Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner dere noen som faktisk fikk et forhold ut av dette her? Opplever at de matcher folk på tøys, at de gjerne faktisk bare vil ha god TV. 

Anonymkode: 52d62...d41

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 23.46):

Hvem er motbydelig frekk? Føler ingen det er frekke jeg...

Anonymkode: 4051e...72e

Hun forrige. May Britt eller noe. De nye er helt supre alle sammen 😁

Anonymkode: 0a3c1...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjenner dere noen som faktisk fikk et forhold ut av dette her? Opplever at de matcher folk på tøys, at de gjerne faktisk bare vil ha god TV. 

Anonymkode: 52d62...d41

Enig. Jeg kjenner en mann som var med i en tidligere sesong. Og han sa at daten hans var stikk motsatt av det han hadde sagt at han så etter. Feks at daten ikke skulle være kristen. Men så var hun offiser i Frelsesarmeen 😀 Noe lignende det, liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 14.57):

Så nettop episode 9 i reprise, med det lesbiske paret og han kristenfyren (David?) som gikk på Bibelskole og skulle date en som het Monica. Han var jo direkte ufin når han sa nei til en ny date. Bare reiste seg, sa takk for daten og forsvant ut??? Stakkars jente.

Anonymkode: 3f6de...907

Hei AnonymBruker. Jeg ble selv sjokkert da jeg såg meg selv på tv ca 2 mnd etter innspilling. Monica ringte meg og var helt fra seg da det kom på tv. Dette var ikke realistisk. Jeg syns det var teit at de hadde lagt til mye Halleluja i bakgrunnen. I tillegg har de klippet vekk store deler av våre gode samtaler. Og det var her i det dype at jeg opplevde at vi ikke var helt like. Vi hadde snakket sammen i ca 3 timer der. Jeg og Monica er gode venner og ringes gjevnlig, det sa jeg og da jeg sa nei til ny date. Men som dere ser har de valgt å klippe mye forskjellig som jeg ble «tvunget» til å si for at de skulle lage tv. Mvh Han dere kristen fyren fra Første date S4:E9

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 15.23):

Og det som gjorde at han vippet over mot å ikke treffe henne igjen, var at hun drakk litt alkohol for tre år siden. Haha, herregud. Ikke rart at folk forblir single med slike holdninger. 

Anonymkode: 81893...0da

Husk at mye skjer bak kamera. Og det er 6 timer spillefilm som er kuttet ned til 15 minutter. Det at Monica drakk alkohol var ikke hovedgrunnen for at jeg ikke ville på date med henne igjen. Jeg aviste henne på en annen måte enn det som ble visst på tv. Ressisøren ville ha en annen avslutning…. Jeg om Monica er gode venner og snakker gjevnlig. Hilsen David, første date S4:E9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 17.47):

Som en kristen kvinne selv så håper jeg hun glemte han raringen og gikk ut og tok seg en velfortjent drink eller fem. Veldig turn-off å være så høy på seg selv 🤮

Anonymkode: cf7a5...db0

Hei AnonymBruker. Husk at tv er for å lage tv. Det er mye som skjer som ikke vises på tv. Jeg og hun hadde mange gode samtaler, disse ble ikke tatt med. Istedet klipper de meg på veldig rare måter, slik at ting blir veldig snålt og ikke i nærheten av hva som ble sagt i første omgang. Jeg og Monica har en god kontakt. Hilsen David, første date S4:E9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Davidførstedate skrev (22 timer siden):

Hei AnonymBruker. Husk at tv er for å lage tv. Det er mye som skjer som ikke vises på tv. Jeg og hun hadde mange gode samtaler, disse ble ikke tatt med. Istedet klipper de meg på veldig rare måter, slik at ting blir veldig snålt og ikke i nærheten av hva som ble sagt i første omgang. Jeg og Monica har en god kontakt. Hilsen David, første date S4:E9

Fint med en påminnelse om at ikke alt er slik vi får det presentert på tv. Koselig at dere holder kontakten 😚

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For å sitere Leif fra siste episode: Jeg hadde aldri forventa noe så nydelig.

Det holder jeg med deg i Leif, ble litt blown away selv 😅

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han i første episode som later som han har tvangslidelse er så irriterende. han var nok nervøs, men om han hadde tvangslidelse slik han forklarte så hadde han fikset på flaskene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Irriterer meg veldig over Alexander (BI fyr fra Vestlandet). Fikk date med en kjempesøt dame! Også bare «jeg har innsett at jeg ikke er klar for noe seriøst». 😂🤦‍♀️.

Hun får noe som er sååå mye bedre. Men irriterer meg at han lille noldusen har så høye tanker om seg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en som la tøyservietten sin oppå fatet sitt da han var ferdig, og da var hun servitøren så frekk og kjeftet på han. "Tøyservietten på fatet?? Det gjør vi ikke på restaurant. " skikkelig surt, så la hun den igjen på bordet. Hvilken restaurant hadde det skjedd på liksom.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest AprilRyan

Flere av de i den siste episoden var utrolig merkelig eller ble fremstilt sånn.

Sånn som han som liksom var player og ingenting kunne ødelegge selvtilliten hans. Ikke helt sikker på om jeg trodde på den.

Eller han som var på date med hun blonde som visstnok var en så vanskelig dame, men virket ikke like enkel selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (På 3.2.2022 den 20.59):

Flere av de i den siste episoden var utrolig merkelig eller ble fremstilt sånn.

Sånn som han som liksom var player og ingenting kunne ødelegge selvtilliten hans. Ikke helt sikker på om jeg trodde på den.

Eller han som var på date med hun blonde som visstnok var en så vanskelig dame, men virket ikke like enkel selv heller.

Enig. Spesielt han fra Irak. Sa at skjørtet hennes var dritstygt og at hun var en så vanskelig dame.. Var det noen som virket vanskelig så var det han. Spesielt på slutten da hun sa at hun ikke var interessert i en ny date og hun skulle reise seg for å gå så sa han plutselig «Skal du gå nå? Men altså jeg er veldig interessert i å holde kontakten..» og du ser at hun fikk et ekkelt utrykk i ansiktet. Virker som en innpåsliten type.

Endret av Fjellulven
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har de hatt flere samtidig som vi får følge med på i en og samme episode. Nå er det enten 2 eller bare 1 par🙄 Kjedelig nå synes jeg. 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun blonde som mente hun lignet på Isabell Eriksen. Å huff. Er det mulig? Virket mindre begavet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 10.2.2022 den 8.13):

Hun blonde som mente hun lignet på Isabell Eriksen. Å huff. Er det mulig? Virket mindre begavet. 

Ja, stakkars. Men jeg tror egentlig at hun var skikkelig full fra børjan av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (1 time siden):

Ja, stakkars. Men jeg tror egentlig at hun var skikkelig full fra børjan av. 

Ja, virker som enkelte i programmet drikker mye før de møter opp.. Kan jo forstå at de er nervøse men noen drikker så mye at det rett og slett blir flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...