg nada!

 

Emma er et fint navn, men det passer ikke her:p mulig M-a passer da..

Nå er jeg sykt sliten! Mellomste datteren min smeller med dører og bråker så jævlig alltid, og vekker babyen. Idag har baby sovet 45 min bare, og hun er godt vant med støy!!! 

Blir gaaaaal. 

 

Kjenner jeg vil emigrere:p

Syns nesten det er digg å kaste opp som gravid jeg. Får vekk den ekle kvalmen... jeg spøy ikke så mye denne gangen, men var konstant kvalm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du bestemt deg angående timen eller? Jeg skal i morgen og er ganske spent. Tenker å ta en ny undersøkelse i uke 12/13 også. Mulig det er litt mye, men siden jeg er førstegangs så tenker jeg at det er verdt det for å få en forsikring om at det ser greit ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, beklager for utrolig sen oppdatering

Uke 8+1: Bestemte meg for å ta TUL, og det er jeg veldig glad for. Fikk til og med ta ultralyden utvendig!! Fikk både høre å se hjertet som slo- fantastisk ❤️ 

Formen er ikke til å skryte av. Føler meg så tiltaksløs og trøtt. Endel kvalme, og spyr opp kanskje 2/3 av det jeg spiser. Gleder meg på mange måter til 1. trimester er overstått! 

@Takida det blir ikke jobbing til uke 35 denne gangen, det kan jeg nesten si med sikkerhet. Målet er vel ca til juli, da går jeg ut i 4 uker ferie- og tviler vel på at jeg er tilbake etter dette. 

Hvordan går det i hjemmet nå? Hvor gammel er mellomste? Forstår godt man kan bli irritert dersom noen forstyrrer babyen, jeg ble helt gal av det sist 🙈

Er mye bedre å spy, ja. Så ca kl 14 på dagtid så er jeg ikke konstant kvalm lengre, men kan plutselig få en byge- også spy!

@KaBom beklager sent svar! Nå har du vel vært på UL, da. Hvordan gikk det?? 😍 jeg var skikkelig nervøs jeg og. Skal også ta en i uke 12 tenkte jeg. Sikkert litt unødvendig pengebruk i følge mange, men jeg gjør det for sinnsro. Og sinnsro er verdt mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AngryMouse skrev:

Oii, beklager for utrolig sen oppdatering

Uke 8+1: Bestemte meg for å ta TUL, og det er jeg veldig glad for. Fikk til og med ta ultralyden utvendig!! Fikk både høre å se hjertet som slo- fantastisk ❤️ 

Formen er ikke til å skryte av. Føler meg så tiltaksløs og trøtt. Endel kvalme, og spyr opp kanskje 2/3 av det jeg spiser. Gleder meg på mange måter til 1. trimester er overstått! 

@Takida det blir ikke jobbing til uke 35 denne gangen, det kan jeg nesten si med sikkerhet. Målet er vel ca til juli, da går jeg ut i 4 uker ferie- og tviler vel på at jeg er tilbake etter dette. 

Hvordan går det i hjemmet nå? Hvor gammel er mellomste? Forstår godt man kan bli irritert dersom noen forstyrrer babyen, jeg ble helt gal av det sist 🙈

Er mye bedre å spy, ja. Så ca kl 14 på dagtid så er jeg ikke konstant kvalm lengre, men kan plutselig få en byge- også spy!

@KaBom beklager sent svar! Nå har du vel vært på UL, da. Hvordan gikk det?? 😍 jeg var skikkelig nervøs jeg og. Skal også ta en i uke 12 tenkte jeg. Sikkert litt unødvendig pengebruk i følge mange, men jeg gjør det for sinnsro. Og sinnsro er verdt mye! 

Oida høres jo ut som formen ikke er tiltagende bra i alle fall. 

Så utrolig morsomt at alt var fint på TUL. Jeg begynte å bli litt urolig for deg, haha! Merkelig at helt fremmede dagbøker kan engasjere sånn!

Joda, i heimen går det bra. Vært til lege med O idag som sa at jo, tungebåndet var stramt og at det var rart så mange hadde påstått noe annet. Så da blir det klipping og kanskje slutt på 1 time per mating... 

Utover det syns jeg babyen min bare blir gladere og gladere, er så fornøyd med den ungen😀

Nå skal de andre barna til sin pappa en uke, gleder meg stort, haha. Uff for en fæl mamma jeg er;) mellomste er 10 år, tvillinger. Crazy. Gutten er ikke så notorisk bortpå babyen heldigvis 

Har du noe feeling på jente eller gutt? Jeg tror det er jente 

Endret av Takida
La til avsnitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Takida skrev:

Oida høres jo ut som formen ikke er tiltagende bra i alle fall. 

Så utrolig morsomt at alt var fint på TUL. Jeg begynte å bli litt urolig for deg, haha! Merkelig at helt fremmede dagbøker kan engasjere sånn!

Joda, i heimen går det bra. Vært til lege med O idag som sa at jo, tungebåndet var stramt og at det var rart så mange hadde påstått noe annet. Så da blir det klipping og kanskje slutt på 1 time per mating... 

