Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fjellulven skrev (23 minutter siden):

Ja, virker som enkelte i programmet drikker mye før de møter opp.. Kan jo forstå at de er nervøse men noen drikker så mye at det rett og slett blir flaut.

Ja, men hvis jeg har forstått det riktig så får de servering mens de sitter å venter på klarsignal før de får gå inn. Det var en som prata om det i den ene episoden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forundret.. skrev (2 minutter siden):

Ja, men hvis jeg har forstått det riktig så får de servering mens de sitter å venter på klarsignal før de får gå inn. Det var en som prata om det i den ene episoden. 

Aha det visste jeg ikke. Har bare sett at de får seg en drink etc i baren. Og at noen sikkert drikker et par glass før de skal møte opp på restauranten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellulven skrev (2 minutter siden):

Aha det visste jeg ikke. Har bare sett at de får seg en drink etc i baren. Og at noen sikkert drikker et par glass før de skal møte opp på restauranten.

Jeg er ikke sikker på om det er slik men jeg mener som sagt at det ble nevnt i den ene episoden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (3 timer siden):

Noen som vet hva de får betalt for å være med?

De får ikke betalt. De må til og med betale for det de bestiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Haha, han der Anders..😝 lyste jo lang vei hva han var ute etter. KLEINT. Ikke at hun var så mye bedre…🤪 så sånn sett en bra match 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 11.2.2022 den 22.33):

De får ikke betalt. De må til og med betale for det de bestiller

Det tviler jeg på ,snakka med ei som fikk betalt maten bare for å være der som tilskuer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er rare folk med som snakker om upassende ting og mangler etikette. Han fyren som er med i dagens episode virker mindre begavet for å si det mildt. Er nordmenn så uforksammede og masete? Om du må ha partner med giga chernobyl BBL rumpe så ikke dra på blind date. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...