Gå til innhold

En sint mus’ dagbok


AngryMouse

Anbefalte innlegg

4+5 idag, føler jeg har vært gravid i en evighet... 😂 gikk ikke så sent i forrige svangerskap. 

Har blitt forkjøla nå, akkurat når min etterlengta friperiode skulle starte. Håper det bare blir med dette, og at det ikke er starten på noe mer. 

Merker at jeg brekker meg veldig lett, og igår kveld kastet jeg plutselig opp en gang. Verste er at jeg ble litt glad. Samtidig som jeg kan bli lett kvalm når jeg ikke er gravid og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AngryMouse skrev:

4+5 idag, føler jeg har vært gravid i en evighet... 😂 gikk ikke så sent i forrige svangerskap. 

Har blitt forkjøla nå, akkurat når min etterlengta friperiode skulle starte. Håper det bare blir med dette, og at det ikke er starten på noe mer. 

Merker at jeg brekker meg veldig lett, og igår kveld kastet jeg plutselig opp en gang. Verste er at jeg ble litt glad. Samtidig som jeg kan bli lett kvalm når jeg ikke er gravid og. 

Tror det må ha vært mye lettere før i tiden når man ikke fant det ut så tidlig. Med første i 2007 var jeg ikke redd for verken sa eller noe. Mye bedre det. Nå føles det som man går gravid i 15 år.. 

Håper du slipper unna kvalme,  fy faen. Jeg spiste nesten kun nudler, baguett med ost og skinke samt spagetti med kjøttsaus. Jeg vet hvilke bensinstasjoner fra Drammen til Lillehammer som lager best baguette om du skulle trenge det, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Takida skrev:

Tror det må ha vært mye lettere før i tiden når man ikke fant det ut så tidlig. Med første i 2007 var jeg ikke redd for verken sa eller noe. Mye bedre det. Nå føles det som man går gravid i 15 år.. 

Håper du slipper unna kvalme,  fy faen. Jeg spiste nesten kun nudler, baguett med ost og skinke samt spagetti med kjøttsaus. Jeg vet hvilke bensinstasjoner fra Drammen til Lillehammer som lager best baguette om du skulle trenge det, haha!

Ja, faktisk! Min mor fortalte meg at det ikke var så vanlig å teste selv, og hun er ikke sååå gammel!  Hun hadde visst hatt en spontanabort rundt uke 9- men hun og venninnene omtalte det som en sen menstruasjon 🤷🏻‍♀️ 

Er noe drit at man ikke skal kunne glede seg over en graviditet. Det verste for meg er den uvissheten. Nå sist, etter SA, ble jeg helt rolig når det først var avklart. Jeg fikk bittelitt rosa utflod først, og da stresset og googlet jeg som en GAL. Leita meg tilbake i gamle tråder både her og på babyverden, sånn i tilfeller googlinga hadde misset noen tråder 🙄 

Ble litt kvalm i forrige svangerskap, spydde vel et par ganger daglig på det verste. Men minnes at jeg fungerte OK i hverdagen tross dette. Jobbet ihvertfall som normalt.. akkurat nå vil jeg ha litt kvalme, har lest at kvalme gir 70 % lavere sjanse for SA. Ingen vitenskapelig studie selvsagt- men som nevnt er jeg langt fra rasjonell i svangerskapet. Sluker alt som Dr.google og forskjellige anonyme brukere fra KG forteller meg 😂 friskt! 

Niiiice! Litt langt for meg å kjøre, men blir man desperat nok så.... spent på om jeg får noe cravings denne gang. Hadde lite sist, eller cravet mye, men masse forskjellig hver dag. Hadde en kort periode hvor jeg bare ville ha crabsticks(!?) og appelsiner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AngryMouse skrev:

Ja, faktisk! Min mor fortalte meg at det ikke var så vanlig å teste selv, og hun er ikke sååå gammel!  Hun hadde visst hatt en spontanabort rundt uke 9- men hun og venninnene omtalte det som en sen menstruasjon 🤷🏻‍♀️ 

