Gå til innhold

Bird box


Oline12

Anbefalte innlegg

Likte godt denne jeg, syns den var anderledes og spennende😊

Anonymkode: 9a4c5...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen fortelle hva den handler om? Skjønner ingen ting, mange som snakker om den andre steder også.

Anonymkode: 1e8f7...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den i kveld og synes den var bra. Likte slutten:) 

Anonymkode: eb0a7...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barna mine skal hete Girl og Boy

Anonymkode: d9186...2de

Heller Guurl og Bååj.  Kulere

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte filmen, jeg. Imponerende av Sandra Bullock. Men kommer ikke til å se den flere ganger.

Anonymkode: ef0b1...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker filmen! Har sett den flere ganger allerede. Synes konseptet er så kult.

Anonymkode: 12133...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker filmen! Har sett den flere ganger allerede. Synes konseptet er så kult.

Anonymkode: 12133...73e

Burde lese boka, den er 10 ganger bedre!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2018 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Jeg ble litt skuffet, særlig da jeg så at Horror dronningen min Sarah Poulson var med, men dette var så som så......

Anonymkode: 98499...7bb

Poulson er en av mine favoritt skuespillere. Skulle gjerne sett henne som hovedrollen  

Anonymkode: f2706...f72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Peonjenta skrev:

Burde lese boka, den er 10 ganger bedre!

Finnes boken på norsk? Vet du hva den heter? :) kunne tenkt meg å lese den

Anonymkode: a20e3...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes boken på norsk? Vet du hva den heter? :) kunne tenkt meg å lese den

Anonymkode: a20e3...37b

Lukk øynene, det er noe der ute.

https://www.ark.no/boker/Josh-Malerman-Lukk-oynene-9788241912603?gclid=Cj0KCQiAmafhBRDUARIsACOKERNLRzTQo6XyiZ4tY2gjkROFeExKvJ8_tk1a4zY9jddkg1wsynFz5JgaAoCUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt grei film som er verdt å få med seg om man liker grøssere og dommedagsfilmer. Spennende nok til at jeg så hele ferdig, men litt tam slutt. Følte at slutten var litt uferdig. Likte ideen om denne type trussel og liker skumle filmer der man aldri får vite hvordan trusselen ser ut, for da jobber fantasien på høygir og gjør ting enda skumlere.

Jeg er ikke skuffet men synes filmen var litt tam. jeg elsker skumle filmer men denne tok liksom aldri helt av. De burde kanskje ha fokusert mer på de gale menneskene som prøvde å tvinge andre til å se, for det tror jeg kunne ha gitt filmen litt ekstra psykologisk grøssfaktor.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En midt på treet thrillerfilm. Slutten var et antiklimaks; hvorfor berget noen? Hvorfor ble noen infisert og ikke tok livet av seg selv? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Lily_88 skrev:

En midt på treet thrillerfilm. Slutten var et antiklimaks; hvorfor berget noen? Hvorfor ble noen infisert og ikke tok livet av seg selv? 

 

Fordi de som var immune var mennesker som allerede var psykisk syke. De menneskene som kjørte rundt uten blindfolds var fra psykiatrisk sykehus. De fungerer som "disipler" for monstrene, og jobben deres var å få ikke-immune mennesker til å se. Fordi de som ser blir akutt psykisk syke/suicidal og tar sitt eget liv.

Anonymkode: d9186...2de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Peonjenta skrev:

Vet du hva som inspirerte forfatteren til å skrive denne boken og historien bak? 

Anonymkode: d9186...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva eller hvilken film samboer satte på igår kveld, så ble overrasket utover i filmen og tenkte at dette var en bra film til å være på Netflix :ler: 

Nå er jeg lettskremt og blir redd av ALT i selv dårlige skrekkfilmer generelt, så jeg ble veldig redd og engstelig på de områdene det var meningen.

Da filmen var ferdig synes jeg den var litt overfladisk, det var flere ting som kunne vært laget bedre faktisk. På meg virket det som om det var veldig kort innom flere ulike ting, og en blir ikke helt oppslukt i handlingen. Men alt i alt likte jeg denne og har ikke hørt om filmen før igår kveld.

Anonymkode: 6fbe1...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de som var immune var mennesker som allerede var psykisk syke. De menneskene som kjørte rundt uten blindfolds var fra psykiatrisk sykehus. De fungerer som "disipler" for monstrene, og jobben deres var å få ikke-immune mennesker til å se. Fordi de som ser blir akutt psykisk syke/suicidal og tar sitt eget liv.

Anonymkode: d9186...2de

Hva var monsteret? Alien eller dyr?

Jeg har ennå ikke tort å se😬

Anonymkode: d88e9...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...