Gå til innhold

Er jeg barnslig? Flere voksne som gjør dette? :-D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså så er saken den at jeg dro på hytta første juledag, med mine to hunder. Nå var det snø og kuldegrader da, og jeg begynte å lage en liten snøborg med tårn og spir, ja, tok helt av. Hadde t-lys i forskjellige åpninger, så det ble jo kjempekoselig i mørket. Så lagde jeg flere islykter, og lagde små snøfigurer rundt. Pyntet litt med hvitfrosne greiner osv. Ble veldig fint syns jeg, og nydelig med mange timer med sånt hyggelig tidsfordriv mens hundene løp og gikk rundt her på tomta og i skogkanten. Jeg syns det føltes helt idyllisk jeg, og er normalt en kreativ person som misliker å kjede meg. Nå har jeg lagd et snøslott og skåret ut mange detaljer pluss en hest med kjerre på utsiden hvor to sitter oppe i vogna.

Ble helt ærlig litt stolt av disse byggverkene og utskjæringene 😄 så sendte bilde til søster og bror. Responsen var fra søster : joda, barnet lever også i de på 40+.  Broren min sendte latteremoij med tommel opp, og skrev at en skulle hatt tid til å være mer barn igjen.

Jeg tok ikke tilbakemeldingene negativt, men de kunne kanskje sagt at det var litt fint 😅 eller er dette bare barnslig? Det er jo mye jobb med å bruke både kniver og små spader pluss mye pirk. Og så nydelig å se på fra kjøkkenvinduet om kveldene når mange telys er tent her og der. Si meg, er det flere voksne som får sånne påfunn? 🤔

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si i fra neste gang, jeg er med! 

Anonymkode: bde3b...13b

Så bra da  😄 begynte å føle meg litt sånn dum her nemlig, men godt noen syns det er både gøy og kreativt da!

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Barnslig nei, syns det høres koselig ut 😊

Takk for det, og det er jo det da. Kosen ute i mange timer med fornøyde hunder også. Og så stå og se på "kunstverka" der de lyser opp mot bergknausen 😄

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du høres ut som en jeg ville hatt som venninne😃 jeg synes det er fantastisk med voksne som tør å beholde det barnlige i seg. Du trenger ikke føle deg dum, det er så trist når voksne legger av seg mye av den nysgjerrigheten og kreativiteten vi hadde som barn. Post gjerne bilder av de fine kreasjonene dine! 

Anonymkode: de745...351

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså så er saken den at jeg dro på hytta første juledag, med mine to hunder. Nå var det snø og kuldegrader da, og jeg begynte å lage en liten snøborg med tårn og spir, ja, tok helt av. Hadde t-lys i forskjellige åpninger, så det ble jo kjempekoselig i mørket. Så lagde jeg flere islykter, og lagde små snøfigurer rundt. Pyntet litt med hvitfrosne greiner osv. Ble veldig fint syns jeg, og nydelig med mange timer med sånt hyggelig tidsfordriv mens hundene løp og gikk rundt her på tomta og i skogkanten. Jeg syns det føltes helt idyllisk jeg, og er normalt en kreativ person som misliker å kjede meg. Nå har jeg lagd et snøslott og skåret ut mange detaljer pluss en hest med kjerre på utsiden hvor to sitter oppe i vogna.

Ble helt ærlig litt stolt av disse byggverkene og utskjæringene 😄 så sendte bilde til søster og bror. Responsen var fra søster : joda, barnet lever også i de på 40+.  Broren min sendte latteremoij med tommel opp, og skrev at en skulle hatt tid til å være mer barn igjen.

Jeg tok ikke tilbakemeldingene negativt, men de kunne kanskje sagt at det var litt fint 😅 eller er dette bare barnslig? Det er jo mye jobb med å bruke både kniver og små spader pluss mye pirk. Og så nydelig å se på fra kjøkkenvinduet om kveldene når mange telys er tent her og der. Si meg, er det flere voksne som får sånne påfunn? 🤔

Anonymkode: 95c65...de7

Hvorfor bry seg om det er barnslig eller ei?! :) Jeg er som deg! Så fort snøen har dalt, så er jeg raskt ute med å herje i snøen, bygge/lage og har det skikkelig morro. Er sånn ellers i året og. Selv om man er voksen, så kan man ha det morro ;) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da bedre aktivitet det, enn å sitte foran TV'en i tilsvarende timer som du brukte på kunstverket. Hadde glatt blitt med deg. 