Er noe drit at man ikke skal kunne glede seg over en graviditet. Det verste for meg er den uvissheten. Nå sist, etter SA, ble jeg helt rolig når det først var avklart. Jeg fikk bittelitt rosa utflod først, og da stresset og googlet jeg som en GAL. Leita meg tilbake i gamle tråder både her og på babyverden, sånn i tilfeller googlinga hadde misset noen tråder 🙄 

Ble litt kvalm i forrige svangerskap, spydde vel et par ganger daglig på det verste. Men minnes at jeg fungerte OK i hverdagen tross dette. Jobbet ihvertfall som normalt.. akkurat nå vil jeg ha litt kvalme, har lest at kvalme gir 70 % lavere sjanse for SA. Ingen vitenskapelig studie selvsagt- men som nevnt er jeg langt fra rasjonell i svangerskapet. Sluker alt som Dr.google og forskjellige anonyme brukere fra KG forteller meg 😂 friskt! 

Niiiice! Litt langt for meg å kjøre, men blir man desperat nok så.... spent på om jeg får noe cravings denne gang. Hadde lite sist, eller cravet mye, men masse forskjellig hver dag. Hadde en kort periode hvor jeg bare ville ha crabsticks(!?) og appelsiner. 

 

Åneidu, jeg cravet ikke disse tingene, men det var det eneste jeg ikke brakk meg av, håhå.

Ja, jeg har også lest at sterke sympt øker sjansen for at det går bra, men det tror jeg egentlig bare er svogerforskning.  Nå når jeg ikke er gravid tror jeg ikke på sånt overhodet 🤣

Egentlig burde jeg komme meg ut av dagbøkene, for nå feks er jeg sikker på jeg er gravid, noe jeg vet jeg ikke er. Vi planlegger en til i fremtiden men det kan godt være veldig fjern fremtid for min del. Føler livmora mi egentlig har gjort nytten sin! 

Utrolig hvor mye man stoler på kg når man er gravid. Det var kg som lærte meg at jeg hadde ma med jenta jegfikk i oktober. Sjukt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Takida skrev:

Åneidu, jeg cravet ikke disse tingene, men det var det eneste jeg ikke brakk meg av, håhå.

Ja, jeg har også lest at sterke sympt øker sjansen for at det går bra, men det tror jeg egentlig bare er svogerforskning.  Nå når jeg ikke er gravid tror jeg ikke på sånt overhodet 🤣

Egentlig burde jeg komme meg ut av dagbøkene, for nå feks er jeg sikker på jeg er gravid, noe jeg vet jeg ikke er. Vi planlegger en til i fremtiden men det kan godt være veldig fjern fremtid for min del. Føler livmora mi egentlig har gjort nytten sin! 

Utrolig hvor mye man stoler på kg når man er gravid. Det var kg som lærte meg at jeg hadde ma med jenta jegfikk i oktober. Sjukt ja!

Aha, stakkars! Håper jeg slipper å få det sånn.. hørtes ut som et kjedelig kosthold på sikt 😅

Er helt sikker på at hormonene kødder med hjernen når man er gravid. Jeg tror aldri på slike ting, men sluker alt jeg kommer over nå. Eller, selv om jeg gjerne tenker der og da at «det kan ikke stemme», eller «det må være suuuper sjeldent» så har et frø allikevel sådd seg hos meg- og jeg tenker på det stadig! 

Haha, ja, rart egentlig at du har interessen av å være her nå, jeg er nesten sånn at når jeg er ferdig med det- så er jeg ferdig. Eller, elsker å lese fødselshistorier osv, og kan sikkert forville meg inn innimellom. Mens nå er det alt jeg tenker på! 

Ja, det er skummelt. Samtidig som jeg faktisk har lært ting på KG og, det gjelder å kunne skille. Noe jeg ikke klarer per nå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten nesten gått tom for ting å Google. Har en litt annen ro akkurat nå 🤔 kan hende det snur i morgen, men føler ting er som de skal akkurat nå. Det er ganske herlig! I morgen er jeg i uke 5+0 🤗🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+1. Kjenner mer og mer på hvor stort ønsket om baby er. Drømmer om hvordan ting blir med to små 😍 tør ikke glede meg for mye, er redd jeg blir langt mer skuffet denne gang om ting ikke går veien. Er så glad jeg ikke har sett tegn til blødning enda!! 

