Gå til innhold

40 årslag med overraskelse!


Heikri

Anbefalte innlegg

Min mann skal holde 40 årslag hjemme hos oss. Det kommer ca 30 stk, og det blir bordsetting med tre retters. Jeg skal holde tale, og kunne tenkt meg å ha noen overraskende momenter. Jeg vurderer å filme barna mens jeg intervjuer dem om pappaen, og vis det frem under talen. De er to jenter på 5 og 7 år. Er det noen som har noen kreative forslag til hva jeg kan gjøre, og noen morsomme spørsmål jeg kan stille barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike filmer er stort sett kun morsomt for foreldre/besteforeldre og veldig kleint for alle andre....

Anonymkode: dc277...c0b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike filmer er stort sett kun morsomt for foreldre/besteforeldre og veldig kleint for alle andre....

Anonymkode: dc277...c0b

Jeg spurte om kreative forslag, ikke kritikk... Kom med et bedre forslag om du skal kritisere... Dette hjelper meg ingenting...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag for kun voksne eller familieselskap? Tenker det avgjør litt hva som er morsomst.. 

Er det familie slik at det blir både barn og voksne tenker jeg det er moro med svar fra barna! Men kanskje heller bare lese opp enn filme? Ta med litt om pappas tabber, ting de har lurt pappa med, ting de og pappa har lurt mamma med og sånn. 

Blir det kun voksne, og mer fest tror jeg at jeg hadde spurt barna, men og venner og familie for å få fram litt mer morsomme historier. Gjerne og litt på kanten om det kan være morsomt. 

Anonymkode: f4331...2ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en god ide, for barn kan si mye morsomt. Det var det med å stille de rette spørsmålene da, så det kan vekke litt latter også. For å starte pent kan du jo spørre hva pappa er flinkest til. Så om han er flink til å lage mat, hva han er best til og verst til. Favorittsangen hans og hva han gjør mest. Blir han sint og hvorfor( her kan noe kanskje sensureres, men ofte blir det jo latter). Hva han jobber med, og hva de egentlig gjør der. Om hvordan de tror pappa var som liten gutt, og hva han likte å gjøre? Var noe jeg fort kom på. Tror det kan bli en morsom video! 

Anonymkode: 6a08c...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan også inkludere videohilsen fra venner som ikke kommer og andre kjente. Be de spilleinn på telefon og sende deg :)

Anonymkode: 4e00b...883

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips. Festen var i går, og det ble veldig vellykket med en liten filmsnutt med jentene mens jeg spurte dem noen få spørsmål.. Alle lo 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...