Gå til innhold

Bloggerne sesong 10

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har fortalt om familietreet på bloggen tidligere. Foreldrene ble skilt, så ble de sammen igjen, fikk en unge til før de ble skilt igjen. Hun har kontakt med begge foreldrene, men jeg tror faren muligens bor i Italia, så derfor ser man han ikke så mye. 

Anonymkode: cde2f...8a2

Ah, det forklarer :) Takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir flau (og ikke minst bekymret) over at den oppvoksende generasjon ser opp til dårlige «forbilder» som annijor. 

Ulrik er bare pinlig. Blir litt som nyrike russere, skal vise frem at man har penger. Ingenting galt med dyre ting, men gamle penger flasher det ikke på en slik tacky måte som pilotfruemannen. 

Anonymkode: d4ecd...aa4

Hvorfor er hun et dårlig forbilde? Hun står da opp for seg selv, og det er det mange som ikke tørr.

Skrevet

"Jeg har hjerneceller nok til å forstå at boken ikke er en toer" sier Anniken i radiointervjuet 🙃   

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvorfor er hun et dårlig forbilde? Hun står da opp for seg selv, og det er det mange som ikke tørr.

Hvorfor? Hvor skal jeg begynne! 

- hun følger ikke retningslinjer og regler for blogging, selv om hun er fullstendig klar over dem

- hun er dobbeltmoralsk. Først er hun med i sweatshop og er liksom så i mot hvordan klesindustrien (HM) behandler arbeiderne på fabrikkene sine. Samtidig reklamerer hun for Nelly og andre billigkjeder og kjøper klær i fleng. Ikke lat som om de har bedre forhold på sine fabrikker

- hun syntes synd på seg selv hele j... tiden

- takler ikke kritikk. Boken hennes får slakt, og hun løper rett i forsvarsposisjon 

- prøver å selge depresjon. Flere unge jenter tror det er trendy å være deprimert da bloggere som henne legger det frem slik

Man er ikke nødvendigvis et godt forbilde bare fordi man står opp for seg selv vet du. Annijor virker umoden, barnslig, selvgod og ufordragelig på måten hun «står opp for seg selv» 🤦‍♀️

• Liker 28
Skrevet

Jeg klarer ikke å ikke la meg irritere av at Jørgine alltid ser på seg selv når hun filmer, og ikke rett inn i kameraet :P

Anonymkode: 96ba6...96b

• Liker 4
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Hvor skal jeg begynne! 

- hun følger ikke retningslinjer og regler for blogging, selv om hun er fullstendig klar over dem

- hun er dobbeltmoralsk. Først er hun med i sweatshop og er liksom så i mot hvordan klesindustrien (HM) behandler arbeiderne på fabrikkene sine. Samtidig reklamerer hun for Nelly og andre billigkjeder og kjøper klær i fleng. Ikke lat som om de har bedre forhold på sine fabrikker

- hun syntes synd på seg selv hele j... tiden

- takler ikke kritikk. Boken hennes får slakt, og hun løper rett i forsvarsposisjon 

- prøver å selge depresjon. Flere unge jenter tror det er trendy å være deprimert da bloggere som henne legger det frem slik

Man er ikke nødvendigvis et godt forbilde bare fordi man står opp for seg selv vet du. Annijor virker umoden, barnslig, selvgod og ufordragelig på måten hun «står opp for seg selv» 🤦‍♀️

Hva mener du med å selge depresjon? Hvor har du fått inntrykk av at hun syntes det var trendy å være deprimert? 

Skrevet

Hva mener du med å selge depresjon? Hvor har du fått inntrykk av at hun syntes det var trendy å være deprimert? 

Depresjonen til Anniken er nærmest blitt en like integrert del av image hennes som de baggy pose-buksene og lubne balenciaga-joggeskoene. Hele looken hennes går ut på å se mest mulig ustelt og effortless ut. Litt sånn «heroin chick» som var trendy på 90-tallet. Ustelt hår, slitne øyne, oversized klær (gjerne uten undertøy). Samtidig som hun beskriver seg selv som en plaget gammel sjel med så store tanker om livet at ingen andre kan noen gang forstå hvor intellektuell hun er.

• Liker 31
Skrevet
12 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

11 timer siden, AntiBullshit skrev:

Depresjonen til Anniken er nærmest blitt en like integrert del av image hennes som de baggy pose-buksene og lubne balenciaga-joggeskoene. Hele looken hennes går ut på å se mest mulig ustelt og effortless ut. Litt sånn «heroin chick» som var trendy på 90-tallet. Ustelt hår, slitne øyne, oversized klær (gjerne uten undertøy). Samtidig som hun beskriver seg selv som en plaget gammel sjel med så store tanker om livet at ingen andre kan noen gang forstå hvor intellektuell hun er.

