AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #501 Del Skrevet 9. november 2020 Er bare slitsomt at folk smak gjøre et så stort poeng av den østersen. De framstår jo som så barnslige og ukultiverte pga dette. Anonymkode: 81893...0da 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #502 Del Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, Malika skrev: Det jeg stusser over er at folk ikke har spist østers før? Er det virkelig så vanlig å være så livredd østers? Det er jo ganske mange av de som deltar som er livredd for det meste på menyen der og helst vil ha pizza og taco da. Anonymkode: 6a181...81a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #503 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg hadde gjerne gått på en vennskapelig date med Marte i episode 13!🤗 Hun virka så kul og morsom(så kan hun vise meg rundt i Russland også!) Anonymkode: 4051e...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10. november 2020 #504 Del Skrevet 10. november 2020 "Som nordlending drikk æ spriten rein!" Hjælpes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #505 Del Skrevet 10. november 2020 På 9.11.2020 den 19.50, Malika skrev: Det jeg stusser over er at folk ikke har spist østers før? Er det virkelig så vanlig å være så livredd østers? Syns ikke det er speilt rart. Den gjennomsnittlige nordmann spiser ikke så ofte på gormetresturant. Serlig ikke når de er 23 år og student. Og heller ikke noe man vanligvis serverer ungene sine på fredagskvelden heller. De som ikke bor i tilknytt til en litt større by skal dessuten ha flaks om de har en restaurant i nærheten som tilbyr østers. Jeg var godt inn i tredveårene når jeg smakte østers første og eneste gang. Beskrivelsen mange gir i programet, stemmer veldig godt syns jeg. Smakte omentrent bare sjø. Vondt var det ikke, men ikke noe som jeg fikk kjempelyst å bestille igjen. Egentlig tror jeg du vet godt at øster ikke er tradisjonsmat i de norske hjem. Men vil kanskje få frem hvilken storkar du selv er. Anonymkode: a4b47...644 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #506 Del Skrevet 11. november 2020 Angående hvem som skal ta regninga. Jeg syns ikke det handler om verken feminisme eller det å være gentlemen. Selv om jeg forstår det handler om det for mange. Enda tjener den gjennomsnittlige kvinne 13 prosent mindre enn menn. Noen tjener sikkert like bra og mer, men for at statestikken skal komme ut som den gjør, betyr det også at mange tjener enda mindre. Så om man er en gjennomsnittlig mann på date, syns jeg det er vanlig høflighet å spandere på dama, siden daten mest sannsynlig har dårligere råd enn han. Hadde ting vært motsatt syns jeg dama skulle spandert. Går man på mange dater er det klart at dama også kan ta regninga i blant. Anonymkode: a4b47...644 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #507 Del Skrevet 11. november 2020 Synes alltid damen skal ta første regningen, så kan mannen spandere ved en senere anledning hvis det blir noe Anonymkode: 1db72...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #508 Del Skrevet 11. november 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Angående hvem som skal ta regninga. Jeg syns ikke det handler om verken feminisme eller det å være gentlemen. Selv om jeg forstår det handler om det for mange. Enda tjener den gjennomsnittlige kvinne 13 prosent mindre enn menn. Noen tjener sikkert like bra og mer, men for at statestikken skal komme ut som den gjør, betyr det også at mange tjener enda mindre. Så om man er en gjennomsnittlig mann på date, syns jeg det er vanlig høflighet å spandere på dama, siden daten mest sannsynlig har dårligere råd enn han. Hadde ting vært motsatt syns jeg dama skulle spandert. Går man på mange dater er det klart at dama også kan ta regninga i blant. Anonymkode: a4b47...644 Hva man tjener i snitt har da ingenting å si for 1 kveld ute. Det er ikke som om kvinner flest er avhengig av å bli dekket 200-600kr (alt etter hvor man spiser) for å overleve. Dette er vås og tull. Om jeg tjener 340 000 i året klarer jeg betale for maten uten problemer. At mannen som tjener 44 000 mer i året, dvs 3600 mindre i mnd, skal betale er helt absurd. Anonymkode: d974b...080 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #509 Del Skrevet 11. november 2020 Huff så harry med navnet til barne tatovert på armen😩Og så stort da. Er det virkelig fortsatt inn? Anonymkode: 0c970...b03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #510 Del Skrevet 12. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff så harry med navnet til barne tatovert på armen😩Og så stort da. Er det virkelig fortsatt inn? Anonymkode: 0c970...b03 Harry eller ei. Kommer vel helt an på når den ble tatt. Hvis barnet er 15-20 år gammelt, og den ble tatt når ungen ble født, er det vel ikke harry. Tidene forandrer seg. Anonymkode: 620e3...551 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #511 Del Skrevet 12. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff så harry med navnet til barne tatovert på armen😩Og så stort da. Er det virkelig fortsatt inn? Anonymkode: 0c970...b03 Jeg ville aldri gjort det selv, men jeg er uenig i at det er harry. Det er søtt. Anonymkode: ca55f...