Symptomer: Svak murring, må kjenne godt etter for å merke det nå. Ekstrem sultfølelse, veldig uvant da jeg nesten aldri merker sult på denne måten, blir uggen dersom jeg ikke spiser når jeg får denne følelsen. Ømme bryster. 

Håper på mer symptomer, kan godt hende jeg kommer til å trekke dette tilbake om en stund. Googlingen forteller meg at rundt uke 6 er kvalmedebuten for de aller fleste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 19.48, AngryMouse skrev:

Aha, stakkars! Håper jeg slipper å få det sånn.. hørtes ut som et kjedelig kosthold på sikt 😅

Er helt sikker på at hormonene kødder med hjernen når man er gravid. Jeg tror aldri på slike ting, men sluker alt jeg kommer over nå. Eller, selv om jeg gjerne tenker der og da at «det kan ikke stemme», eller «det må være suuuper sjeldent» så har et frø allikevel sådd seg hos meg- og jeg tenker på det stadig! 

Haha, ja, rart egentlig at du har interessen av å være her nå, jeg er nesten sånn at når jeg er ferdig med det- så er jeg ferdig. Eller, elsker å lese fødselshistorier osv, og kan sikkert forville meg inn innimellom. Mens nå er det alt jeg tenker på! 

Ja, det er skummelt. Samtidig som jeg faktisk har lært ting på KG og, det gjelder å kunne skille. Noe jeg ikke klarer per nå. 

 

Egentlig tror jeg det ikke har gått ordentlig opp for meg at jeg fikk et barn i oktober, haha  

Jeg begynte å lese her inne på slutten av graviditeten, og nå føler jeg liksom en slags forpliktelse til å lese ferdig. Haha.  

Ofte når jeg leser dagbøker så ler jeg over alle detaljer man gir om utflod, murringer o l. Egentlig ganske sjukt.

Jeg håper skikkelig du slipper kvalme. Var så grusomt å være dårlig når man har flere barn. stakkars unger som hadde en død mor i 9mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Takida skrev:

Egentlig tror jeg det ikke har gått ordentlig opp for meg at jeg fikk et barn i oktober, haha  

Jeg begynte å lese her inne på slutten av graviditeten, og nå føler jeg liksom en slags forpliktelse til å lese ferdig. Haha.  

Ofte når jeg leser dagbøker så ler jeg over alle detaljer man gir om utflod, murringer o l. Egentlig ganske sjukt.

Jeg håper skikkelig du slipper kvalme. Var så grusomt å være dårlig når man har flere barn. stakkars unger som hadde en død mor i 9mnd

Sikker på at du fikk ungen da, syns du nevnte MA?! 😂 Neida, uff, det er ikke noe å spøke med. Håper ingen ble fornærmet! 

Haha, ja, nå kan du le! Ler vanligvis jeg og, men har forståelse for de som legger ut nå. Deler mye sprøtt selv også. 

Uff, ja. Håper jeg slipper å være «død» i 9 mnd, har en «mammadalt» fra før av som er vandt til full oppmerksomhet når han trenger det. 

MEN, var nettopp på tur med 3åringen. Skulle dra han opp en lang bakke med en traktor. Ble så kvalm, men bare dro på for å komme med hjem fortest mulig. Endte med at jeg brakk meg enormt- men klarte å holde på oppkastet til jeg kom hjem. En forskrekket 3 åring: «ble du så sliten av det mamma?» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AngryMouse skrev:

Sikker på at du fikk ungen da, syns du nevnte MA?! 😂 Neida, uff, det er ikke noe å spøke med. Håper ingen ble fornærmet! 

Haha, ja, nå kan du le! Ler vanligvis jeg og, men har forståelse for de som legger ut nå. Deler mye sprøtt selv også. 

Uff, ja. Håper jeg slipper å være «død» i 9 mnd, har en «mammadalt» fra før av som er vandt til full oppmerksomhet når han trenger det. 

