Gå til innhold

Kjekk mann på nyttår. What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har chattet med en på Tinder virker kjekk og hyggelig. Han er hjemme på ferie og kommer tilbake hit midt på dagen 31 ( fra uk) Vi begge hadde ingen planer og tenkte det kunne vært kjekt å sagt hei tatt en øl. Skulle gi beskjed hvis det kom opp noe. Nå har jeg blitt invitert til ei veninne. Tenkte å si ja til det. Kjenner han jo ikke, samtidig virket han veldig kjekk. Jeg har foresten bursdag 1 jan. What to do? 

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han som sikkert være med venner selv så ikke sitt hjemme alene og hold av kvelden tilfelle du skulle hørt fra han. 

Møt han evn for en kort kaffe tidligere på dagen. 

Men tror du et avstandsforhold er noe å satse på uansett? Hvis du bare vil ha sex kan du jo bare sende han en bootycall melding på kvelden på nyttårsaften og møtes på vei hjem

Anonymkode: 3108a...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han som sikkert være med venner selv så ikke sitt hjemme alene og hold av kvelden tilfelle du skulle hørt fra han. 

Møt han evn for en kort kaffe tidligere på dagen. 

Men tror du et avstandsforhold er noe å satse på uansett? Hvis du bare vil ha sex kan du jo bare sende han en bootycall melding på kvelden på nyttårsaften og møtes på vei hjem

Anonymkode: 3108a...87d

Han kjenner ingen utenom et par kollegaer. Flyttet hit for en kort stund siden. Flye hans lander 13 så han syntes det ble litt liten tid, men kan spørre igjen. Blir jo ikke svstand. Han bor her. Er bare hjemme i UK for å feire jul. 

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått til venninna mi. Ikke sett av nyttårsaften til en fyr du ikke kjenner. Dersom han viser seg ikke å være interessant, så føles det gjerne bortkastet å ha tilbragt nyttår med ham. Likevel hadde det jo vært hyggelig om du inviterer ham med til venninna di, dersom det kan la seg gjøre. Hvis det ikke passer å invitere ham dit, ville jeg møtt ham og tatt en kaffe på dagtid, så kan du heller bli ordentlig kjent med ham etter hvert.

Anonymkode: 59b1e...18f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått til venninna mi. Ikke sett av nyttårsaften til en fyr du ikke kjenner. Dersom han viser seg ikke å være interessant, så føles det gjerne bortkastet å ha tilbragt nyttår med ham. Likevel hadde det jo vært hyggelig om du inviterer ham med til venninna di, dersom det kan la seg gjøre. Hvis det ikke passer å invitere ham dit, ville jeg møtt ham og tatt en kaffe på dagtid, så kan du heller bli ordentlig kjent med ham etter hvert.

Anonymkode: 59b1e...18f

Sant det, blir kjipt om han ikke er så kjekk og grei som intrykket jeg har fått.  Flyet lander 13, han syntes det ble litt hektisk, men kan spør igjen. Er bare meg og min veninne i år. Hvis det ikke passer 31 hva med å si jeg har bursdag 1 lyst å ta en øl eller noe da?

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kjenner ingen utenom et par kollegaer. Flyttet hit for en kort stund siden. Flye hans lander 13 så han syntes det ble litt liten tid, men kan spørre igjen. Blir jo ikke svstand. Han bor her. Er bare hjemme i UK for å feire jul. 

Anonymkode: 9cad4...677

Åja men hvorfor haster det så mye for deg å trekke han akuratt nå da? Da kan dere jo treffes hvilken som helst annen dag 

Anonymkode: 3108a...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja men hvorfor haster det så mye for deg å trekke han akuratt nå da? Da kan dere jo treffes hvilken som helst annen dag 

Anonymkode: 3108a...87d

Nyttår er jo en spesiell dag! Siden han e kjekk kan det jo være han treffer en annen😉

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gent82 skrev:

Lol...

Ikke så spesiell da..😉

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke så spesiell da..😉

Anonymkode: 9cad4...677

Jo 😂 Du er fan av Paradise Hotel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gent82 skrev:

Jo 😂 Du er fan av Paradise Hotel?

Aldri sett det, andre ting åbruke tiden på😉

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nyttår er jo en spesiell dag! Siden han e kjekk kan det jo være han treffer en annen😉

Anonymkode: 9cad4...677

Du høres veldig ung ut? Om han treffer en annen, er det en mann som finner seg en random  jente på nyttårsaften og har sex med henne bare fordi det er en "spesiell dag", den type mannen du vil ha? 

Anonymkode: 3108a...87d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres veldig ung ut? Om han treffer en annen, er det en mann som finner seg en random  jente på nyttårsaften og har sex med henne bare fordi det er en "spesiell dag", den type mannen du vil ha? 

Anonymkode: 3108a...87d

Høres ut som hun er 17-19 år. Redd for å gå glipp av en kjekk mann på nyttårsaften. Håper du han har skoen du mistet, ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du høres veldig ung ut? Om han treffer en annen, er det en mann som finner seg en random  jente på nyttårsaften og har sex med henne bare fordi det er en "spesiell dag", den type mannen du vil ha? 

Anonymkode: 3108a...87d

Du høres ung ut selv?Er nok 30+. Tenkte ikke at han traff en på nyttår og har sex. Hadde heller ikke tenkt å ha sex med han uansett på første date. Men har en tinder avtaler en kanskje en date med en annen en av de neste dagene. Det er jo hyggelig å treffes på nyttår:-) men han trenger ikke å være så kjekk som antat. Får spør om han vil treffes kanskje en annen dag eller tideliggere på dagen

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ung ut selv?Er nok 30+. Tenkte ikke at han traff en på nyttår og har sex. Hadde heller ikke tenkt å ha sex med han uansett på første date. Men har en tinder avtaler en kanskje en date med en annen en av de neste dagene. Det er jo hyggelig å treffes på nyttår:-) men han trenger ikke å være så kjekk som antat. Får spør om han vil treffes kanskje en annen dag eller tideliggere på dagen

Anonymkode: 9cad4...677

Om han vil finne en på nyttår å ha sex er det opptil han. Men ikke en jeg vil ha.

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte om han ville finne på noe tidliggere på dagen jo hvis flyet ikke var forsinket Virket kke super gira. For jeg sa det blir kjekt å si hei ikke noe svar på det. 

Anonymkode: 9cad4...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...