Anonymkode: 6c737...573

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du høres ut som en jeg ville hatt som venninne😃 jeg synes det er fantastisk med voksne som tør å beholde det barnlige i seg. Du trenger ikke føle deg dum, det er så trist når voksne legger av seg mye av den nysgjerrigheten og kreativiteten vi hadde som barn. Post gjerne bilder av de fine kreasjonene dine! 

Anonymkode: de745...351

Så hyggelig da! 🙂 vet ikke hvordan jeg tar bilder og poster her med mobil jeg. Nå tror jeg at jeg skal drikke opp julegløggen å gå for en isbjørn med hun der jenta på ryggen. Det er vel motiv fra et eventyr 🙂 veldig artig dette. Har drevet litt med keramikk, så den erfaringen kommer jo med. Skål i julegløgg og ha en fortsatt fin dag 🙂

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg være med på også :nissevink:

Anonymkode: b8bb1...27f

Har to gjestehytter her, så får be dere som vil til neste år 😄

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempetrivelig ut synes jeg. Det er ikke så mye å holde på med ute om vinteren, med mindre man er et barn eller er glad i å gå på ski. Selv er jeg ingen av delene, så jeg hadde storkost meg med å bygge ting i snøen. Bare synd det ikke er noe snø her 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket i alle fall meldingene du fikk som lett humoristiske :) nei, du er ikke barnslig. Du koser deg bare!

Anonymkode: d3232...d98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da bedre aktivitet det, enn å sitte foran TV'en i tilsvarende timer som du brukte på kunstverket. Hadde glatt blitt med deg. 

Anonymkode: 6c737...573

Har sett to julefilmer og sovnet før de var fedige begge to 🙂 blir deilig sliten av all denne friske lufta og "jobbinga"  Spiser middag og slokner før midnatt hver kveld her. Syns det er morsomt at så mange her ser gleden i dette! Ble jo mer inspirert. Blir vel rene fantasiparken i snø og is her før jeg drar hjem! Haha

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Minlillesky skrev:

Hvorfor bry seg om det er barnslig eller ei?! :) Jeg er som deg! Så fort snøen har dalt, så er jeg raskt ute med å herje i snøen, bygge/lage og har det skikkelig morro. Er sånn ellers i året og. Selv om man er voksen, så kan man ha det morro ;) 

👍

Anonymkode: 95c65...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres kjempekoselig ut. Da jeg er på stranda med barna mine, så sitter jeg med bøtte og spade, og former og bygger slott. Da barna var små syntes de det var kjempegøy. Nå synes de det er mer flaut.

Anonymkode: 820e3...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig da! 🙂 vet ikke hvordan jeg tar bilder og poster her med mobil jeg. Nå tror jeg at jeg skal drikke opp julegløggen å gå for en isbjørn med hun der jenta på ryggen. Det er vel motiv fra et eventyr 🙂 veldig artig dette. Har drevet litt med keramikk, så den erfaringen kommer jo med. Skål i julegløgg og ha en fortsatt fin dag 🙂

Anonymkode: 95c65...de7

Kvitebjørn kong valomon :rodmer:

Jeg håper du får til å laste opp litt bilder her! Det høres idyllisk ut der du er nå. Skulle ønske det var snø her også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med å bygger snøhuler osv jeg å 😂 hvorfor skal man absolutt hige etter å være så «voksen» i form av å ikke gjøre barnslige ting? Jeg ser fortsatt på Disney filmer, leker ute med unger, fargelegger osv. Livet er for kort til å være så forbanna voksen og seriøs hele tiden 😛 

Anonymkode: 19457...a49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er barnslig 😊 dog gjør ikke jeg sånt, jeg er mer "fyre i peisen, gå i dvale, å vente på våren"-typen 😂 skulle ønske jeg var mer glad i snø da, hadde snøballkrig med typen i fjor, var moro det. :) barbare veldig kaldt.. 😅

Anonymkode: fcf62...98b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp! Både du og hundene hadde det kjempekoselig! Tenker det var en fin stund for dere, som du kan tenke tilbake på som et godt minne senere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...