Gå til innhold

Hvordan «spille»(late som) som jeg er edru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså når jeg er veldig brisen eller full, hva gjør du for å late som du er edru? Får egt ikke lov å drikke, men hadde satt pris på hva slags teknikker for å late som haha

Anonymkode: 44f1c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det beste er å enkelt og greit la være å drikke..

Ellers, hold kjeft og si minst mulig for å unngå fokus på deg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å late som en er edru når en er full. Det synes jo i pupillene! 

Anonymkode: 73633...6a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke drukket på ekstremt lenge, men da jeg var ungdom var jeg ute en del. Jeg har vært både full og høy uten at foreldrene mine merket det, faktisk. Husker jeg satt og spiste middag med familien flere ganger mens jeg var helt borte etter å ha røyket marihuana, og ingen merket noe. Men jeg er ofte sånn som blir veldig stille og rolig, og pleier ikke nødvendigvis å prate så mye til vanlig. Så løsningen min var bare å holde kjeft. Husker jeg måtte konsentrere meg sykt for å prøve å holde meg normal, haha. Når det gjaldt alkohol merket de det ikke om jeg bare sa hei og gikk rett opp på rommet, men de hadde nok merket det om jeg var med dem. Hvis du ikke får "lov" å drikke, ville jeg bare latt være. Angrer litt på at jeg pleide å drikke som yngre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Du merker ganske lett om folk er fulle

Hva om personen spiller at den er edru da? 

 

TS

Anonymkode: 44f1c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, BlackCloud skrev:

Har ikke drukket på ekstremt lenge, men da jeg var ungdom var jeg ute en del. Jeg har vært både full og høy uten at foreldrene mine merket det, faktisk. Husker jeg satt og spiste middag med familien flere ganger mens jeg var helt borte etter å ha røyket marihuana, og ingen merket noe. Men jeg er ofte sånn som blir veldig stille og rolig, og pleier ikke nødvendigvis å prate så mye til vanlig. Så løsningen min var bare å holde kjeft. Husker jeg måtte konsentrere meg sykt for å prøve å holde meg normal, haha. Når det gjaldt alkohol merket de det ikke om jeg bare sa hei og gikk rett opp på rommet, men de hadde nok merket det om jeg var med dem. Hvis du ikke får "lov" å drikke, ville jeg bare latt være. Angrer litt på at jeg pleide å drikke som yngre 

Tro meg, de merka det, de bare sa ikke noe for å ikke ødelegge husfreden

Anonymkode: ade53...bfc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BlackCloud skrev:

Har ikke drukket på ekstremt lenge, men da jeg var ungdom var jeg ute en del. Jeg har vært både full og høy uten at foreldrene mine merket det, faktisk. Husker jeg satt og spiste middag med familien flere ganger mens jeg var helt borte etter å ha røyket marihuana, og ingen merket noe. Men jeg er ofte sånn som blir veldig stille og rolig, og pleier ikke nødvendigvis å prate så mye til vanlig. Så løsningen min var bare å holde kjeft. Husker jeg måtte konsentrere meg sykt for å prøve å holde meg normal, haha. Når det gjaldt alkohol merket de det ikke om jeg bare sa hei og gikk rett opp på rommet, men de hadde nok merket det om jeg var med dem. Hvis du ikke får "lov" å drikke, ville jeg bare latt være. Angrer litt på at jeg pleide å drikke som yngre 

Ja alkohol gjør akkurat det der med jroppen, vanskeligere å konstrere og styre seg😂🙈 Uff er full selv nå, skal paaa på feSt ikveld ;)))

TS

Anonymkode: 44f1c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva om personen spiller at den er edru da? 

 

TS

Anonymkode: 44f1c...160

Du merker det det på

- øyne

- motorikken

- lukten

- du prater mye mer

- du gir mer faen

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tro meg, de merka det, de bare sa ikke noe for å ikke ødelegge husfreden

Anonymkode: ade53...bfc

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 44f1c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om personen spiller at den er edru da? 

 

TS

Anonymkode: 44f1c...160

Da fremstår de ofte bare enda fullere. Et godt sted å begynne er i alle fall å kamuflere lukten med en annen naturlig lukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om personen spiller at den er edru da? 

 

TS

Anonymkode: 44f1c...160

Man merker det uansett. Bodde sammen med en som var alkoholiker og trodde han drakk i skjul uten at noen merka det men man merker det selv på erfarne tricksters som han 

Anonymkode: ade53...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Du merker det det på

- øyne

- motorikken

- lukten

- du prater mye mer

- du gir mer faen

 

Hm det er rart fordi jeg drakk meg full engang på dagtid da jeg skulle på fest men foreldrene mine merka ingenting, og jeg var 16 da. God skuepiller for å si det slik

TS

Anonymkode: 44f1c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du faktisk har behov for å spille edru, så er du allerede for full. Det går aldri bra. Så lykke til med den. Det du kan håpe på er å ikke bli sett eller hørt og håp til høyere makter at du evner å komme deg til rommet ditt musestille. Da jeg prøvde det så endte jeg med å falle igjennom ei glassdør og endte i ambulansen. Mamma var så hysterisk at hun glemte å bli sint på meg. Men jeg anbefaler ikke å falle igjennom ei dør for å unngå kjeft altså.

Anonymkode: 4ef61...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm det er rart fordi jeg drakk meg full engang på dagtid da jeg skulle på fest men foreldrene mine merka ingenting, og jeg var 16 da. God skuepiller for å si det slik

TS

Anonymkode: 44f1c...160

Men da trenger du neppe råd? 

Anonymkode: 7c5d7...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å tro det du.

Motorikken, pupillene, atferd, taleevne.. man merker fort om noen er fulle, spesielt om man kjenner vedkommende.

Anonymkode: 5d9c0...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om personen spiller at den er edru da? 

 

TS

Anonymkode: 44f1c...160

På noen ser man det lett, øynene kam bli sløve, røde eller blanke. Man kan se at du er rødere på nesen, du kan sjangle uten å merke det selv. 

Tror mitt beste tips er å bli mest mulig edru før du drar hjem til foreldrene dine. 

Anonymkode: 6d53a...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, de merka det, de bare sa ikke noe for å ikke ødelegge husfreden

Anonymkode: ade53...bfc

Tro meg, det gjorde de ikke. Familien min er ikke slik som ikke vil ødelegge "husfreden", tvert imot. Men stor familie, og da holder ikke alle øye på meg hele tiden :plystre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Altså når jeg er veldig brisen eller full, hva gjør du for å late som du er edru? Får egt ikke lov å drikke, men hadde satt pris på hva slags teknikker for å late som haha

Anonymkode: 44f1c...160

Hvis du er redd nok for å bli oppdaget så skjer det av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...