Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt kjipt at de som bestemmer kun går for shock value, syntes jeg. Før ville man ha interessante par innimellom, som hadde noe til felles. Men nå ønsker de kun presentere oss raringer og mennesker som dummer seg ut. De redigerer slik at alt virker kleint og rart. Syntes det er en fordumming av programmet som gjør det mer kjedelig. Det er kjedelig å se par på par som er bare rare og upassende gå på date. Jeg vil se ærlighet og kjemi, jeg vil se mennesker som er ekte og som forsøker. 

Anonymkode: d974b...080

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du helt skjønte poenget mitt. Jeg nevnte dette for min kjæreste og hun var enig. En ting er å ville ha, det er noe helt annet å ha det som et krav.

Mtp. hvor mange her i landet som går under definisjonen i veltrent, som da må like en som er ganske overvektig. 

Like barn leker best .  At hun ikke skal kunne bli tent av en som er normalvektig eller tynn er rart, for det er det de aller fleste er (bortsett fra de som ikke er overvektige da). 

Så sånne som henne ender opp som evig single. 

Anonymkode: ca55f...a35

Man kan fint kreve. Det forutsetter naturligvis at man tar høyde for at konsekvensen blir at man kan bli sittende igjen alene men den risken regner jeg med alle mennesker det gjelder er helt klar over.

Hadde jeg vært singel hadde jeg også hadde urimelige krav(i dine øyne). De hadde vært så klart definert i mitt hode at det ikke hadde vært mulig å hatt en date som hadde manglet det jeg så etter. Rett og slett. Og ja, jeg hadde mye heller blitt alene. Det regner jeg med denne damen også har tenkt over. Vi lever i 2020. Det er ingen krise å være singel kvinne og i hvert fall ikke om man har fått de barna man ønsker. Hun hadde vel det.

Hun hadde forresten noen attributter som mange menn ser på som attraktive, til tross for overvekt. Et stort fint smil, pene tenner, langt fyldig hår, store pupper og generelt et eksotisk utseende. Og hun virker imøtekommende og hyggelig, ikke minst. 

Det er jo egentlig litt rart at du dømmer kvinner som henne til en tilværelse som evig singel når du selv sier du har fått en relativt attraktiv kjæreste til tross for at du ikke har noen drømmekropp selv.

Anonymkode: e772b...d19

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slags spille de snakket om i nest siste episode (tror jeg det var), tror de sa M.D og snakket om Quad eller noe. Ble så nysgjerrig. 

Forresten like skuffende hver gang de viser noen som passer virkelig godt sammen, de liker hverandre og begge synes det er så god match og super date - og så blir det ikke noe mer. Synd.

Anonymkode: c625d...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vanvittig negativ utstråling på hun rødhårede med briller i episoden med de tre kompisene. Alt var negativt og spydig fra hennes side jo! Og helt motsatt med hun som studerte i Russland - for en varm og herlig jente 🤩

Anonymkode: 11e5e...087

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
oslojente88 skrev (21 timer siden):

Noen som fortsatt ser på programmet? Satte meg ned nå for å se på jeg🤣

Er det nye episoder igjen?😀

Anonymkode: 0c970...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det nye episoder igjen?😀

Anonymkode: 0c970...b03

Gleder meg til det kommer flere😍

Anonymkode: 4051e...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Ny sesong.

Hva er det med disse kvasi-intellektuelle batikk heksene som trekker ned rullgardina med en gang de møter en som ikke studerer på universitetet? For et menneskesyn! 

Har mastergrad selv, og har møtt en del av disse kvinnene. Så lurer de på hvorfor de til slutt nærmer seg 40 og er barnløse.

Anonymkode: 8e540...f57

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ny sesong:hoppendeglad: Da vet jeg hva jeg skal se på i frien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ny sesong.

Hva er det med disse kvasi-intellektuelle batikk heksene som trekker ned rullgardina med en gang de møter en som ikke studerer på universitetet? For et menneskesyn! 

Har mastergrad selv, og har møtt en del av disse kvinnene. Så lurer de på hvorfor de til slutt nærmer seg 40 og er barnløse.

😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ny sesong.

Hun Elin du tenkte på? 

Anonymkode: 0a3c1...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ny sesong.

Hva er det med alt hatet mot oss barnløse på KG? Syns du virkelig det er greit å skrive så stygge ting om folk? Du kan ikke ha det bra med deg selv. 

Anonymkode: 88141...515

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det med alt hatet mot oss barnløse på KG? Syns du virkelig det er greit å skrive så stygge ting om folk? Du kan ikke ha det bra med deg selv. 

Anonymkode: 88141...515

Ikke ta deg nær av folk som liker å mobbe på nett. Noen bare må benytte sjansen siden ingen ser de 🙄 trist men sånn er det. Prøv å bare ignore.

Anonymkode: e6ed9...554

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun som Patric skal date i program 3 virket så kjent. Hun har vært på tv før, men hvor har jeg henne fra? 

Anonymkode: 859e5...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun som Patric skal date i program 3 virket så kjent. Hun har vært på tv før, men hvor har jeg henne fra? 

Anonymkode: 859e5...b0a

Hun jobber i Rød løper, det der kjendissladder-nett-TV-greiene 😄

Anonymkode: ec0f0...3a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

''Jeg har vært singel HELE livet''. - Deltaker 19 år.

''Jeg har vært i to seriøse forhold''. - Deltaker 20 år.

Altså.... 🤪

Anonymkode: b0669...3a4

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hun mørke fra eps 2, “Det første jeg la merke til var at han ikke har hår» jeg har hår som krav.

snakk om å vær høy på seg selv! 

og hun gaming jenta, jeg hadde ikke klart noen som smatter slik 🙈 og daten hennes snakket så utrolig langsomt 

Anonymkode: a2345...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes hun vintage dama i episode 1 var så bitchy😌

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Synes hun vintage dama i episode 1 var så bitchy😌

Enig! Akkurat som at hun selv var guds gave til mannen 😅 Daten hennes var både høflig og dannet, fikk vondt av han.

''Crazy Cat Lady''.... Crazy var i allefall dekkende 🙊 Merkelig oppførsel, selv til å være nervøs og stresset.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig! Akkurat som at hun selv var guds gave til mannen 😅 Daten hennes var både høflig og dannet, fikk vondt av han.

''Crazy Cat Lady''.... Crazy var i allefall dekkende 🙊 Merkelig oppførsel, selv til å være nervøs og stresset.

hun oppførte seg som om hun var en fasit på en måte :P 
jeg elsket crazy cat lady😂😂 om daten min hadde kommet med en katt på 1.date hadde jeg blitt solgt med en gang😂 og gjerne reist da hun ringte mora si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...