MEN, var nettopp på tur med 3åringen. Skulle dra han opp en lang bakke med en traktor. Ble så kvalm, men bare dro på for å komme med hjem fortest mulig. Endte med at jeg brakk meg enormt- men klarte å holde på oppkastet til jeg kom hjem. En forskrekket 3 åring: «ble du så sliten av det mamma?» 

Haha, samt at jeg ikke ammer pluss det er samboer som har permisjonen, så kanskje dette er feil baby? Jeg venter på ma'en min liksom. Uffuff

 

Oi, ja, var sånn det startet her, endte med å fortelle barna om graviditet veldig tidlig pga dette.

 

Hvordan gikk det med kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Takida skrev:

Haha, samt at jeg ikke ammer pluss det er samboer som har permisjonen, så kanskje dette er feil baby? Jeg venter på ma'en min liksom. Uffuff

 

Oi, ja, var sånn det startet her, endte med å fortelle barna om graviditet veldig tidlig pga dette.

 

Hvordan gikk det med kvalmen?

Da har du svaret 😂 men så heldig du er som har baby da, jeg er SÅ babysyk! Er heldigvis tante til tvillingbabyer som jeg får låne så ofte jeg bare vil! 

Ups, er litt godt å kjenne på kvalmen og, men samtidig litt skremmende- tror ikke det startet så tidlig sist. Er fremdeles uggen og ble igrunn ganske skjelven etter episoden. 

Tror på mange måter jeg ikke tillater meg å kjenne helt på symptomene heller, liksom at jeg bortforklarer de for å ikke få opp håpet for mye?! 🙄 denne hjernen er veldig rar, spesielt nå. For det er jo egentlig ikke typisk meg å bli så sulten at jeg blir kvalm, ei heller å måtte snike meg en saltkjeks ettersom mat ikke frister.. Hmm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AngryMouse skrev:

Da har du svaret 😂 men så heldig du er som har baby da, jeg er SÅ babysyk! Er heldigvis tante til tvillingbabyer som jeg får låne så ofte jeg bare vil! 

Ups, er litt godt å kjenne på kvalmen og, men samtidig litt skremmende- tror ikke det startet så tidlig sist. Er fremdeles uggen og ble igrunn ganske skjelven etter episoden. 

Tror på mange måter jeg ikke tillater meg å kjenne helt på symptomene heller, liksom at jeg bortforklarer de for å ikke få opp håpet for mye?! 🙄 denne hjernen er veldig rar, spesielt nå. For det er jo egentlig ikke typisk meg å bli så sulten at jeg blir kvalm, ei heller å måtte snike meg en saltkjeks ettersom mat ikke frister.. Hmm 

Min lille jente er veldig grei, men hun er bare så fryktelig vanskelig å få i mat, det har hun ikke fra meg ass..

Tvillingbabier drepte nesten meg. Tok tross alt 9 år å få nytt barn etter de😂

Det fine med å lese dagboka di er at jeg kan innbille meg graviditet😂 

Min samboer vil så gjerne ha et barn til, men når?? Jeg orker ikke tette barn men orker heller ikke 9 år.i mellom. Hjeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sånn var min som baby og. Eller, virka som om han spiste seg opp de tre første mnd- etter dette hadde han ikke tid til pupp! Måtte gi han når han var helt søvnig. Full nekt på flaske og smokk. Vet godt hvor slitsomt det er, håper det løsner hos dere. Har løsnet her nå, men han er enda en liten gutt. 

Jaa, ser den. Tror det blir med disse to for de altså. Var prøverør i tillegg, så prosessen i forkant var rimelig slitsom. Jeg synes de er utrolig skjønne, og elsker å stelle og leke med dem- men må innrømme at det noen ganger er godt å komme hjem igjen og. Får nesten aldri fred 🙈 respekt til alle tvillingforeldre altså! 