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #512 Del Skrevet 12. november 2020 Det er noen ganger jeg begynner å lure på hva enkelte ser i speilet. Jeg har nå fått sett alle episodene, og avsluttet med episode 2. Ja, jeg har ikke sett de i riktig rekkefølge Og hun ene som var med i den episoden ble jeg helt stum av. Her var det ikke snakk om at hun kunne tenke seg en som var veltrent, men hun MÅTTE ha, så ser hun slik ut: Hun er ikke den største jeg har sett, men LANGT ifra den minste jenta . Jeg skal innrømme det, jeg ser større ut enn jeg er. Etter mye vektnedgang så sitter jeg igjen med endel rundt magen som ikke vil vekk. Bmi tilsier at jeg er normalvektig, men har fortsatt litt rundt magen som får enkelte jenter til å tro at jeg er tjukk (de som mangler litt oppi hodet). Det nytter ikke å forklare dette med overflødig hud osv. Pga det forventer jeg ikke at jeg skal få en tynn eller normalvektig jente. Likevel fikk jeg det, men det var ikke noe jeg FORVENTET å få eller MÅTTE ha. Her har man en dame med minst 20kg for mye, men selv skal hun ha en som er veltrent. Ikke rart at hun fortsatt er singel, Anonymkode: ca55f...a35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #513 Del Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noen ganger jeg begynner å lure på hva enkelte ser i speilet. Jeg har nå fått sett alle episodene, og avsluttet med episode 2. Ja, jeg har ikke sett de i riktig rekkefølge Og hun ene som var med i den episoden ble jeg helt stum av. Her var det ikke snakk om at hun kunne tenke seg en som var veltrent, men hun MÅTTE ha, så ser hun slik ut: Hun er ikke den største jeg har sett, men LANGT ifra den minste jenta . Jeg skal innrømme det, jeg ser større ut enn jeg er. Etter mye vektnedgang så sitter jeg igjen med endel rundt magen som ikke vil vekk. Bmi tilsier at jeg er normalvektig, men har fortsatt litt rundt magen som får enkelte jenter til å tro at jeg er tjukk (de som mangler litt oppi hodet). Det nytter ikke å forklare dette med overflødig hud osv. Pga det forventer jeg ikke at jeg skal få en tynn eller normalvektig jente. Likevel fikk jeg det, men det var ikke noe jeg FORVENTET å få eller MÅTTE ha. Her har man en dame med minst 20kg for mye, men selv skal hun ha en som er veltrent. Ikke rart at hun fortsatt er singel, Anonymkode: ca55f...a35 Mange tjukke menn som krever tynne damer. Ser ikke hvorfor dette er verre. Man kan kreve det man vil. Anonymkode: e772b...d19 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #514 Del Skrevet 12. november 2020 På 9.11.2020 den 19.50, Malika skrev: Det jeg stusser over er at folk ikke har spist østers før? Er det virkelig så vanlig å være så livredd østers? Tror ikke det er det vanligste å servere. Har smakt dampet selv. Husker ikke helt hva driten smakte, men godt var det ikke. Anonymkode: 13701...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #515 Del Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 21.10, Sol79 skrev: "Som nordlending drikk æ spriten rein!" Hjælpes. Æsj. Kan jo nesten vaske med den. Anonymkode: 13701...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #516 Del Skrevet 12. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange tjukke menn som krever tynne damer. Ser ikke hvorfor dette er verre. Man kan kreve det man vil. Anonymkode: e772b...d19 Det er bs. Det er forskjell på å ønske og det at man skal ha Anonymkode: ca55f...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #517 Del Skrevet 12. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bs. Det er forskjell på å ønske og det at man skal ha Anonymkode: ca55f...a35 Det er ikke akkurat som at hun tvinger veltrente menn til å bli sammen med seg da. Man MÅ ikke fire på kravene selv om man ikke innfrir det selv. Det er faktisk noe man råder over selv. Kanskje man ender opp som evig singel, kanskje ikke. Bedre det enn å være sammen med en man ikke er tiltrukket av uansett. Anonymkode: e772b...d19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #518 Del Skrevet 12. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Harry eller ei. Kommer vel helt an på når den ble tatt. Hvis barnet er 15-20 år gammelt, og den ble tatt når ungen ble født, er det vel ikke harry. Tidene forandrer seg. Anonymkode: 620e3...551 Barnet er 4 år. Så det er under 4 år siden. Anonymkode: 0c970...b03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #519 Del Skrevet 13. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke akkurat som at hun tvinger veltrente menn til å bli sammen med seg da. Man MÅ ikke fire på kravene selv om man ikke innfrir det selv. Det er faktisk noe man råder over selv. Kanskje man ender opp som evig singel, kanskje ikke. Bedre det enn å være sammen med en man ikke er tiltrukket av uansett. Anonymkode: e772b...d19 Tror ikke du helt skjønte poenget mitt. Jeg nevnte dette for min kjæreste og hun var enig. En ting er å ville ha, det er noe helt annet å ha det som et krav. Mtp. hvor mange her i landet som går under definisjonen i veltrent, som da må like en som er ganske overvektig. Like barn leker best . At hun ikke skal kunne bli tent av en som er normalvektig eller tynn er rart, for det er det de aller fleste er (bortsett fra de som ikke er overvektige da). Så sånne som henne ender opp som evig single. Anonymkode: ca55f...a35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 13. november 2020 #520 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå