Gå til innhold

Menn som skriver hele tiden på snap er de useriøse eller overivrige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier egentlig å tenke at gutter som spør om snap fra tinder er useriøse men nå har jeg bare hatt ett bilde på tinder så da tenkte jeg det var innafor å spørre om snap/Instagram (hvor jeg ga snappen). Vanligvis tenker jeg om gutter som skal snappe alt de gjør og hele tiden spørre hva jeg gjør og utveksle bilder i enhver anledning er useriøse og at de bare prøver å kjappest mulig komme i settinger hvor de får gitt komplimenter eller fisket komplimenter og gå videre til seksuell undertone , han jeg skriver med nå sier at han er ute etter noe seriøst men oppfører seg som alle disse useriøse fuckboysene som maser og småprater hele tiden og sender bar overkropp selfies "kjeder meg, hva gjør du" osv . Sendte et stygt bilde tilbake med vilje og han bare omg så pen , så jeg skjønner jo at han kanskje er ute etter bare sex. 

Hva tenker dere om sånne gutter og ser dere på snap generelt som useriøst og luker ut de som spør om snap? Seriøst alle jeg har fått der går kjempe raskt over i enten useriøs chat , eller maser hele dagen om alt og ingenting og de skjønner jeg ikke om bare er overivrige men seriøse eller om de bare kjappest mulig prøver å komme til next base?!

Anonymkode: f70d0...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo an på hvor tidlig han spør. De som spør i første melding eller generelt såvidt har prata med eller bare 1 dag eller 2 gir jeg ikke snappen min til. Da tenker jeg jo hvor mange andre tinderjenter han har der, og det føles ikke så godt å føle seg som et nummer av alle jentene har har.

Mitt krav er at man hvertfall har avtalt å møtes hvis vi skal adde hverandre, men helst at vi møtes først ja. Akkurat nå har jeg bare 2 fyrer fra tinder på snap. En annen ting med å addes på snap tidlig er at jeg opplever at kontakten ofte dabber fort av, men kanskje ikke så rart når han har flere og mange andre jenter.... Fin måte å sile ut dem på iallefall

Jente 20 år her :)) 

Anonymkode: 2d7d9...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sender overkroppsbilde så er jeg 100% ute etter kun sex. Hvis jeg er ute etter dame spør jeg om dine interesser, prøver å få et innblikk i din humor og personlighet, og gir kompliment på personlighet heller enn utseendet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvis jeg sender overkroppsbilde så er jeg 100% ute etter kun sex. Hvis jeg er ute etter dame spør jeg om dine interesser, prøver å få et innblikk i din humor og personlighet, og gir kompliment på personlighet heller enn utseendet

Han har spurt mye om meg og mine interesser, fremtidsdrømmer osv. Det var ikke poseringsbilde rett ut fra dusjen, men sånn kamuflert ligger i sofaen å slapper av men har ikke på t skjorte ("tilfeldigvis") bilde . Fokus på ansiktet ikke på kroppen men jeg tenker jo han fiska litt etter å få sånn "oh ta bilde litt lenger ned" kommentar som typisk useriøse menn kan skrive til jenter som har på singlet og viser litt hud 

Anonymkode: f70d0...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har spurt mye om meg og mine interesser, fremtidsdrømmer osv. Det var ikke poseringsbilde rett ut fra dusjen, men sånn kamuflert ligger i sofaen å slapper av men har ikke på t skjorte ("tilfeldigvis") bilde . Fokus på ansiktet ikke på kroppen men jeg tenker jo han fiska litt etter å få sånn "oh ta bilde litt lenger ned" kommentar som typisk useriøse menn kan skrive til jenter som har på singlet og viser litt hud 

Anonymkode: f70d0...390

Sånne bilder er aldri tilfeldige hverken fra jenter eller gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Sånne bilder er aldri tilfeldige hverken fra jenter eller gutter

Derfor jeg skriver "tilfeldigvis" 😜 lett gjennomskuelig sånne menn med sånne bilder , men skjønner ikke hvorfor han har spurt så mye om meg og mine interesser da og fremtidsplaner, drømmer, horoskop og alt . 

Er det vanlig at menn på tinder sier de vil noe seriøst, bare for å få seg noe? 

Anonymkode: f70d0...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor jeg skriver "tilfeldigvis" 😜 lett gjennomskuelig sånne menn med sånne bilder , men skjønner ikke hvorfor han har spurt så mye om meg og mine interesser da og fremtidsplaner, drømmer, horoskop og alt . 
Anonymkode: f70d0...390

Ja skjønte det. 

Noe må man snakke om mens man sjekker opp en dame? Om damen ikke er villig med en gang må man skape komfort til damen er det. Nå er ikke jeg tankeleser, kanskje han faktisk vil ha forhold bare er veldig kåt og. Men det kan du bare ikke vite

Du kan gå for menn med mindre seksuelle meldinger som ikke går for date med alkohol. Eller du kan sove med alle menna med en gang, og så invitere dem på en eller annen date på et sted hvor sex ikke kan skje etterpå. Da får du en god indikasjon om de er interessert i mer enn bare sex

Noe annet, f.eks holde ut i 5 dater betyr ingenting om du er hot nok/fyren desperat nok. Da venter man rett og slett bare 5 dater før man får byttet sitt

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:


 Er det vanlig at menn på tinder sier de vil noe seriøst, bare for å få seg noe? 

Anonymkode: f70d0...390

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...