Gå til innhold

Har ikke hørt noe fra han på 6 mnd - plutselig invitasjon til date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 6 mnd siden datet jeg en kar. Hørte plutselig ikke noe mer fra han så gikk bare videre. Sånn helt ut av det blå, 6 mnd senere tikker det inn en melding hvor han spør om jeg vil bli med på en date. Jeg svarte ikke og nå sender han meg video på snapchat- jeg husker ikke engang at jeg hadde han på Snap!

Er det bare meg eller er dette sykt rart?

Anonymkode: 49316...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville i det minste spurt hvorfor han plutselig har forandret seg ovenfor deg, før jeg vurderte å bli med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videoen sier han "ja!, skal du si da!"

Eehhhh?!?!?

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nordlending skrev:

Jeg ville i det minste spurt hvorfor han plutselig har forandret seg ovenfor deg, før jeg vurderte å bli med. 

Det toget er liksom gått. Når du ikke gir lyd fra deg på 6 mnd og forventer at jenta har sittet og ventet på deg all den tiden. Wish-thinking!

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det toget er liksom gått. Når du ikke gir lyd fra deg på 6 mnd og forventer at jenta har sittet og ventet på deg all den tiden. Wish-thinking!

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Ja, det er klart. Ville likevel spurt av nysgjerrighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for lenge å ignorere noen, og om han ikke har en veldig spesiell grunn til at dere gikk så lenge uten kontakt, hadde jeg bare sagt «ellers takk» og gått videre. 

Skjedde med meg og, men da hadde jeg alt fått ny type. Plus sist gang kalte han meg for klengete, men var han som maste om å date 😂

Anonymkode: bcf3f...301

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare deg. Menn gjør sånt hele tiden. Dumper damer, for å treffe eller prøve seg på andre. Så henter de frem igjen tidligere damer, om de er alene igjen/er sur på den dama de dater/kjeder seg. Ellers så har de bare flere damer de rulerer mellom. 

Ville svart noe ala: hva er det egentlig du vil meg?? 

Anonymkode: 005d1...888

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det toget er liksom gått. Når du ikke gir lyd fra deg på 6 mnd og forventer at jenta har sittet og ventet på deg all den tiden. Wish-thinking!

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Ikke bruk engelsk når du ikke behersker det, takk. 

Anonymkode: 147ec...cfa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er for lenge å ignorere noen, og om han ikke har en veldig spesiell grunn til at dere gikk så lenge uten kontakt, hadde jeg bare sagt «ellers takk» og gått videre. 

Skjedde med meg og, men da hadde jeg alt fått ny type. Plus sist gang kalte han meg for klengete, men var han som maste om å date 😂

Anonymkode: bcf3f...301

Tenkte først å bare si "nei" men så kom jeg på at jeg er for lat.

Haha! Jeg har en annen i kikkerten nå, så null sjans her i gården 😂

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bruk engelsk når du ikke behersker det, takk. 

Anonymkode: 147ec...cfa

WISH-THINKING!!!!

Anonymkode: 49316...8fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det knute på tråden eller slutt med dama, og så er han dum nok til å tro at du har sittet og tvunnet tommeltotter i seks måneder og håpet på at han skal ringe. 

Jeg ville bare ha sagt nei takk. Så kan han lure selv. 

Anonymkode: 96794...360

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenkte først å bare si "nei" men så kom jeg på at jeg er for lat.

Haha! Jeg har en annen i kikkerten nå, så null sjans her i gården 😂

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Haha sa det selv at han kunne sjekke statusen min på face... før han spurte om det forholdet kom til å vare 😂 som om jeg bare slår opp med typen for en dust som ghosta meg etter 1 år i mitt tilfelle

Anonymkode: bcf3f...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, her er det knute på tråden eller slutt med dama, og så er han dum nok til å tro at du har sittet og tvunnet tommeltotter i seks måneder og håpet på at han skal ringe. 

Jeg ville bare ha sagt nei takk. Så kan han lure selv. 

Anonymkode: 96794...360

Man må jo være ganske sosialt tilbakestående når man tror at  enda har førsteprioritet på en person etter 6 mnd? Hva tror han at jeg har gjort i mellomtiden liksom?

Også når han ser at jeg ignorerer første melding så sier han at jeg skal si ja - med video! 

Yeah right!

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha sa det selv at han kunne sjekke statusen min på face... før han spurte om det forholdet kom til å vare 😂 som om jeg bare slår opp med typen for en dust som ghosta meg etter 1 år i mitt tilfelle

Anonymkode: bcf3f...301

Haha hvem tror han at han er liksom... spør man om sånt?? 😂 enkelte gutter altså. Karma is a bitch

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare deg. Menn gjør sånt hele tiden. Dumper damer, for å treffe eller prøve seg på andre. Så henter de frem igjen tidligere damer, om de er alene igjen/er sur på den dama de dater/kjeder seg. Ellers så har de bare flere damer de rulerer mellom. 

Ville svart noe ala: hva er det egentlig du vil meg?? 

Anonymkode: 005d1...888

Haha dårlig ide!

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet han å svare deg eller lot han bare ikke høre fra seg? Kan jo hende han likte en annen på det tidspunktet så ble det ikke noe med vedkommende og han har begynt å tenke på deg i stedet. 
Jeg har selv opplevd det. Kunne møte noen men var allerede forelsket i en jeg allerede datet, så mistet vi bare følelser for hverandre og jeg fikk han andre i tankene mine etterpå, ikke som forelsket, men som en som kunne være interessant å se an med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Sluttet han å svare deg eller lot han bare ikke høre fra seg? Kan jo hende han likte en annen på det tidspunktet så ble det ikke noe med vedkommende og han har begynt å tenke på deg i stedet. 
Jeg har selv opplevd det. Kunne møte noen men var allerede forelsket i en jeg allerede datet, så mistet vi bare følelser for hverandre og jeg fikk han andre i tankene mine etterpå, ikke som forelsket, men som en som kunne være interessant å se an med. 

Han bare lot ikke høre fra seg, og jeg var aldri den som inviterte på date så brydde meg ikke.

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke hørte noe fra han på 6 mnd, kanskje du og kunne tatt initiativ selv? Ikke bare menn sin jobb vettu ;) 

Anonymkode: 8db80...c3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

WISH-THINKING!!!!

Anonymkode: 49316...8fe

Tror det heter "wishful thinking".

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bare lot ikke høre fra seg, og jeg var aldri den som inviterte på date så brydde meg ikke.

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Kan jo hende han gikk lei av at han hele tiden måtte ta initativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler det er derfor men han var en veldig negativ person som kritiserte meg og var nedlatende hele tiden. Dessuten pleide han å få rykninger hver gang vi så en skummel film. 

Så bestemte meg for å ikke dra på date med han mer. Også hørte jeg aldri noe mer fra han heller. Må si jeg hadde flaks!

Ts

Anonymkode: 49316...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...