Gå til innhold

Trist eller deilig at julen er over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Knut med sitt spjut, jager julen ut. Og det er 13.januar. Men hos meg er jula over! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er godt at julen er over, det er for meg en tid jeg dessverre forbinder med mye press og forhåpninger som ikke klarer fylles,

Anonymkode: 30ef5...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at julen er over, at alle julereklamene er borte fra tv, og at kjøpestresset og køene i butikkene er normalisert.

Jeg pyntet ikke til julen engang. Ikke så mye som en nissefigur i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid det er trist. Det er så koselig å være samlet alle sammen og alt det koselige med julen.

Så må jeg dra tilbake til tom leilighet og merker hvor mye jeg savner å bo sammen med noen. Masse stress på studiet også. Januar er alltid en kjip måned.

Eneste jeg er litt lei av i julen er å spise så mye og jeg blir ofte litt inaktiv i forhold til hva jeg er ellers.

Anonymkode: c6efa...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vemodig. Samtidig var jeg og samboer flink i år til å nyte adventstiden med lys, filmer, venner, familie, bakedager og hyggelige forberedelser, så da føltes julen lang 😄 Julaften går jo så fort, så kan ikke bare gå å vente på den dagen som flyr avgårde. Skal fortsette med å nyte hele desember, og ikke spare alt. Så vanligvis syns jeg det er mer trist at julen er over, nå er det ikke så synd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke her. 

Anonymkode: 4047e...e19

Jo, det er mest vanlig i Norge også. 

Anonymkode: a53a0...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig deilig. Ferdig med julemas og juleshopping. Neste er påsken, men den pleier å være mindre stressende. Liker påsken. Men julen synes jeg er helt ok. Koselig å samle familien man ikke ser så ofte da. Bare en eller to ganger i året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula var enkel, varm og koselig. Ikke trist å rydde bort. Men ser alltid fram mot jul igjen.

Anonymkode: d1973...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alltid det er trist å fjerne julen nå i januar. Desember og januar er jo de månedene vi trenger mest lys og farger. Vi gleder oss alltid til å hente frem pynten igjen til neste jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...