AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #481 Del Skrevet 6. november 2020 På 1.11.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev: Du har så jævlig misforstått om du tror dette handler om likestilling. At menn og kvinner skal ha lik lønn for likt arbeid er ikke det samme som at regningen skal alltid splittes eller at kvinnen skal betale. En ekte gentleman betaler for maten (på første date) og han drar ut stolen til kvinnen. Det handler ikke om feminisme eller likestilling eller whatever. Du kan være så flau du vil over å være kvinne, jeg ble flau nå fordi noen menn eller kvinner kan lese det du skriver og tro at alle kvinner tenker sånn. Så ikke tro at du er vårt kjønns dronning, for det er du ikke. Kunnskapsløs later du til å være, dessverre. Du kan bare spandere på mennene og leke mann om du vil det, jeg vil gjerne bli behandlet som en kvinne av mannen og heldigvis er de fleste menn snille, og jeg har vært heldig med å møte kun gode gentlemen. Anonymkode: 8862b...1f9 AMEN! ❤️ ❤️ Anonymkode: dee7d...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 6. november 2020 #482 Del Skrevet 6. november 2020 2 timer siden, Nutz skrev: Får de ikke engang dekket regningen for å stille opp på tv på denne måten?? Tror de gjør det. De som er statister i bakgrunnen får en gratis 3-retter, men må betale drikke selv, så da gjør nok de som dater også det. De må nok bare gjennom situasjonen siden den ofte blir klein. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #483 Del Skrevet 6. november 2020 Ser episode 10 nå. Hun blonde svenske dama😩 Hun er jo helt tom! Stakkars daten som prøvde så hardt at jeg kunne nesten se det knake, fikk jo ingen respons! Hadde jeg vært datet hennes hadde jeg bare gått tror jeg. Orker ikke å kaste bort deler av mitt liv på det der😂 Anonymkode: 4051e...72e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #484 Del Skrevet 7. november 2020 Han fra Stavanger og hun fra bibelbeltet .. jeg syntes så synd på henne 🙈 De var jo et bra mach? Virker som de klippet vekk hvis han sa noe annet Anonymkode: a2345...72d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 7. november 2020 #485 Del Skrevet 7. november 2020 På 6.11.2020 den 4.56, #Sunrise skrev: Hvilken episode er han Youtuberen Marcus Enerud med i? Sett han skal være med, men ikke funnet episoden. Vet ikke hvem han er, men var det ikke en Marcus i episode 16?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #486 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg får seriøst psykopatvibber av han sykt overfladiske fyren i episode 18 🙈 Anonymkode: cf7a5...db0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #487 Del Skrevet 7. november 2020 På 6.11.2020 den 4.56, #Sunrise skrev: Hvilken episode er han Youtuberen Marcus Enerud med i? Sett han skal være med, men ikke funnet episoden. Er en Marcus i episode 19😄 Anonymkode: cf7a5...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 7. november 2020 #488 Del Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en Marcus i episode 19😄 Anonymkode: cf7a5...db0 Ahh takk 😄 da får jeg sjekke ut han 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #489 Del Skrevet 8. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Han fra Stavanger og hun fra bibelbeltet .. jeg syntes så synd på henne 🙈 De var jo et bra mach? Virker som de klippet vekk hvis han sa noe annet Anonymkode: a2345...72d Hun var superskjønn! Håper hun finner lykken, må være sårt å alltid ende som venn. Anonymkode: e772b...d19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #490 Del Skrevet 8. november 2020 Hun fra Bodø som sa risotto var ris i ostesaus 🙄🙄 Anonymkode: c625d...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #491 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun fra Bodø som sa risotto var ris i ostesaus 🙄🙄 Anonymkode: c625d...ae1 Det er vel strengt talt ikke feil? Du blander jo inn risen med parmesan (ost) og smør? Anonymkode: 81d8a...088 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #492 Del Skrevet 8. november 2020 På 15.10.2020 den 8.59, AnonymBruker skrev: Hun som sleiket seg på alle fingrene😳😳 Anonymkode: ed4df...196 Total mangel på oppdragelse og etikette😳 Anonymkode: 4b8e3...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #493 Del Skrevet 8. november 2020 Han mimikkløse fotballsupporteren fra Oslo. Skrekk å gru!! 😱🙈 Anonymkode: 620e3...551 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #494 Del Skrevet 8. november 2020 For et forferdelig program. Får så vondt av de stakkars folkene. Så på reprise i går, og de stakkars stakkars guttene som er valgt ut forde de er litt "rare" og så blir det bare vondt. Stakkars. Anonymkode: 63c04...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #495 Del Skrevet 8. november 2020 På spørsmålet "om det blir en ny date? " hvorfor er det så mange som insisterer på at den andre skal svare først, når de selv ikke kan tenke seg en ny date? Vil de bare ydmyke den andre? At de selv skal komme best ut av det? Jeg hadde sagt det med en gang slik at den andre hadde hatt mulighet til å redde ansikt å si at de var enige i det, i stede for å la de svare først og si de ønsker en ny data, for så å si at jeg ikke ønsket det. Rett og slett sleipt gjort syns jeg. Anonymkode: a4b47...644 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F0RUM Skrevet 8. november 2020 #496 Del Skrevet 8. november 2020 På 7.11.2020 den 19.12, AnonymBruker skrev: Jeg får seriøst psykopatvibber av han sykt overfladiske fyren i episode 18 🙈 Anonymkode: cf7a5...db0 Godt det ikke bare var jeg som tenkte det samme 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #497 Del Skrevet 9. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: På spørsmålet "om det blir en ny date? " hvorfor er det så mange som insisterer på at den andre skal svare først, når de selv ikke kan tenke seg en ny date? Vil de bare ydmyke den andre? At de selv skal komme best ut av det? Jeg hadde sagt det med en gang slik at den andre hadde hatt mulighet til å redde ansikt å si at de var enige i det, i stede for å la de svare først og si de ønsker en ny data, for så å si at jeg ikke ønsket det. Rett og slett sleipt gjort syns jeg. Anonymkode: a4b47...644 Enklere å svare nei dersom den andre har sagt det først. Anonymkode: c625d...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #498 Del Skrevet 9. november 2020 On 11/3/2020 at 12:23 AM, AnonymBruker said: Gå tilbake til incelhulen din. Anonymkode: 8862b...1f9 Har ingen tind meg incel å gjøre så fin hersketeknikk. Det er dobbeltmoral så det hyler og bare fordi man påpeker dette er man ikke incel. Du kan jo heller svare eller i det minste forklare hvorfor du skal settes på pedestal bare fordi du har innover-tiss. Anonymkode: 9dc86...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 9. november 2020 #499 Del Skrevet 9. november 2020 Det jeg stusser over er at folk ikke har spist østers før? Er det virkelig så vanlig å være så livredd østers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #500 Del Skrevet 9. november 2020 1 time siden, Malika skrev: Det jeg stusser over er at folk ikke har spist østers før? Er det virkelig så vanlig å være så livredd østers? Jeg har hatt lyst til å smake det i mange år, særlig etter å ha sett det på Første date. Men jeg har aldri fått det servert (og har ikke kommet til å kjøpe det). Men jeg fikk faktisk smake det i forrige uke, endelig! Hadde håpet at det var litt bedre enn det var, men kommer ikke til å grue meg til å spise det igjen. Men om det er vanlig å være livredd østers ... det vet jeg ikke. Men tror vi trygt kan si at de folka som er med i dette programmet ikke er et særlig representativt utvalg fra den norske befolkning. Anonymkode: 088be...1cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå