Gå til innhold

Er jeg barnslig? Flere voksne som gjør dette? :-D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest theTitanic
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså så er saken den at jeg dro på hytta første juledag, med mine to hunder. Nå var det snø og kuldegrader da, og jeg begynte å lage en liten snøborg med tårn og spir, ja, tok helt av. Hadde t-lys i forskjellige åpninger, så det ble jo kjempekoselig i mørket. Så lagde jeg flere islykter, og lagde små snøfigurer rundt. Pyntet litt med hvitfrosne greiner osv. Ble veldig fint syns jeg, og nydelig med mange timer med sånt hyggelig tidsfordriv mens hundene løp og gikk rundt her på tomta og i skogkanten. Jeg syns det føltes helt idyllisk jeg, og er normalt en kreativ person som misliker å kjede meg. Nå har jeg lagd et snøslott og skåret ut mange detaljer pluss en hest med kjerre på utsiden hvor to sitter oppe i vogna.

Ble helt ærlig litt stolt av disse byggverkene og utskjæringene 😄 så sendte bilde til søster og bror. Responsen var fra søster : joda, barnet lever også i de på 40+.  Broren min sendte latteremoij med tommel opp, og skrev at en skulle hatt tid til å være mer barn igjen.

Jeg tok ikke tilbakemeldingene negativt, men de kunne kanskje sagt at det var litt fint 😅 eller er dette bare barnslig? Det er jo mye jobb med å bruke både kniver og små spader pluss mye pirk. Og så nydelig å se på fra kjøkkenvinduet om kveldene når mange telys er tent her og der. Si meg, er det flere voksne som får sånne påfunn? 🤔

Anonymkode: 95c65...de7

Å bruke fantasien er aldri feil. Og å beholde litt av barnet i seg er sunt. Tenker du er kreativ ellers også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Notisblokk said:

Kvitebjørn kong valomon :rodmer:

Jeg håper du får til å laste opp litt bilder her! Det høres idyllisk ut der du er nå. Skulle ønske det var snø her også. 

Jeg vil også gjerne se bilder.

Og håper du prøver på denne, ts.

Bilderesultat for kong valemon

Anonymkode: 330dd...a8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk! Her er det aldri snø og jeg elsker snø! Hadde så gjort det samme. Syntes det bare var helt fantastisk! Takk for at du delte! Alle vi voksne burde gjøre slike ting 😄 Jeg vil ikke kalle eg barnslig for det har blitt et negativt ord når det brukes på voksne. Har en annen betydning enn hva du gjorde. 

Det du gjorde var bare helt fantastisk. Det du gjør er å leve! 

Anonymkode: eae8e...f81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fantastisk ut! Jeg elsker å gjøre sånne ting, men jeg får jo aldri holde på i fred for ungene, og da blir ikke resultatet så perfekt som jeg vil ha det :eeeh:

Imponert over at du klarer å bygge noe som helst med hunder rundt deg! De gangene jeg har prøvd det har jeg gitt opp ganske raskt. De hopper jo rundt og ødelegger alt før det rekke å bli til noe. Mye verre enn unger, de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg virker de kommentarene litt som noe man får fra søsken som ikke helt vet hva de skal si eller kommentere, og forsøker skrive noe hyggelig. Tror nok ikke de mente noe mer med det enn det. Du har kanskje tidligere følt litt på at søskene dine ikke forstår deg helt? At dere er litt annerledes fra hverandre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kom det plutselig rn halvmeter ktam snø, jeg er 30 og kosa meg i mange timer, laga en hest, en borg, holdt på i mange timer utenfor huset!

Anonymkode: 37505...1a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså så er saken den at jeg dro på hytta første juledag, med mine to hunder. Nå var det snø og kuldegrader da, og jeg begynte å lage en liten snøborg med tårn og spir, ja, tok helt av. Hadde t-lys i forskjellige åpninger, så det ble jo kjempekoselig i mørket. Så lagde jeg flere islykter, og lagde små snøfigurer rundt. Pyntet litt med hvitfrosne greiner osv. Ble veldig fint syns jeg, og nydelig med mange timer med sånt hyggelig tidsfordriv mens hundene løp og gikk rundt her på tomta og i skogkanten. Jeg syns det føltes helt idyllisk jeg, og er normalt en kreativ person som misliker å kjede meg. Nå har jeg lagd et snøslott og skåret ut mange detaljer pluss en hest med kjerre på utsiden hvor to sitter oppe i vogna.

