Gå til innhold

Burde jeg sende noen dickpics for å eskalere datingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tittelen din var ikke no morsom om det var det du prøvde på. Nei det er IKKE mer vanlig å sende dickpics enn å ikke gjøre det, hva tror du! Æsj du har ganske dårlig holdning til jenter og gutter om du tror det liksom er normen , men det viser du jo også at du har siden du lurer så sykt på om når du får sjansen til å ligge med henne. 
hva med å bare nyte selskapet og ta relasjonen sakte og naturlig fremover? Høres jo ut som at dere har en bra greie på gang, hun skjønner nok godt at du ikke bare er interessert i vennskap men for å ikke havne i vennezonen er flørt viktig, da i form av sjarm, komplimenter, kallenavn og lettstemte berøringer, IKKE i form av seksuelt ladde meldinger og dickpics herregud. 
Får du ikke dame så er det garantert pga den lave sosiale intelligensen din 

Anonymkode: 8a9c2...f45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som dere har noe bra på gang, så fortsett å dyrke det i et rolig tempo. Ting vil komme av seg selv. Nå er jeg mann og ville aldri funnet på å spolere en god sjanse til noe virkelig bra med å sende et bilde av snabben min, og hadde jeg vært kvinne hadde det vært kroken på døren umiddelbart. Nedlatende og vitner om dårlige og usikre holdninger. Ha is i magen så går det nok seg til.

M43

Anonymkode: 34456...673

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dickpics før dere har begynt å ligge sammen - hvis hun liker det! Noen damer liker det når de har innledet en seksuell relasjon med en mann, men fra ukjente er det omtrent ingen kvinner som liker (utenom de helt spesielle...).

Men: Jeg liker det fysiske, og trenger å se om det fungerer. Så du bør begynne å ta mer på henne, og absolutt kysse! Hvis ikke glir det fort ut i sanden..

Anonymkode: de2dc...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en fin fyr. Lykke til med kjærligheten 💕 

Anonymkode: 55ddf...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hold deg for god til det. Dersom hun ikke spør etter det selv, har hun nok liten interesse av det. Uoppfordrede dick pics er digital blotting. Det store flertallet vil mislike det sterkt, og du vil nok bare ende opp med å skuffe henne. Fordi du sendte bildet. Ikke pga pikken. Nødvendigvis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest FemaleFuryFancies
På 31.12.2018 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg kommer nok ikke til å gjøre det.🙂 Se det mer som et «hjertesukk» fra en som ikke er så vant med dating.

Jeg er i slutten av tredveåra, og har truffet ei som er noen år yngre. Vi har bare truffet hverandre tre ganger, ikke hatt sex, men hun har ligget over hos meg en gang (på gjesterommet).

Greia er at for meg (og jeg tror jeg snakker på vegne av hele vennegjengen min) så er dickpics, tafsing i form av rene overgrep på dater osv helt fjernt. Det er liksom bare noe jeg før bare har lest om her på kvinneguiden. Hun har også fortalt om noen slike episoder selv, bl.a om en mann hun datet som en gang sneik seg inn i huset hennes om natten.

Men når jeg leser her inne på kvinneforumet så får jeg inntrykk av at slik oppførsel er veldig vanlig. Og da begynner jeg å lure.... er dette så vanlig å gjøre, at det nesten er mer vanlig enn å ikke gjøre det? Eller for å spørre på en annen måte, er det en fare for at hun kan se på meg som litt aseksuell? At hun tror jeg kun er ute etter vennskap fordi jeg i en datingfase ikke sender dickpics eller legger meg inn under dyna hennes på gjesterommet? 

 

Jeg syns de møtene vi har hatt har vært kjempefine. Vi sitter og snakker i timesvis sammen om politikk, kunst, musikk, familie, følelser, opplevelser osv. Håpet mitt er jo at dette skal utvikle seg til noe mer enn et platonisk vennskap, og vi har selvfølgelig kroppskontakt i form av klemming.

Nå er saken den at vi antagelig ikke får muligheten til å treffes igjen før om noen uker. Hva tror dere? Er det forventet i dagens sjekkemarked at mannen skal sende seksuelt ladete meldinger, eller til og med penisbilder for å vise seksuell interesse? Hvor vanlig er dette egentlig?

Anonymkode: 9e46e...2b5

Du er klar over at platonsk kjærlighet er kjærlighet til visdom og ikke seksuell avholdenhet, slik en populær fordom vil ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å sende Dick pics for å vise seksuell interesse. 

Det er ikke så farlig å gå for det kysset, de fleste kvinner setter pris på en mann som tar føringen og en sjanse, om hun lener seg bort så ta nei som et nei og prøv igjen senere. 

3 dater og kun klemming er sært for min del, 1 eller 2 date kyssing. 

Anonymkode: abee9...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo en del ting mellom å oppføre seg helt uinteressert og å sende dick pics. Flørt, gi komplimenter, ha litt mer kroppskontakt, kyss. Nå når det er noen uker til neste date så send noen søte meldinger.

Jeg hadde nok kanskje trodd du var aseksuell eller lite interessert om jeg ikke hadde fått en blunkesmiley engang 

Anonymkode: 043e8...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...