Gå til innhold

Sex med naboen - hva kan gå galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Trenger hjelp med å ta en avgjørelse. Har en superdigg nabo. Jeg er singel, han er singel, vi har hatt en flørtende tone lenge og jeg er ganske sikker på han vil ha meg. Og jeg vil det samme. Kanskje en no-brainer, men lurer litt på fordeler og ulemper ved å innlede noe med en nabo? Vi bor i blokk og han har leiligheten over meg. 

Anonymkode: 4dc5f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pulte naboen i vår. Gått superfint i ettertid. Vi fant ut at vi ikke var noe særlig match, men det finnes ikke kleint. Låner rett som det er matvarer/batterier/vaskemidler etc. av hverandre. Så det kan gå veldig greit!

Anonymkode: 28d1a...efb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å forelske meg i naboen min, og det anbefales ikke. Stikker hver gang jeg ser han har damebesøk.. 

Vi hadde også en veldig flørtete tone, som endte opp i senga til slutt. Angrer som f***, selvom vi fortsatt er gode naboer og har en god tone, så er noe av trivselen ødelagt for meg... 

Anonymkode: ac806...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan gå galt? Vel:

1. Noe uforutsett og flaut skjer mens dere har sex. Du skulle helst aldri sett han igjen, men synd for deg at dere bokstavelig talt er naboer.

2. Du blir voldsomt og ugjengjeldt forelsket. Etter et langt og ydmykende forsøk fra deg på å få han like interessert som du er, må du innse at det ikke går noen vei. Synd for deg at dere er naboer.

3. Han blir stormende forelsket, men ikke du. Det blir klein stemning.

4. Han har emosjonelle problemer, og stalker deg. Du føler deg invadert og kan ikke flykte noe sted fordi dere er naboer.

5. Han har sex med alle naboene sine. Hun i leiligheten under deg blir sjalu og kjip, og legger ekle ting i postkassa di for å ta hevn.

 

Andre ting?

Anonymkode: 005b6...372

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan gå galt? Vel:

1. Noe uforutsett og flaut skjer mens dere har sex. Du skulle helst aldri sett han igjen, men synd for deg at dere bokstavelig talt er naboer.

2. Du blir voldsomt og ugjengjeldt forelsket. Etter et langt og ydmykende forsøk fra deg på å få han like interessert som du er, må du innse at det ikke går noen vei. Synd for deg at dere er naboer.

3. Han blir stormende forelsket, men ikke du. Det blir klein stemning.

4. Han har emosjonelle problemer, og stalker deg. Du føler deg invadert og kan ikke flykte noe sted fordi dere er naboer.

5. Han har sex med alle naboene sine. Hun i leiligheten under deg blir sjalu og kjip, og legger ekle ting i postkassa di for å ta hevn.

 

Andre ting?

Anonymkode: 005b6...372

6. Dere blir begge vanvittig forelsket i hverandre. Gifter dere, får en haug med barn og lever livet om LOVE resten av livet. 😍😍😍

7. Dere har sex en gang. Ingen ting skjer etterpå, ikke kleint eller noe.

 

Anonymkode: b0a1d...2b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg med naboen av og til over en 5-års periode, i perioder som singel. Var bare hyggelig det :) morsomt å vinke til hverandre og late som ingenting 😄

Anonymkode: 08495...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde lagt til at jeg kommer ikke til å bli forelsket. Det ligger utenfor følelsesregisteret mitt for tiden, og ærlig talt så er han ikke helt den typen heller.

Tenker at det ikke finnes enklere og mer praktisk ff-forhold? 

TS.

Anonymkode: 4dc5f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier NÅ at det ikke blir noen følelser, men sånt vet man aldri. Og om det skjer, er det kanskje ikke så stas å høre en FF du egentlig ville noe mer gjennom gulvet/taket når vedkommende har med nye erobringer hjem.

Endret av guttemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner helt seriøst til to naboer som hadde sex. 9 mnd senere ble beviset født for å si det slik 👶🏼👩🏻👨🏻👏🏼

Anonymkode: 6b7bf...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

6. Dere blir begge vanvittig forelsket i hverandre. Gifter dere, får en haug med barn og lever livet om LOVE resten av livet. 😍😍😍

7. Dere har sex en gang. Ingen ting skjer etterpå, ikke kleint eller noe.

 

Anonymkode: b0a1d...2b9

Dette! 👆 

Det kan gå veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...