Fint, da kan du gå innbilt gravid sammen med meg, skal se magen vokser etterhvert og 😂 

Tja, si det. Sikkert greit å se hvordan familiedynamikken blir når lille blir litt større og krever på en annen måte. Enten det eller så ville jeg bare kjørt på for å få unna det travleste med en gang. Det er sånn jeg tenker litt, jeg står mellom å ville ha to eller tre. Dersom jeg skal ha nr tre ønsker jeg at det blir to tette. Mannen sier to da, så spørs om det blir noe av.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AngryMouse skrev:

Ah, sånn var min som baby og. Eller, virka som om han spiste seg opp de tre første mnd- etter dette hadde han ikke tid til pupp! Måtte gi han når han var helt søvnig. Full nekt på flaske og smokk. Vet godt hvor slitsomt det er, håper det løsner hos dere. Har løsnet her nå, men han er enda en liten gutt. 

Jaa, ser den. Tror det blir med disse to for de altså. Var prøverør i tillegg, så prosessen i forkant var rimelig slitsom. Jeg synes de er utrolig skjønne, og elsker å stelle og leke med dem- men må innrømme at det noen ganger er godt å komme hjem igjen og. Får nesten aldri fred 🙈 respekt til alle tvillingforeldre altså! 

Fint, da kan du gå innbilt gravid sammen med meg, skal se magen vokser etterhvert og 😂 

Tja, si det. Sikkert greit å se hvordan familiedynamikken blir når lille blir litt større og krever på en annen måte. Enten det eller så ville jeg bare kjørt på for å få unna det travleste med en gang. Det er sånn jeg tenker litt, jeg står mellom å ville ha to eller tre. Dersom jeg skal ha nr tre ønsker jeg at det blir to tette. Mannen sier to da, så spørs om det blir noe av.. 

Har faktisk lagt på meg etter jeg fikk O så.. du og jeg vokser nok i takt!

Ja hun er helt håpløs, bruker gjerne 1t på å spise 200ml. Dritsur blir hun også av maten. Sover heldigvis som.en drøm på natta da. Ikke spes liten heller, bare treig 😂

Ja, tenk deg å få tvillinger og så gå for nr3 kort tid etterpå?? Da er man gal tenker jeg😅 krevde mye overbevisning her!!!

Nå er storfamilien på vei til samboers familie i Sverige.. jeg angrer på jeg ble med for jeg kunne trengt litt fri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tre tette fra før, 2,5 år mellom. Det var slit, men da fikl jeg jo tvillinger på 2 og 3 og.. hmz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 15.05, Takida skrev:

Har faktisk lagt på meg etter jeg fikk O så.. du og jeg vokser nok i takt!

Ja hun er helt håpløs, bruker gjerne 1t på å spise 200ml. Dritsur blir hun også av maten. Sover heldigvis som.en drøm på natta da. Ikke spes liten heller, bare treig 😂

Ja, tenk deg å få tvillinger og så gå for nr3 kort tid etterpå?? Da er man gal tenker jeg😅 krevde mye overbevisning her!!!

Nå er storfamilien på vei til samboers familie i Sverige.. jeg angrer på jeg ble med for jeg kunne trengt litt fri..

Jeg la også på meg etterhvert i permisjonen min. Alle kiloene rant av så fort, så jeg bare fortsatte å spise uten å tenke meg om. La ikke merke til det før jeg var + 8 kg 🙈

kjedelig å bruke 1 time på mating, hun blir nok mer effektiv etterhvert! Helt sprøtt med så liten aldersforskjell og så mange små barn! Dere må jo være noen supermennesker 😂 men tenk for en glede de får av hverandre etterhvert da! De er heldige. 

Åh, sånne turer er ofte mest slitsomme, ja. Hvordan har turen gått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke så mye å melde om graviditeten faktisk. Underlig nok er jeg ganske rolig 🤔 har vanlige symptomer- men kvalmen har heldigvis ikke tatt helt av enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et drama det ble i sverige på fredag kveld, haha. Skal oppdatere ikveld, siden du ikke hadde gravidupdate så får vi ta swedenupdate herifra😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Endelig hjemme og alle unger i seng, matpakker lagd og klesvask hengt opp.

Svigermor er verdens snilleste og beste, bare så det er sagt. Hun har fire barn, 19 barnebarn(inkludert de tre jeg har fra før) og snart 2 oldebarn, så som du sikkert skjønner er hun jo en ekspert😂 Men, som alle andre smågale damer i 70årene kan det bli litt mye.

