Gå til innhold

.


Lalibita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Lalibita skrev:

Vel han har sagt han ikke vil møte meg i dag men at vi kan prate i morgen så tror det er for sent.

Skjønner han godt. Det du driver med er tyranisering. Du har ingen som helst rett til å snoke i livet til en annen person og prøve å detaljstyre dem på den måten du gjør. Det er faktisk revnede likegyldig at du har trust-issues. Det gir deg ingen rett til å oppføre seg som en gærning som fortrinnsvis ville lenket kjæresten til leggen eller sperret dem inne. Skaff deg en psykolog, og slutt å la dritten din gå utover kjæresten din. Hvis han forlater deg har du fortjent det om du har holdt på sånn med han i 2 år. 

Anonymkode: 4d4b9...763

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Skjønner han godt. Det du driver med er tyranisering. Du har ingen som helst rett til å snoke i livet til en annen person og prøve å detaljstyre dem på den måten du gjør. Det er faktisk revnede likegyldig at du har trust-issues. Det gir deg ingen rett til å oppføre seg som en gærning som fortrinnsvis ville lenket kjæresten til leggen eller sperret dem inne. Skaff deg en psykolog, og slutt å la dritten din gå utover kjæresten din. Hvis han forlater deg har du fortjent det om du har holdt på sånn med han i 2 år. 

Anonymkode: 4d4b9...763

Jeg støtter dette svaret 100%.

Anonymkode: 618d0...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter dette svaret 100%.

Anonymkode: 618d0...6e3

Me2

Anonymkode: 94205...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må enten velge å stole på kjæresten din eller slå opp. Å leve i et forhold hvor du alltid er bekymret for hvem som kommer på festen eller hvem han snapper fungerer ikke. Du virker ikke å være særlig selvsikker og det er nok derfor du stresser slik som du gjør. Jeg skjønner at du ble såret over at han skjulte for deg at han skulle treffe denne venninnen, men jeg syntes ikke det er riktig av deg å kreve at han sletter henne ut av livet sitt om de er barndomsvenner, det er urimelig. Du kunne heller spurt om han kunne introdusert deg for henne, kanskje hadde du fått deg en ny venn og? 

Jeg syntes det riktige her vil være å beklager til kjæresten din og foreslå at dere starter med blanke ark. Det betyr at du må legge bak deg det som har skjedd og stole på han 100%. Lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Hadde heller ikke likt at kjæresten dro på fest,hvor eksen var.Hvertfall kunne han bedt deg med,synes jeg. Du har dårlig magefølelse for en grunn. Tillit må vinnes,og han gjør ikke nok i så tilfelle. Spør om du kan bli med,dere har tross alt vært et par i to år. Håper det ordner seg. 

Anonymkode: af3c6...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...