Utover det syns jeg babyen min bare blir gladere og gladere, er så fornøyd med den ungen😀

Nå skal de andre barna til sin pappa en uke, gleder meg stort, haha. Uff for en fæl mamma jeg er;) mellomste er 10 år, tvillinger. Crazy. Gutten er ikke så notorisk bortpå babyen heldigvis 

Har du noe feeling på jente eller gutt? Jeg tror det er jente 

Nei, den er ikke akkurat det.. men leste noe om at hormonnivået stiger masse nå mellom uke 8 og 9- så jeg satser på at det verste snart er over. Får så dårlig samvittighet ovenfor storebror, klarer ikke helt å være den engasjerte mammaen jeg pleide å være. 

Det der med tungebånd har jeg hørt er vanligere enn mange tror. Ikke rart hun bruker så lang tid på maten, da. Får de bedøvelse før klippet, eller er det ikke så smertefullt? Så gøy med glad-baby 😊 er så spennende hvilken personlighet de får. 

Haha, er sikkert helt vanlig å kjenne på det innimellom. Så gleder du deg sikkert når de skal komme tilbake igjen. Høres ut som om du har hendene fulle, forstår ikke helt hvordan du klarer det! Virker veldig koselig med stor familie❤️

Jeg føler gutt! Mest pga samboer sin familie har en enorm opphoping av gutter i familien. I mitt hode så er det jentene jeg mister... Blir uansett veldig spennende å se, vurdere å legge inn UL uke 12 OG uke 13+4 eller noe bare for å se kjønn. Har egentlig ingenting å si, men jeg er såå nysgjerrig av meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AngryMouse skrev:

@KaBom beklager sent svar! Nå har du vel vært på UL, da. Hvordan gikk det?? 😍 jeg var skikkelig nervøs jeg og. Skal også ta en i uke 12 tenkte jeg. Sikkert litt unødvendig pengebruk i følge mange, men jeg gjør det for sinnsro. Og sinnsro er verdt mye! 

Gratulerer så mye! :) Deilig å se at alt ser fint ut. Det gikk bra med meg også. Det var overraskende rørende å se den lille saken som ligger inni meg, det ble med ett veldig virkelig. Jeg synes det var vel verdt pengene, jeg! Den halvtimen vi hadde bestilt gikk veldig fort og jeg ser jo at timesprisen blir stiv hvis man skal finregne på det, men du verden så hyggelig det var. Ekstra stas at samboeren også fikk sett. Jeg har jo følt masse "i kroppen", men nå fikk jo han også være med på opplevelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AngryMouse skrev:

Nei, den er ikke akkurat det.. men leste noe om at hormonnivået stiger masse nå mellom uke 8 og 9- så jeg satser på at det verste snart er over. Får så dårlig samvittighet ovenfor storebror, klarer ikke helt å være den engasjerte mammaen jeg pleide å være. 

Det der med tungebånd har jeg hørt er vanligere enn mange tror. Ikke rart hun bruker så lang tid på maten, da. Får de bedøvelse før klippet, eller er det ikke så smertefullt? Så gøy med glad-baby 😊 er så spennende hvilken personlighet de får. 

Haha, er sikkert helt vanlig å kjenne på det innimellom. Så gleder du deg sikkert når de skal komme tilbake igjen. Høres ut som om du har hendene fulle, forstår ikke helt hvordan du klarer det! Virker veldig koselig med stor familie❤️

Jeg føler gutt! Mest pga samboer sin familie har en enorm opphoping av gutter i familien. I mitt hode så er det jentene jeg mister... Blir uansett veldig spennende å se, vurdere å legge inn UL uke 12 OG uke 13+4 eller noe bare for å se kjønn. Har egentlig ingenting å si, men jeg er såå nysgjerrig av meg! 

Jeg føler det  veldig irriterande for jeg mistenkt stramt tungebånd siden barsel! Hun på 10 var også en slow eater men hun var prematur men hadde likevel grep om flaska. Kan legge med et bilde jeg sendte en venninne før idag, de hvite prikkene er de symptomene o Ikke har.

Jeg syns klipping høres helt forferdelig ekkelt ut, jeg blir kvalm når jeg tenker på det. Har skjønt de ikke får bedøvelse😓😓😓

Skjønner utrolig godt det der med dårlig samvittighet... Jeg lå jo flatt ut hele graviditeten, orket ingenting. sa til lærerne til barna at jeg ikke klarte følge opp mens jeg var gravid tilogmed. Klarte virkelig ikke en dritt... heldigvis va det over med en gang ungen var ute. Husker da de tok henne ut av magen min, og kvalmen var borte. to timer etterpå fløy jeg rundt i gangene med delvis bedøvede ben, men jeg var endelig et  menneske igjen@!!!

Hehe, fatter ikke at jeg orker så mange barn selv. er jo ikke noe barnemenneske egentlig 😅 men har ganske kule barn så da går det på et vis.

Jeg tror nok du får jente serru!! Jeg skulle ha tidlig ul i uke 13 for kjønn men gadd ikke... så kom oul og de så det ikke... skulle jeg gud forby få fler barn vil jeg vite fra start!! Ønsker megveldig en gutt til skjønner du!

Screenshot_20190207-135228_Messenger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...