Svigermor forstår ikke at lille O er et rutinemenneske, og blir fort trøtt. O er veldig søvnavhengig og hver gang vi er 'hjemme' i sverige ryker maten og søvnen og ungen virkelig KLIKKER. O blir VELDIG SINT når hun er overtrøtt. Og da kommer alltid svigers og maser om at O har vondt i magen. Og hun maser og maser og krever å få bære O. Og når O er overtrøtt vil hun helst være i fred........

Fredag kveld begynte alt å gå galt. Svigers tok opp O sekundet det kom et kny, og da vi hadde vært en kjapp tur på butikken lå O på 30 min søvn totalt fra kl 14-20.. når O er overtrøtt spiser hun ikke og blir mentalt forstyrra. Så mens o griner står svigermor hengende over oss 'jag tror hon har ont i magen. Ni matar henne for mycket(o spiser for lite...)'. Da hadde hun googlet et eller annet og mente o fikk foe mye mat på dagtid. Jeg forsøkte å si at O er ikke sånn hjemme og nå er hun overtrøtt. Nei, det hadde hun aldri hørt om før, at barn ble for trøtte til å spise og skrek. Var nok vondt i magen, få henne skal jeg bære henne. Fikk henne tilslutt ut av rommet da.. 

Samboeren min er veldig sindig men også veldig oppgitt over dett3, for han trodde ikke moren var sånn, og skjønte først nå hvor ille dette var.

Han gikk så for å snakke med henne.. og svigermor har aldri fått kritikk- for det tåler hun ikke - så dette var dømt.

Hun listet opp alt hun mente og nektet høre på han.. og da sa han 

'Men vi er ikke de eneste som har hatt problem med at du ikke hører etter'. Da klikket det helt for henne. Hun skulle ha navn på hvem som hadde sagt dette, og skulle ta opp dette under middagen lørdag, for om barna hennes var så falske så skulle de få høre det. Håhå. Så skulle hun kjøre avsted og aldri komme tilbake,  men 'glemte' bilnøklene.  Etterpå la hun seg på soverommet og gråt.

Jeg gikk og pratet med henne oh forsøkte forklare. Hun hørte litt mer på meg. Men skulle fortsatt ta dette opp, og hun skulle ringe vennene sine for å spørre om de også var blitt kalt respektløse bare fordi de brydde seg om barnebarnet sitt.og hun visste nok hvem som hadde sagr det med at hun ikke hørte ja(alle men men) Helt dratt ut av proporsjoner. Lørdagen ignorerte hun sønnen sin hele dagen, haha. Fy faen så kleint. Vi fryktet bursdagsmiddagen.

Kusinen til samboer var den første til å ankomme med sin sønn på 2 og termin i mars. Hun spurte hur är läget og jeg sa at idag var det litt stress med sovingen. Ja, blir fort lite jobbigt når man er her hos mormor. Haha. Så der kom nok en sånn kommentar. heldigvis hørte ikke svigers den.

Under middagen snakket kona til broren til samboeren min om hvor sykt overtrøtt sønnen hennes hadde vært som liten, da gikk svigers fort ut- aldri opplevd overtrøtte barn vettu. Ene søsteren hans hadde med sin 1prige fostersønn som var superovertrøtt og skrek. Svigermor stakk av hver gang noe sånt skjedde. 

Etterhvert hadde ca alle de 10 barnebarna under 10 vært overtrøtte og sinte, og da besøket dro var hun normal. Hun hørte etter, O fikk sove, og de fikk kvalitetstid sammen.. så det hjalp å si ifea.

Jeg pratet med kona til broren ute under middagen og fortalte om krangelen mellom svigermor og samboer, og da sa hun at håhå, den praten hadde hun forsøkt seg på for 20 år siden, så om sviger skulle ta opp dette idag visste hun at hun var i skuddlinjen😂

 

Men heldigvis endte alt veldig godt, selv om svigermor klikket helt fredag kveld. Kanskje hun hadde vondt i magen...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Takida skrev:

Men heldigvis endte alt veldig godt, selv om svigermor klikket helt fredag kveld. Kanskje hun hadde vondt i magen...?

Lo godt og hardt av den slutten🙈😂 Bra du har litt humor oppi alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...