Kjærlighetsbarn98: AntiBullshit svarte ganske greit. 

Men la meg legge til at hele henne er bygd opp på depresjon. Ingen har kjærlighetssorg i 5-6 år over et fjortisforhold som varte i 6 måneder. Bortsett fra annijor da, som bruker det for alt det er verdt for å tjene penger. Feks boken. 

Jeg regner med du er midt i målgruppen hennes, ref nicket ditt med «98» i. 

• Liker 8
Skrevet

Spolte over Stina og Jørgine (springe rundt i skauen i uniform er uinteressant å se på..) og da var det neimen ikke mye igjen å se i dagens episode.

For en tam sesong?

Verre enn vanlig.. 😴

• Liker 1
Skrevet

Er hun bedre fra kjærlighetssorgen? 

Anonymkode: 5384f...98e

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighetsbarn98: AntiBullshit svarte ganske greit. 

Men la meg legge til at hele henne er bygd opp på depresjon. Ingen har kjærlighetssorg i 5-6 år over et fjortisforhold som varte i 6 måneder. Bortsett fra annijor da, som bruker det for alt det er verdt for å tjene penger. Feks boken. 

Jeg regner med du er midt i målgruppen hennes, ref nicket ditt med «98» i. 

Jeg ser tanken din, og er enig i at det er ekstremt lenge å ha kjærlighetssorg. Likevel tenker jeg at det er mye bak reaksjonene hennes; mobbing, annen sorg og innestengte følelser. Man blir syk av å undertrykke følelser. 

Hun har blitt kjent pga kjærlighetssorgen, men hun er ikke sorgen. Hun er Anniken med en bagasje. 

Skrevet

Jeg ser tanken din, og er enig i at det er ekstremt lenge å ha kjærlighetssorg. Likevel tenker jeg at det er mye bak reaksjonene hennes; mobbing, annen sorg og innestengte følelser. Man blir syk av å undertrykke følelser. 

Hun har blitt kjent pga kjærlighetssorgen, men hun er ikke sorgen. Hun er Anniken med en bagasje. 

Hun er ett gnagsår.

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Mynona, mod.

Skrevet

Tv2 burde virkelig gå litt inn i seg selv og revurdere bloggerne de har med. Utrolig kjedelig sesong med mye fokus på mammarollen. Kunne de ikke hatt eget «bloggermamma» program med funky og fruene for de som er interessert i det og se møblerte hjem.

Og ut med Stina, hun tilføyer jo serien ingenting!? Og Anniken er old news nå, buhuuhu😭

Maritne Lunde følger jeg gjerne med videre!  Inn med nytt friskt blod med mennesker med LITT mer fart og sjarm.

Anonymkode: 370c4...24f

• Liker 9
Skrevet

Synes det er litt gøy og litt skummelt å lese tråder her inne om bloggere en stund (og i blant komme så smått i "hatmodus"/lynsjestemning ut i fra det som beskrives), for så å senere se med egne øyne hvor mye hver minste lille ting blir blåst ut av proporsjoner. Eller tolket i verste mening. Lurer på hvor mange dette skjer med, mtp hvor mange som har sagt at de ikke følger bloggeren, bare oppdaterer seg i tråder. 

Positivt overrasket over alle bloggerne så langt, jeg. Tanketomt program, jo da, men likevel. Hyggelig nok.

Anonymkode: 24413...7aa

• Liker 4
Skrevet

"Jeg tror bare jeg griner for lite, egentlig" sier Anniken

• Liker 6
Skrevet

Skikkelig smålig av meg, men jeg blir sprø av at Stina sier «skatten min» i annenhver setning!! 

Anonymkode: 22164...d6f

• Liker 17
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt gøy og litt skummelt å lese tråder her inne om bloggere en stund (og i blant komme så smått i "hatmodus"/lynsjestemning ut i fra det som beskrives), for så å senere se med egne øyne hvor mye hver minste lille ting blir blåst ut av proporsjoner. Eller tolket i verste mening. Lurer på hvor mange dette skjer med, mtp hvor mange som har sagt at de ikke følger bloggeren, bare oppdaterer seg i tråder. 

Positivt overrasket over alle bloggerne så langt, jeg. Tanketomt program, jo da, men likevel. Hyggelig nok.

Anonymkode: 24413...7aa

Helt enig! 

Anonymkode: 22164...d6f

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, maipai skrev:

"Jeg tror bare jeg griner for lite, egentlig" sier Anniken

Ja det..

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

Ja det..

Det sier jeg også. Har hun egentlig gjort så mye annet enn å gråte de sesongene hun har vært med i Bloggerne?🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...