Ble helt ærlig litt stolt av disse byggverkene og utskjæringene 😄 så sendte bilde til søster og bror. Responsen var fra søster : joda, barnet lever også i de på 40+.  Broren min sendte latteremoij med tommel opp, og skrev at en skulle hatt tid til å være mer barn igjen.

Jeg tok ikke tilbakemeldingene negativt, men de kunne kanskje sagt at det var litt fint 😅 eller er dette bare barnslig? Det er jo mye jobb med å bruke både kniver og små spader pluss mye pirk. Og så nydelig å se på fra kjøkkenvinduet om kveldene når mange telys er tent her og der. Si meg, er det flere voksne som får sånne påfunn? 🤔

Anonymkode: 95c65...de7

Er noe jeg lett kunne ha gjort :fnise:

For noen år siden lagde jeg en ''snøhund'' til hunden min 🤪

Anonymkode: f8ecb...f4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å være litt barnslig av og til. Blir skikkelig barnslig når jeg leker i snøen med nevøen min. Vi aker, lager snømann, snøballkrig osv. Kjempe gøy 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er snø lage eg alltid snømann i hagen :) Med skjerf, hatt, knappar og gulrot. Eg er 31 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke mer barnslig en å sitte å se på dumme tv program eller serier dagen lang. Heller mindre barnslig eller barnslig på en bra måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også gjerne med neste gang. 

Jeg er godt over 50, og er minst like barnslig! Livet blir kjedelig når man slutter å leke. 

Anonymkode: 05a86...768

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine tilbakemeldinger det var her da 😄 jeg måtte nå avslutte for kvelden, for det ble for mørkt til å fortsette. Så en som nevnte sandslott her, og det har jeg også gjort 😄 istedenfor å bare ligge rett ut på stranda. En annen nevnte hundene. Det er grunnen til at jeg bygger inntil bergknausen her, ellers kunne de rent det ned ja 🙂 har vært noe små uhell, men det får jo være. Ble ferdig med halve bjørnen. Snøen er ikke lenger kram, så det ble en jobb å tømme varmt vann på snøen. Haha, finner alltids en løsning. Nå er det middag og sofaen og ved i ovnen. Til dere som spør etter bilder, så vet jeg ikke hvordan en gjør det. Har bare mobiltlf her! Ellers så ha en flott kveld alle andre kreative og lekne mennesker også  🙂

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, hind skrev:

Det høres fantastisk ut! Jeg elsker å gjøre sånne ting, men jeg får jo aldri holde på i fred for ungene, og da blir ikke resultatet så perfekt som jeg vil ha det :eeeh:

Imponert over at du klarer å bygge noe som helst med hunder rundt deg! De gangene jeg har prøvd det har jeg gitt opp ganske raskt. De hopper jo rundt og ødelegger alt før det rekke å bli til noe. Mye verre enn unger, de.

Haha ser for meg deg "unn vei barn, her trengs det nøyaktighet" 😂

Anonymkode: 37505...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ut bilder her er den enkleste sak sv verden. Er bildeopplasting nederst i feltet der du skriver og forumet med mobil er veldig enkelt. 

Anonymkode: 58e1e...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja legg ut bilde! Kjempe enkelt å legge ut bilde her via mobil 😄 jeg vil se jeg vil se jeg vil se! 😄

Anonymkode: eae8e...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legge ut bilder her er den enkleste sak sv verden. Er bildeopplasting nederst i feltet der du skriver og forumet med mobil er veldig enkelt. 

Anonymkode: 58e1e...eec

Jeg er sikkert dum, men jeg skjønner ikke. Dette er en Samsung, og ikke nyeste modell for å si det sånn, så vet ikke om det har noe med saken å gjøre? Ser absolutt ingenting om hvordan jeg skal gjøre det, og har vel trykt på det meste 🤔

Anonymkode: 95c65...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...