Gå til innhold

Hvordan er det å kysse en mann med stor bart?


HJELP321

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en ung mann som har spart skjegget og barten siden november. Hadde litt skjegg før dette, så det er blitt en del lengde på det.

Planen er å gro ut skjegget til en medium størrelse. Tenker også å gro ut håret. 

Barten har jeg som sagt spart siden november. Jeg bruker voks til barten og grer den ut til siden. Om jeg børster den ned så når den over begge leppene. 

I morgen skal jeg til barber for å stelle både hår og skjegg. Det er mange som sier at jeg passer det slik som jeg har det, og de vil at jeg skal gro barten fyldigere. 

Jeg liker den, men føler den er litt i veien for både mat, og som tittelen sier, kyssing. 

Da lurer jeg på hva dere kvinner mener om e bart som er større enn vanlig? Er det turn off? 

-Ung mann

IMG_20181227_221829.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bart går bra så lenge det er i kombinasjon med skjegg, og så lenge det ikke hører trønderdialekt til. 

Anonymkode: 33d6b...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt ekkelt å kysse både langt og kort skjegg/bart. 

2-3dagers får fint, men føles som sandpapir og jeg blir sår rundt munnen av klining 

Totalt turnoff for min del

Anonymkode: 25476...082

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Julekjedsomhet

Kommer an på hvem det er. Jeg har aldri syns at bart er noe pent, men så ble jeg forelsket i en som kler det noe sinnsykt (han kler alt noe sinnsykt). Så sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bart går bra så lenge det er i kombinasjon med skjegg, og så lenge det ikke hører trønderdialekt til. 

Anonymkode: 33d6b...3dd

Hehe, da tror jeg at det er innafor

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Julekjedsomhet skrev:

Kommer an på hvem det er. Jeg har aldri syns at bart er noe pent, men så ble jeg forelsket i en som kler det noe sinnsykt (han kler alt noe sinnsykt). Så sånn er det.

Hmm.. si at det ser like bra ut uansett hva om det er bart eller ikke. Ville barten vært i veien om den var større enn vanlig? (se til bilde lenger oppe) 

Endret av HJELP321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysse en med bart går helt fint! Når det begynner å bli litt lengde på bart og skjegg er det bare mykt, ikke stikkete lenger. Det verste er 2-7 dagers syns jeg, derfra og ut blir det bedre når det blir lengre. Men kan være greit å trimme (eller børste til siden da) så den ikke blir altfor lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julekjedsomhet
47 minutter siden, HJELP321 said:

Hmm.. si at det ser like bra ut uansett hva om det er bart eller ikke. Ville barten vært i veien om den var større enn vanlig? (se til bilde lenger oppe) 

Nei, han her hadde større bart enn det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre sa, bart er fint om det er i kombinasjon med skjegg. Det hele må være velstelt, spesielt må ikke barten dekke leppen. Isåfall blir nok kyssingen helt topp! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempegodt å kysse mann med stor bart. Kontroversielt: Barten er til for at det føles så godt.

Anbefales. SLÅ TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å kysse en kost 😛 Og har han nettopp drukket noe; våt kost. Hvis daten din i tillegg har litt sart hud, så ser det ut som at hun er forkjølt etterpå med rød/irritert hud over overleppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kyssa mang en mann med bart og/eller skjegg i allslags størrelser.

Det er veldig plagsomt med bartehår som glir oppi neseborene mine, kiler og skraper. Det er også vanskelig å kjenne på nærhet når det er mer hår enn lepper å kysse - som om man kysser et håndkle heller enn en person. 

Noen liker det da, så du må kjenne på det selv.

Anonymkode: de231...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kyssa mang en mann med bart og/eller skjegg i allslags størrelser.

Det er veldig plagsomt med bartehår som glir oppi neseborene mine, kiler og skraper. Det er også vanskelig å kjenne på nærhet når det er mer hår enn lepper å kysse - som om man kysser et håndkle heller enn en person. 

Noen liker det da, så du må kjenne på det selv.

Anonymkode: de231...729

Enig. Men ville heller sagt en kost fremfor håndkle 

Anonymkode: 25476...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...