Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Huff, det var vondt med han musikeren Øyvind, som var høy å seg selv og opptatt av utseende

Anonymkode: db6b0...3df

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bor i Porsgrunn og så daten til Patrick på 17.mai. :fnise: Hun så sur ut som på tv. Hun negative asiatiske. 

Jeg syntes Patrick er kjempesøt, hadde det ikke vært for at han vil ha barn så hadde jeg tatt kontakt!

Anonymkode: 96bb4...ac3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 21.23):

Synes hun vintage dama i episode 1 var så bitchy😌

Anonymkode: 4051e...72e

Hun var bra høy på seg selv og egen smak. Som forsåvidt var ræva. Og hun burde ta seg bryet med å kjøpe seg en bh, siden hun er så utrolig opptatt er klær og innbiller seg at hun er en motedronning. 

Anonymkode: 38839...dd3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 18.39):

Huff, det var vondt med han musikeren Øyvind, som var høy å seg selv og opptatt av utseende

Ja, huff. Han var jo virkelig ikke noe ekstraordinært kjekk og pen? Han sa Ok ut, that’s it. Knut Even derimot! 😍😍 herlighet, han er flott! Og virker så jordnær, samtidig så livlig. Håper han finner drømmedama! 

Anonymkode: e772b...d19

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hovedkriteriet  for å komme med mangel på selvinnsikt? 🙈

Anonymkode: fed4d...25c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så episoden som ble sendt i går...
Noen personer burde kanskje skjermes for seg selv?

Jeg lurer på hvorfor TvNorge lar Patrick være med? Og så to ganger (med mulighet for en tredje gang)! 
Så superkleint!

Jeg håper ikke han oppfører seg på samme måte i virkeligheten som han gjør på tv

Anonymkode: e9fb0...afe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg så episoden som ble sendt i går...
Noen personer burde kanskje skjermes for seg selv?

Jeg lurer på hvorfor TvNorge lar Patrick være med? Og så to ganger (med mulighet for en tredje gang)! 
Så superkleint!

Jeg håper ikke han oppfører seg på samme måte i virkeligheten som han gjør på tv

Anonymkode: e9fb0...afe

Hva var det han? 😅

Anonymkode: ea897...11a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 21.12):

Enig. Det er åpenbart at det er folk som bare vil være på TV og ikke er seriøse. 

Anonymkode: 8d819...1c9

la oss ikke glemme at dette først og fremst er et tv-program. drama og pinligheter trekker seere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 18.26):

Hun med det røde håret og mange mange baller i lufta, har hun vært med før eller på noe annet? Syns det er noe kjent. Noen som husker navnet?

hun lignet ganske mye på Ulrikke Falck 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
marsvin skrev (6 timer siden):

hun lignet ganske mye på Ulrikke Falck 😅

Ah ja det har du rett i. Kanskje det var det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud for en guilty pleasure dette programmet er! Veldig mye spesielle folk de klarer å hoste opp. Jeg sitter og håper at noen faktisk får skikkelig kjemi, men det er veldig gøy å kjenne på secondhand embarrassment. 

Anonymkode: 21e60...cb4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Herregud for en guilty pleasure dette programmet er! Veldig mye spesielle folk de klarer å hoste opp. Jeg sitter og håper at noen faktisk får skikkelig kjemi, men det er veldig gøy å kjenne på secondhand embarrassment. 

Anonymkode: 21e60...cb4

Jeg liker dette, men de skulle gjerne matche folk mer enn de har gjort. Jeg er ikke et sånt menneske som synes at famling og såkalte spesielle mennesker er kleint; jeg synes tvert i mot det er fint! Tror aldri jeg følt på en situasjon som er klein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (2 timer siden):

Jeg liker dette, men de skulle gjerne matche folk mer enn de har gjort. Jeg er ikke et sånt menneske som synes at famling og såkalte spesielle mennesker er kleint; jeg synes tvert i mot det er fint! Tror aldri jeg følt på en situasjon som er klein.

Enig! De eneste som «driter seg ut» er de som er arrogante, feks hun som bare vil date de med høy utdannelse, eller han nylige musikeren som indirekte sa at daten ikke var like pen som han selv. Huff. Folk som bare er seg selv, på tv (!!), det er 100% kult

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Føler det var noe kjent med han finansfyren fra en av de siste episodene.. har han vært med på noe annet? Og hun han var på date med også forsåvidt

syns det er noe kjent med nesten alle som er med🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg sett alle episodene denne sesongen, men syntes de har matchet ganske bra? :) Noen raringer selvfølgelig, men hvor vanlig er ikke det når konseptet er «blind date».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2021 den 20.51):

Er hovedkriteriet  for å komme med mangel på selvinnsikt? 🙈

Anonymkode: fed4d...25c

Tanken har slått meg også mange ganger. Mange av deltakerne er det veldig synd på. Men så laget tv-Norge sikkert ekstra underholdning av andres mangel på på selvinnsikt fordi det vil skape "god" tv og blir utnyttet. De må betale maten sin for at tv Norge skal drite de ut på tv🙈 Hun kommentator servitøren er jo helt på jordet og motbydelig frekk. Huff, stakkars mennesker. 

Anonymkode: 7c06b...dac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tanken har slått meg også mange ganger. Mange av deltakerne er det veldig synd på. Men så laget tv-Norge sikkert ekstra underholdning av andres mangel på på selvinnsikt fordi det vil skape "god" tv og blir utnyttet. De må betale maten sin for at tv Norge skal drite de ut på tv🙈 Hun kommentator servitøren er jo helt på jordet og motbydelig frekk. Huff, stakkars mennesker. 

Anonymkode: 7c06b...dac

Hvem er motbydelig frekk? Føler ingen det er frekke jeg...

Anonymkode: 4051e...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Hvem er hun vegetarianeren som ikke liker å svare på veggis-spørsmål?

Anonymkode: 6fa99...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...