Gå til innhold

Akkurat kjøpt og prøvd House Flipper, tips mot «motion sickness»?


Ariana807

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg House flipper. Spilt i to omganger i dag, og gud om jeg holder på å spy, ekstrem hodepine og svimmel. Vet dette har skjedd når jeg har spilt Spyro (men ikke like ekstremt!), da pga. denne motionblurr greia, men trodde jeg hadde skrudd dette av på house flipper. 

Noen andre som opplever dette og har noen tips? Jeg liker jo spillet, men ikke kjekt å måtte legge seg nedpå i 30 min etter 60 min spilling 😕 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg har ikke spillet, så jeg vet ikke om dette er mulig, men sjekk instillingene og se om du finner noe som heter FOV eller "Field of vision/view". Hvis du finner det, så kan du øke tallet. 

Jeg har hatt samme problem med et annet spill, og det gikk helt fint med en gang jeg skrudde opp FOV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill er for barn, skaff deg en annen hobby.

Anonymkode: 74b33...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det finnes briller man kan kjøpe som hjelper mot dette. Men husker ikke hva de het. For min egen del kan det hjelpe med innstillinger på kamera og bevegelser. Kjenner ikke til spillet, men håper det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også fæl kvalme av enkelte spill. Det er mulig å bygge opp toleranse ved å spille i en liten periode til du begynner å kjenne at du blir dårlig, ta en pause til du føler deg bedre, og spille på nytt. Det er skikkelig kjipt, men for min del har det i hvert fall blitt bedre :) 

Anonymkode: a82f5...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...